Przetargi.pl
Sprzątanie hali widowiskowo-sportowej Arena Sanok

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Królowej Bony 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4659 117 , fax. 013 4659126
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Królowej Bony 4 4
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4659 117, fax. 013 4659126
    REGON: 00065901200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie hali widowiskowo-sportowej Arena Sanok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Sprzątanie hali widowiskowo-sportowej z lodowiskiem ARENA SANOK na terenie MOSiR Sanok ul. Królowej Bony 4, łącznie o powierzchni 7215 m2, polegającym na sprzątaniu i codziennym utrzymywaniu czystości w obiektach przy czym sprzątanie wykonywane będzie przy użyciu dostosowanych do czyszczonych powierzchni profesjonalnych środków chemicznych, zaopatrzonych w atesty PZH.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania Zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy­konania Zamówienia; w tym w szczególności dysponują maszyną do czyszczenia powierzchni płaskich tj. automatami szorującymi posadzki.. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy (wzór stanowi załącznik nr 2), b)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (wzór stanowi załącznik nr 3) c)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4); d)wykaz co najmniej 10 osób którymi dysponuje Wykonawca celem wykonania przedmiotu umowy, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; e)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ); f)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia; g)aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h)oświadczenie, że Wykonawca nie figuruje jako skazany w Krajowym Rejestrze Karnym; i)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; j)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.sanok@wp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach