Przetargi.pl
Sprzątanie budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy położonego przy Al. gen. A. Chruściela 28 w Warszawie

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów ogłasza przetarg

  • Adres: 04-401 Warszawa, Al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów
    Al. Gen. A. Chruściela 28
    04-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 15259663000900

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy położonego przy Al. gen. A. Chruściela 28 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.CZYNNOŚCI WYKONYWANE CODZIENNIE, TJ. 5 RAZY W TYGODNIU – OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU. RÓWNIEŻ W PRZYPADKU PRACY URZĘDU W INNY DZIEŃ TYGODNIA 1.1. Sprzątanie powierzchni biurowej (pokoi), holu, korytarzy, wind, klatek schodowych, schodów granitowych oraz ciągów pomieszczeń biurowych wraz ze wszystkimi salami konferencyjnymi znajdującymi się w obiekcie, polegające na: a) odkurzaniu powierzchni pokrytych wykładziną dywanową, b) zamiataniu zmywaniu i konserwacji podłóg na klatkach schodowych, holu, windach korytarzach oraz pozostałych pomieszczeniach, c) zebraniu i wyniesieniu śmieci z koszy oraz z pojemników umieszczonych w niszczarkach, włożeniu do nich worków z tworzywa, d) wyrzucaniu odpadów surowcowych do specjalnie do tego przeznaczonych pojemników znajdujących się na terenie Zamawiającego, e) w przypadku sprzątania po godzinach pracy Urzędu - zamykaniu otwartych okien, f) bieżącej konserwacji, czyszczeniu i polerowaniu holi, ze szczególnym uwzględnieniem granitowych i gresowych posadzek i schodów oraz innych granitowych elementów, g) utrzymywaniu w czystości windy ze szczególnym uwzględnieniem elementów metalowych drzwi (windy należy pielęgnować środkiem do stali nierdzewnej), h) utrzymywaniu w czystości klatek schodowych (czyścić na mokro) i korytarzy, i) utrzymanie w czystości mat podłogowych przy drzwiach wejściowych, j) utrzymywanie w czystości drzwi wejściowych do budynku, a także elementów szklanych i metalowych itp. będących ich przedłużeniem. 1.2. Sprzątanie sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych polegające na: a) myciu urządzeń sanitarnych, oraz podłóg, b) czyszczeniu pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe c) myciu i dezynfekowaniu muszli klozetowych, pisuarów, umywalek i baterii łazienkowych, d) opróżnianiu w łazienkach i pomieszczeniach socjalnych koszy na śmieci i wiader z fusami po kawie, czy herbacie oraz uzupełnieniu ich workami z tworzywa, e) zalewaniu wodą z dodatkiem środka czyszczącego kratek ściekowych (odpływowych), f) odkurzaniu, myciu i dezynfekowaniu podłogi, g) uzupełnianiu (według wykazu) środkami higieny pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe i kostek do WC. 1.3. Sprzątanie ogólne, polegające na: a) mycie naczyń (kubki, szklanki, talerze) w sekretariatach. b) opróżnianiu i czyszczeniu popielniczek, koszy na śmieci wraz z wymianą wkładów (worków) foliowych, pojemników na odpady surowcowe związane z selektywną zbiórką odpadów, pojemników w WC, c) usuwaniu pajęczyn. 2. Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu lub dodatkowo w miarę potrzeb zgłaszanych przez nadzorującego pracownika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego. a) mycie ścian z glazury w sanitariatach, b) mycie drzwi w sanitariatach i pokojach, c) mycie koszy na śmieci i pojemników na ręczniki, d) wycieranie kurzu z urządzeń oświetleniowych, lamp i obrazów, jeżeli takie znajdują się w pomieszczeniach, e) sprzątaniu na mokro komory śmietnikowej, f) wycieraniu kurzu z mebli, biurek, parapetów, lampek oświetleniowych, półek, grzejników, komputerów, aparatów telefonicznych i faksów (komputery, monitory LCD oraz elektronikę należy przecierać specjalnie do tego przeznaczonymi środkami z zachowaniem należytej ostrożności), niszczarek, wentylatorów, itp., g) czyszczeniu luster, drzwi, gablot oszklonych, innych elementów szklanych np. balustrady. 3. Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu lub dodatkowo w miarę potrzeb zgłaszanych przez nadzorującego pracownika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego: a) odkurzanie mebli tapicerskich, b) ścieranie kurzu z mebli wysokich tj.: szafy, regały, c) mycie kwiatów, d) czyszczenie kratek wentylacyjnych, listew przypodłogowych, szafek hydrantowych, gaśnic, gniazd i wyłączników elektrycznych, e) sprzątanie archiwów, magazynów, pomieszczeń technicznych i gospodarczych w godz. 800 – 1600, f) odkażanie słuchawek telefonicznych oraz mycie całego aparatu telefonu środkiem odkażającym, 4. Czynności wykonywane 2 razy w roku a) mycie okien (mycie możliwe z pomieszczeń), b) czyszczenie sufitów podwieszanych z paneli aluminiowych, 5. Czynności wykonywane w miarę potrzeb zgłaszanych przez nadzorującego pracownika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego: a) doraźne usuwanie plam z wykładzin, krzeseł i foteli (tapicerskich) w dni wolne od pracy lub po godzinach przyjęć interesantów, b) usuwanie zabrudzeń z verticali, 6. Czas wykonywania pracy niezależnie od częstości sprzątania w tygodniu a) codziennie stały monitoring i sprzątanie w miarę potrzeb w godzinach 800 - 1600 (w poniedziałki w godzinach 800 - 1800 – WOM), dyżur pracownika (pracowników) w formie serwisu dziennego ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania porządku i czystości w części obiektu przeznaczonej dla interesantów /pomieszczenie WOM, hol-parter/. 7. Obowiązki Wykonawcy: a) wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi sprzątania w następujących godzinach: - pomieszczenia plombowane w godzinach pracy Urzędu tj. 800 - 1600 - pozostałe pomieszczenia po godz. 1600. b) po zakończeniu sprzątania pomieszczeń należy sprawdzić, czy wszystkie okna są zamknięte, zamknąć pomieszczenie na klucz i zdać klucze na portiernię, c) utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem, konieczność posiadania telefonu komórkowego oraz sprawnego numeru faksu – pismo wysłane 2 razy w ciągu jednej godziny w przypadku niesprawnego faksu Wykonawcy uznaje się za doręczone, za takie samo skuteczne doręczenie uznaje się przekazanie pisma pracownikom Wykonawcy, d) realizacja czynności określonych szczegółowym przedmiotem zamówienia i umową, e) terminowe przedkładanie faktur VAT w ustalonych okresach, f) uzupełnianie we wszystkich sanitariatach (według wykazu pojemników) środków higieny, tzn.: papier toaletowy w rolkach, ręczniki papierowe w rolkach, mydło w płynie, kostki do WC, foliowe worki na odpady . g) powyższe środki higieny muszą spełniać następujące kryteria: - papier toaletowy w rolkach do pojemników Wepa, - ręczniki papierowe do pojemników Tork, - mydło w płynie posiadające atest PZH, o pH 5,5, testowane dermatologicznie, zawierające substancje nawilżające i ochronne, o przyjemnym zapachu, h) dostarczane przez Wykonawcę i wliczone do ceny ogólnej usługi środki czystościowe i higieny, obligatoryjnie muszą spełniać wymogi Polskich Norm – przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny, i) osoby sprzątające muszą posiadać imienne identyfikatory, j) przy wykonywaniu zamówienia należy dołożyć wszelkich starań, aby przestrzegane były warunki BHP, P.POŻ i zabezpieczenia mienia, k) osoby sprzątające zobowiązane są do zgłaszania pracownikom Wydziału Administracyjno-Gospodarczego lub ochrony wszystkich zauważonych usterek (np.: niesprawne zamki, kontakty, naderwane listwy, przecieki wody itp.) II. ZAKRES CZYNNOŚCI OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM – SPRZĄTANIE TERENÓW ZEWNETRZNYCH 1. Bieżące utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego wokół budynku Urzędu obejmuje: a) utrzymanie w czystości schodów i posadzek granitowych, wejścia głównego i wejścia od parkingu. W okresie zimy usuwanie śniegu i błota ze schodów i posadzek granitowych, odśnieżanie należy rozpocząć najpóźniej w ciągu godziny od rozpoczęcia opadu i na bieżąco realizować, b) zabezpieczenie przed oblodzeniem i śliskością pośniegową powierzchni zewnętrznych - wejścia głównego i wejścia od parkingu używając piasku i środków chemicznych (posiadających stosowne, wymagane prawem atesty) oraz ich usuwanie w ciągu godziny. Czynności te należy również wykonać na polecenie wydane przez pracownika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego. c) uprzątnięcie piasku ze schodów i posadzek granitowych. d) dyżur 1 pracownika w godzinach pracy Urzędu. Wykonawca ma obowiązek wykonywać inne drobne czynności nie ujęte w opisie, a służące zachowaniu czystości w Urzędzie oraz bezpieczeństwu użytkownika budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych lub sytuacji innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu  sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). Uwaga! Informację o podmiotach na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w części III pkt. 1 i 2 SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach