Przetargi.pl
Sprzątanie budynków i posesji Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2021 r.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
    REGON: 015259663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie budynków i posesji Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie budynków i posesji Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2021 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: - sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych, archiwów, magazynów, mycie i dezynfekcję pomieszczeń sanitarnych, dyżur dzienny – bieżące sprzątanie, - mycie okien, - sprzątanie i odśnieżanie posesji, - wykonywanie innych prac zleconych zgodnie z umową. Szczegółowy zakres czynności i opis obiektów objętych sprzątaniem określają załączniki do wzoru umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) polegającą na zatrudnieniu przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na usługę. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 pracowników pełniących dyżur dzienny bezpośrednio realizujących przedmiot umowy (wykonujących czynności sprzątania tj. bieżące sprzątanie sanitariatów, sprzątanie po spotkaniach, mycie naczyń i sprzątanie kuchni, monitoring korytarzy, klatek schodowych wejść do urzędu i wind.) z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z Załącznika Nr 1 do SIWZ, 2. Wypełnionej Kalkulacji cenowej zgodnej ze wzorem z Załącznika Nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – Załącznik Nr 5 do SIWZ, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę sprzątania, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach