Przetargi.pl
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 57200 Ząbkowice Śląskie, ul. Świerkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 816 51 15 , fax. 74 816 51 31
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Świerkowa 1
    57200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 816 51 15, fax. 74 816 51 31
    REGON: 32534000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r., polegające na: sprzątaniu i utrzymaniu czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu od poniedziałku do piątku od godz. 15.00, sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu w godzinach porannych tak, aby prace były zakończone do godz. 7:15, z uwzględnieniem dyżurów w okresie zimowym w godz. od 8:00 do 15:00 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży itp., serwisie dziennym w dni pracy sądu w godzinach od 8:00 do 15:00 (utrzymanie czystości przed wejściem, w holu głównym, w ciągach komunikacyjnych, w toaletach, a także wykonywanie w miarę potrzeb bieżących prac porządkowych) obsłudze szatni sądowej przez jedną osobę w dniach pracy Sądu (od poniedziałku do piątku od 8.30 do 15.30), w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia 2018 r. oraz od 1 października do 31 grudnia 2018 r.; myciu okien ( 2 razy w roku) oraz szklanych balustrad ( 1 raz w roku). Mycie szklanych balustrad wymagać będzie zastosowania przez Wykonawcę technik specjalistycznych (techniki alpinistycznej, podnośnika, itp.). usuwaniu w razie potrzeby śniegu z dwóch płaskich części dachu budynku Sądu w okresie zimowym. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, konserwujących i dezynfekujących oraz przy stałym zabezpieczeniu worków foliowych do koszy na śmieci i zasobników niszczarek, papieru toaletowego, mydła toaletowego w płynie, zapachowych kostek WC, płynu do mycia naczyń, środków do zmywarki, ręczników papierowych w pokojach socjalnych, preparatów do czyszczenia ekranów monitorów oraz octu do odkamieniania czajników w pokojach socjalnych. Wykonawca zapewni, także piasek i sól do stosowania na zewnątrz w okresie zimowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zobowiązanie podmmiotów trzecich, dokumenty potwierdzajace należyte wykonanie usług

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach