Przetargi.pl
Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 2 przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu.

Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 53-623 Wrocław, Lubińska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7388200, 71 3548174, , fax. 713 568 550
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o.
    Lubińska 53
    53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7388200, 71 3548174, , fax. 713 568 550
    REGON: 20656009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartan.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 2 przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie, czyli wykonywanie wszystkich czynności związanych z utrzymaniem czystości Centrum Treningowego Nr 2 przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu. Usługą utrzymania czystości objęte będą następujące pomieszczenia: a) Część tzw. sportowa obiektu (poziom parteru oraz poziom piwnicy , z dostępem z windą) - sala ćwiczeń siłowych i cardio - 180m ², - hol z miejscem do wypoczynku - 50,97m ²,+ ladą recepcji, - toalety przy recepcij - 9m ², - szatnia damska z przedsionkiem – 20,44m², - natryski damskie (4 kabiny) + 2 toalety + 4 umywalki – 21,77m², - szatnia męska z przedsionkiem- 28,88m², - natryski męskie (3 kabiny) + 2 toalety + 1 pisuar + 3 umywalki – 20,29m², - sauna sucha (pomieszczenie, gdzie stoi kabina sauny) + natryski z WC – 29m ², - pom. gospodarcze (z 1 zlewem) i z przedsionkiem oraz WC (1 toaleta, 1 umywalka) - 12,20m ², - pokój instruktorów, magazynek i przedsionek – 19,75m², - klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy, ciągi komunikacyjne – 99,29m², - WC zewnętrzne z przedsionkiem (2 toalety, 2 umywalki, 1 pisuar) -13m², - schody zewnętrzne i podjazdy – 20m², - okna, szyby we wszystkich pomieszczeniach b) Część administracyjna obiektu (poziom parteru oraz poziom I pietra (dostęp bez windy): - pokoje administracyjne (10 pokoi) – 173m², - klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy, ciągi komunikacyjne – 36,55m², - toaleta damska (1 toaleta, 1 umywalka) – 4,5m², - toaleta męska (1 toaleta, 1 umywalka) – 4,5m², - toaleta damska (1 toaleta, 1 umywalka) - 2,5m², - zaplecze kuchenne (1 zlew + 1 lodówka) – 1,90m², - schody zewnętrzne i podjazdy – 15m², - okna, szyby we wszystkich pomieszczeniach. Część sportowa sprzątana 6 dni w tygodniu (bez sobót), część biurowa sprzątana dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP Nr rachunku: 51 1020 5226 0000 6702 0416 0990, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP/7/2020 na sprzątanie Centrum Treningowego Nr 2 przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku Nr 3A i 3B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej dotyczące tych podmiotów. 3. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej dotyczące tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach