Przetargi.pl
Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone - 35 788 m2, tereny utwardzone - 61 076 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 597 m2, w okresie od 01.04.2011 r. do 31.12.2011 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Polska 38
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 089 6248511 w. 27
  • Data zamieszczenia: 2011-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Polska 38 38
    12-100 Szczytno
    tel. 089 6248511 w. 27
    REGON: 51958421000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone - 35 788 m2, tereny utwardzone - 61 076 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 597 m2, w okresie od 01.04.2011 r. do 31.12.2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone - 35 788 m2, tereny utwardzone - 61 076 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 597 m2, w okresie od 01.04.2011 r. do 31.12.2011 r. A. Powierzchnie do sprzątania przyległe do Wspólnot Mieszkaniowych - załącznik nr 3 (tereny zielone - 14 990 m2, tereny utwardzone - 35 640 m2): 1. W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników, podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów,) 1.1. W zakresie utrzymania terenów zielonych: - stała opieka nad zielenią w obsługiwanym rejonie poprzez sprzątanie i pielęgnowanie trawników, - systematyczne koszenie trawników w ciągu sezonu (trawa nie może być wyższa niż 10 cm), grabienie i wywóz pokosu, - bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników i opasek wokół budynków, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym (w miarę potrzeb - jednak nie rzadziej niż raz na trzy dni) wraz z ich wywozem przed okresem zimowym, - przycinanie gałęzi, krzewów i drobnej zieleni (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem, - pielęgnacja żywopłotu (strzyżenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń), (załącznik 3 poz. 2, 6, 18, 20, 21, 22, 36, 38, 47, 48) - wywóz gałęzi oraz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - codzienne usuwanie śmieci z koszy przed budynkami, - w okresie zimowym, kiedy na większości terenów zielonych zalegał będzie śnieg, należy sprzątać codziennie zalegające na śniegu odpady komunalne oraz odśnieżać dojścia do pomieszczeń gospodarczych, śmietników i przejść dla pieszych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów. 1.2. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - codzienne porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników i dróg wewnętrznych z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: - bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dróg osiedlowych, parkingów, miejsc postojowych, dojść do pomieszczeń gospodarczych i dojazdów do garaży, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, - uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, - pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. B. Powierzchnie do sprzątania - budynki komunalne mieszkalne - załącznik nr 4 (tereny zielone - 18 475 m2, tereny utwardzone - 24 150 m2, powierzchnie wewnętrzne - 2 206 m2): 1. W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników, podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów,) 1.1. W zakresie utrzymania terenów zielonych: - stała opieka nad zielenią w obsługiwanym rejonie poprzez sprzątanie i pielęgnowanie trawników, - systematyczne koszenie trawników w ciągu sezonu (trawa nie może być wyższa niż 10 cm), grabienie i wywóz pokosu, - bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników i opasek wokół budynków, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym (w miarę potrzeb - jednak nie rzadziej niż raz na trzy dni) wraz z ich wywozem przed okresem zimowym, - przycinanie gałęzi, krzewów i drobnej zieleni (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem, - pielęgnacja żywopłotu (strzyżenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń), - wywóz gałęzi oraz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - codzienne usuwanie śmieci z koszy przed budynkami, - w okresie zimowym, kiedy na większości terenów zielonych zalegał będzie śnieg, należy sprzątać codziennie zalegające na śniegu odpady komunalne oraz odśnieżać dojścia do pomieszczeń gospodarczych, śmietników i przejść dla pieszych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów. 1.2. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - codzienne porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników i dróg wewnętrznych z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: - bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dróg osiedlowych, parkingów, miejsc postojowych, dojść do pomieszczeń gospodarczych i dojazdów do garaży, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, - uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, - pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. 3. W zakresie utrzymania porządku i czystości powierzchni wewnętrznych: - codzienne sprzątanie całych klatek schodowych, w szczególności: wiatrołapów, korytarzy, podestów, stopni schodowych z balustradami i pochwytami, - raz na tydzień mycie klatek schodowych budynków (w szczególności: sieni, korytarzy, podestów, stopni, podstopni, balustrad schodowych), - raz w miesiącu sprzątanie i mycie powierzchni i pomieszczeń ogólnodostępnych, w tym: pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, wózkowni i innych pomieszczeń ogólnodostępnych objętych umową - w miarę potrzeby częściej, - raz w miesiącu mycie drzwi wejściowych do budynku i w innych pomieszczeniach ogólnodostępnych oraz ścian z glazury i malowanych olejno - w miarę potrzeby częściej, - 2 razy w roku mycie okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych, - bieżące utrzymanie czystości szafek ogłoszeniowych. Zaopatrzenie w wodę do mycia klatek schodowych w nieruchomościach zabezpiecza Wykonawca. C. Powierzchnie do sprzątania - budynki komunalne użytkowe - załącznik nr 5 (tereny utwardzone - 500 m2): 1. W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników, podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów,) 1.1. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - codzienne porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników i dróg wewnętrznych z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: - bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dróg osiedlowych, parkingów, miejsc postojowych, dojść do pomieszczeń gospodarczych i dojazdów do garaży, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, - uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, - pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. D. Powierzchnie do sprzątania - budynek komunalny użytkowy przy ul. Kościuszki 20 - załącznik nr 6 (tereny zielone - 2 323 m2, tereny utwardzone - 786 m2, powierzchnie wewnętrzne - 391 m2): 1. W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników, podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów,) 1.1. W zakresie utrzymania terenów zielonych: - stała opieka nad zielenią w obsługiwanym rejonie poprzez sprzątanie i pielęgnowanie trawników, - systematyczne koszenie trawników w ciągu sezonu (trawa nie może być wyższa niż 10 cm), grabienie i wywóz pokosu, - bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników i opasek wokół budynków, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym (w miarę potrzeb - jednak nie rzadziej niż raz na trzy dni) wraz z ich wywozem przed okresem zimowym, - przycinanie gałęzi, krzewów i drobnej zieleni (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem, - pielęgnacja żywopłotu (strzyżenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń), - wywóz gałęzi oraz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - codzienne usuwanie śmieci z koszy przed budynkami, - w okresie zimowym, kiedy na większości terenów zielonych zalegał będzie śnieg, należy sprzątać codziennie zalegające na śniegu odpady komunalne oraz odśnieżać dojścia do pomieszczeń gospodarczych, śmietników i przejść dla pieszych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów. 1.2. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - codzienne porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników i dróg wewnętrznych z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: - bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dróg osiedlowych, parkingów, miejsc postojowych, dojść do pomieszczeń gospodarczych i dojazdów do garaży, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, - uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, - pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. 3. W zakresie utrzymania porządku i czystości powierzchni wewnętrznych: - codzienne sprzątanie i mycie klatek schodowych w tym: wiatrołapów, korytarzy, podestów, stopni schodowych z balustradami i pochwytami oraz drzwi, - codzienne sprzątanie i mycie toalet, - raz w miesiącu mycie ścian i lamp oświetleniowych - w miarę potrzeby częściej, - 4 razy w ciągu roku mycie okien i witryn - w miarę potrzeby częściej, Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz obiektu powinno się odbywać zgodnie z wymogami obowiązującymi w obiektach służby zdrowia. E. W zakresie utrzymania stanu sanitarnego: - zgłaszanie do służb ZGK przypadków: a) zanieczyszczania przez zwierzęta domowe klatek schodowych i miejsc ogólnodostępnych, wypuszczania psów luzem, wykładania żywności na klatkach schodowych, b) zgłaszanie potrzeb w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz ich wykonywanie, c) konieczności wywozu starych mebli, urządzeń wystawianych przez lokatorów przy śmietnikach (kontenerach) i na terenie posesji. F. Inne: - bezzwłoczne zawiadomienie Zamawiającego: - o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji (elektrycznej, gazowej, wodno - kanalizacyjnej, c.o.) oraz innych urządzeń technicznych przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców, - o dostrzeżonych wszelkiego rodzaju przypadkach dewastacji, zniszczeń lub kradzieży wyposażenia budynku, - o konieczności naprawy lub wymiany tablic ogłoszeniowych znajdujących się w budynku oraz o przypadkach zaginięcia tablicy, - o zagrożeniach pożarowych, - o nie wykonaniu obowiązków przez jednostki zajmujące się wywozem nieczystości, - o wszelkich przypadkach braku możliwości wykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy, - Wykonawca wywiesza na tablicach ogłoszeń informacje przekazywane przez Zamawiającego oraz dostarcza użytkownikom aneksy o zmianie naliczeń w opłatach za pokwitowaniem, rozliczenia kosztów z tytułu zużycia mediów oraz uczestniczy w odczytach wodomierzy. Wykaz obiektów i terenów objętych zamówieniem stanowią załączniki nr 3, 4, 5, 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2500 zł przez upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04.03.2011 r., do godz. 8:30 (za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.szczytno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach