Przetargi.pl
Sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektów Instytutu Odlewnictwa

Instytut Odlewnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 30418 Kraków, ul. Zakopiańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Odlewnictwa
    ul. Zakopiańska 73
    30418 Kraków, woj. małopolskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektów Instytutu Odlewnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegające na sprzątaniu i utrzymaniu czystości wewnątrz obiektów Instytutu Odlewnictwa w tym: pomieszczeń biurowych, laboratoryjnych, technicznych, socjalnych, gospodarczych i sanitarnych oraz ciągów komunikacyjnych (korytarzy, klatek schodowych). 2. Wykonawca przed złożeniem ofert może obejrzeć obiekty i pomieszczenia, w których będą wykonywane usługi sprzątania. Zgłoszenia osób delegowanych przez Wykonawców do zapoznania się z obiektami należy przesłać faxem na nr (12) 26 60 870, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny – tel. (12) 26 18 208. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz obiektów i pomieszczeń oraz obowiązki Wykonawcy określa załącznik A do SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami. 5. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę skierował do realizacji umowy co najmniej 3 (trzy) osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, przez cały okres świadczenia usług (na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp). Wymóg ten dotyczy osób wykonujących czynności niezbędne do realizacji zamówienia, polegające na świadczeniu usług sprzątania codziennego. Czynności sprzątania codziennego zostały określone w Załączniku A do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Usługi te są wykonywane cyklicznie – codziennie, pod kierownictwem, w określonym miejscu i czasie, a zakres wykonywanych czynności jest określony w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może w swoim imieniu ustalić osoby nadzorujące, posiadające doświadczenie w tym zakresie, będą m.in. odpowiadały za organizację oraz nadzór nad pracą pozostałych pracowników, dbając o przestrzeganie zasad i przepisów BHP oraz obowiązki zawarte w umowie. Osoby te będą umocowane przez Wykonawcę do kontaktów z pracownikami Zamawiającego w zakresie realizacji umowy. 5.1. Zgodnie z art. 36 ust.2 pkt 8a ustawy Pzp: 5.1.1. Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących czynności świadczenia usług sprzątania, a w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.1.2. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody dla potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności świadczenia usługi sprzątania, w trakcie realizacji Umowy: 1) oświadczenie zawierające: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy; 2) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (np. bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL i innych); 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę, za ostatni okres rozliczeniowy, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. 5.1.3. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów, wskazanych w pkt 5.1.2. będzie traktowane jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia osób świadczących bezpośrednio usługi sprzątania, skutkujące sankcją w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach