Przetargi.pl
Sprzątanie budynków mieszkalnych zarządzanych przez ZZM MSWiA – ul. Podchorążych 43/45 i ul. Podchorążych 47A w Warszawie

Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-725 Warszawa, Chełmska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4331926, 4331927 , fax. 22 8516795
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
    Chełmska 8A
    00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4331926, 4331927, fax. 22 8516795
    REGON: 017342084
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie budynków mieszkalnych zarządzanych przez ZZM MSWiA – ul. Podchorążych 43/45 i ul. Podchorążych 47A w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na sprzątaniu budynków mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45 i ul. Podchorążych 47A wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi, obejmująca również sprzątanie terenów zielonych. Zamówienie zostało podzielone na części: 1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45, 2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Podchorążych 47A. Szczegółowe zakresy czynności wraz z ich częstotliwością stanowią odpowiednio załączniki nr 7 i 9 do SIWZ. Szkice sytuacyjne stanowią odpowiednio załączniki nr 8 i 10 do SIWZ. Rodzaj usług sprzątania jest wskazany, jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie szczegółowego zakresu czynności wraz z ich częstotliwością oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanych obiektach. Usługa sprzątania kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), osobę wykonującą bezpośrednio w trakcie realizacji zamówienia czynności wskazane w załącznikach nr 7 i 9 tj. zakresach czynności wraz z ich częstotliwością – odpowiednio dla każdej części. 3. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w załącznikach 7 i 9 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2046 z późn. zm.). 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 2 i 3, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 16 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 i 4 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 1) wadium dla I części zamówienia wynosi: – 250 pln /słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100/, 2) wadium dla II części zamówienia wynosi: – 100 pln /słownie: sto złotych 00/100/. 3. Forma wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: Bank Pekao S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w formie oryginałów w Kancelarii ZZM MSWiA, czynnej w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach