Przetargi.pl
Sprzątanie i utrzymanie czystości w zasobach Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie

Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. 3 Maja 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 245 75 41 , fax. (063) 245 76 18
  • Data zamieszczenia: 2011-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
    ul. 3 Maja 21 21
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 245 75 41, fax. (063) 245 76 18
    REGON: 31109374200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl/mtbs
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i utrzymanie czystości w zasobach Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie i utrzymanie czystości w zasobach Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie . zgodnie z z pkt.14. SIWZ i załącznikami nr 1 i 1a do umowy I. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: 1.Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z pomieszczeń wspólnego użytku znajdujących się w obiekcie. 2.Nadzór nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w obiekcie. 3.Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o złym stanie technicznym elementów małej architektury i urządzeń znajdujących się na placu zabaw. 4.Zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych dewastacji i usterek urządzeń technicznych oraz instalacji. 5.Przestrzeganie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, a w szczególności utrzymanie w należytym stanie korytarzy piwnicznych i klatek schodowych. 6.Nadzór nad sprawnym działaniem wszystkich punktów świetlnych w części wspólnej budynku i przed budynkiem, wraz z wymianą żarówek w łatwo dostępnych oprawach. 7.Roznoszenie na terenie obiektu zawiadomień i wszelkiej korespondencji do mieszkańców, za potwierdzeniem odbioru. 8.Wywieszanie / zdejmowanie ogłoszeń i zawiadomień dostarczanych przez Zamawiającego. 9.Usuwanie plakatów, ogłoszeń, naklejek itp. umieszczanych przez osoby postronne bez zgody Zamawiającego. 10.Wywieszanie / zdejmowanie powierzonych flag. 11.Wykonywanie innych czynności na polecenie Zamawiającego. 12.Wykonywanie usług objętych umową we wszystkie dni robocze w godzinach ustalonych pisemnie z przedstawicielem Wykonawcy. 13. Wykonywanie usług objętych umową w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy w szczególnych przypadkach oraz w razie wystąpienia opadów śniegu i gołoledzi. II. Codzienne obowiązki Wykonawcy: 1.Omiatanie całych klatek schodowych, wiatrołapów oraz zejść do piwnic. 2.Omiatanie oraz usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z chodników, trawników, dróg wewnętrznych, parkingów i śmietników. 3.Opróżnianie znajdujących się przy budynkach koszy na śmieci. 4.Dbanie o prawidłową segregację odpadów komunalnych (kontenery specjalne -szkło, plastik, papier) oraz właściwe i racjonalne napełnianie kontenerów. 5.W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem z solą chodników, parkingów i dróg wewnętrznych (także w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy). 6.Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wywozu nieczystości stałych i rzetelne potwierdzanie ilości faktycznie opróżnionych pojemników. 7.Kontrola prawidłowego zamknięcia wszystkich włazów dachowych, okien na klatkach schodowych, szafek energetycznych. 8.Kontrola stanu elementów przeszklonych (niezwłoczne sprzątanie rozbitego szkła w celu likwidacji zagrożenia skaleczeniem). III. Obowiązki okresowe Wykonawcy: 1.Sprzątanie pomieszczeń gospodarczych i pomieszczeń przeznaczonych do użytku wspólnego (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w miesiącu). 2.Mycie klatek schodowych od wejścia, przez wiatrołap do drzwi piwnicznych (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w tygodniu). 3.Czyszczenie balustrad, parapetów, grzejników, skrzynek pocztowych, szafek instalacyjnych, gablot ogłoszeniowych, rurociągów oraz innego wyposażenia klatek schodowych i piwnic (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w tygodniu). 4.Mycie okien i drzwi (wejściowych do budynku oraz do pomieszczeń oraz bram i szlabanów wjazdowych (4 razy w ciągu roku, tj. w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień). 5.Czyszczenie koszy w rurach spustowych wody deszczowej (4 razy w ciągu roku,tj. w miesiącach: marzec, sierpień, październik, grudzień). 6.Prace pielęgnacyjne terenów zielonych (każdorazowo w razie potrzeby): - koszenie trawników i wywóz skoszonej trawy, - podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie, opryski, - cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów, - zagrabianie i sprzątanie opadłych liści, 7.Wymiana piasku w piaskownicach (1 raz w roku, wiosną) obejmująca: - wybranie i wywóz starego piasku z piaskownic, - zakup i przywóz świeżego piasku oraz napełnienie piaskownic. 8.Dowóz piasku i soli do posypywania w okresie zimowym oraz zabezpieczenie zapasu piasku przed zamarzaniem. 9.Odkażanie placyków gospodarczych (każdorazowo w razie potrzeby). 10.Likwidacja drobnych usterek oraz wykonywanie prac podnoszących sprawność techniczną i estetykę nieruchomości. IV. Obowiązki dodatkowe Wykonawcy i zalecenia Zamawiającego: 1.Wykonawca zatrudni jako Gospodarzy poszczególnych obiektów osoby cechujące się kulturą osobistą, schludnym wyglądem oraz dbające o utrzymanie dobrych relacji z mieszkańcami obiektów. 2.Gospodarze poszczególnych obiektów zobowiązani są do rozpoczęcia pracy rano w godzinach 6.00 - 8.00 (w przypadku opadów śniegu lub gołoledzi, prace należy rozpocząć niezwłocznie). 3.Czas pracy poszczególnych Gospodarzy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Aktualny wykaz osób pełniących funkcję Gospodarzy poszczególnych obiektów wraz z numerami telefonów kontaktowych oraz godzinami pracy, Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu. 4.Wykonawca zapewni Gospodarzom poszczególnych obiektów środki łączności telefonicznej. Numery telefonów zostaną umieszczone na tablicach informacyjnych poszczególnych obiektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł,- W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy złożyć oddzielnie wadium na każdą część.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl/mtbs.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach