Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 02315 Warszawa, ul. Barska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 918 205 , fax. 223 918 206
- Data zamieszczenia: 2017-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
ul. Barska
02315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 918 205, fax. 223 918 206
REGON: 702151900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pip.gov.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie budynków i mieszkań służbowych Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie: a) pomieszczeń biurowych i pomocniczych mieszczących się w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy w Warszawie przy ul. Barskiej 28/30 (budynek A i budynek B); b) mieszkania służbowego zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Złotej 70 m. 42 – pow. 35,85 m2; c) mieszkania służbowego zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Grzeszczyka 4 m. 43 – pow. 47,18 m2 ; d) mieszkania służbowego zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy E. Orzeszkowej 14 m. 28 – pow. 82,2 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 3 000 (słownie trzy tysiące) złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść na konto Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy z siedzibą w Warszawie przy ulicy Barskiej 28/30 zlokalizowane w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Warszawie na numer konta 16101010100083541391200000. UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzach uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. W przypadku wniesienia wadium w innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp dokumenty potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać następujące informacje: 2.1 określenie przedmiotu przetargu – należy zacytować dokładnie nazwę przetargu; 2.2 określenie numeru postępowania nadanego przez Zamawiającego; 2.3 określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); 2.4 określenie beneficjanta gwarancji – nazwa, adres; 2.5 określenie podmiotu, na rzecz, którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie – dane Wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji/poręczenia muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; 2.6 określenie kwoty gwarancji/poręczenia – musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; 2.7 gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego – w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ustawy Pzp – pod groźbą wykluczenia Wykonawcy z postępowania; 2.8 określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia – okres ten nie może być krótszy niż 30 dni. 3. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii na parterze.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości w Teresinie w 2024 r. – II
Dodano: 2024-05-20 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-05-08 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
Dodano: 2024-05-08 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 – III postępowanie.
Dodano: 2024-04-29 - usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów zewnętrznych należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie i jego Oddziałów
Dodano: 2024-04-26 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-04-25 - Usługa sprzątania siedziby FRSE
Dodano: 2024-04-25 - USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 50 ORAZ TERENU POSESJI PRZY BUDYNKU I PRZYLEGŁYCH CHODNIKACH
Dodano: 2024-04-17 - Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
Dodano: 2024-04-16 - Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
Dodano: 2024-04-15