Przetargi.pl
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Świerkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 816 51 15 , fax. 74 816 51 31
  • Data zamieszczenia: 2021-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Świerkowa 1
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 816 51 15, fax. 74 816 51 31
    REGON: 32534000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021 r., polegające na: sprzątaniu i utrzymaniu czystości w budynku Sądu od poniedziałku do piątku od godz. 15.00,sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu w godzinach porannych tak, aby prace były zakończone do godz. 7:00, z uwzględnieniem dyżurów w okresie zimowym w godz. od 8:00 do 15:00 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży itp., serwisie dziennym w dni pracy sądu w godzinach od 8:00 do 15:00 (utrzymanie czystości przed wejściem, w holu głównym, w ciągach komunikacyjnych,w toaletach, a także wykonywanie w miarę potrzeb bieżących prac porządkowych wewnątrz i na zewnątrz budynku),obsłudze szatni sądowej przez jedną osobę w godzinach pracy Sądu (od poniedziałku do piątku od 8.30 do 15.30) od 01 stycznia do 30 kwietnia 2021r. oraz od 01 października do 31 grudnia 2021 r; myciu okien , ram i ościeżnic okiennych ( 2 razy do roku) oraz szklanych balustrad ( 1 raz w roku). Mycie szklanych balustrad wymagać będzie zastosowania przez Wykonawcę technik specjalistycznych (techniki alpinistycznej, podnośnika, itp.).Usuwaniu w razie potrzeby śniegu z dwóch płaskich części dachu budynku Sądu w okresie zimowym. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, konserwujących i dezynfekujących, stałego zabezpieczenia worków foliowych do koszy na śmieci i zasobników niszczarek, papieru toaletowego, ręczników papierowych do pokoi socjalnych, mydła toaletowego w płynie, płynu do mycia naczyń w pokojach socjalnych, środków do 1 zmywarki (tabletki typu żelowego, sól zmiękczająca, nabłyszczacz), preparatów do czyszczenia ekranów monitorów, octu do odkamieniania czajników elektrycznych w pokojach socjalnych i zapachowych kostek WC. Wykonawca zapewni także piasek i sól do stosowania na zewnątrz w razie potrzeby w okresie zimowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach