Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 03-439 Warszawa, ul. Bródnowska 13/15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5114861 , fax. 022 5114729
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie
ul. Bródnowska 13/15 13/15
03-439 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5114861, fax. 022 5114729
REGON: 14016696000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzątanie w budynkach biurowych oraz na terenie przyległym Prokuratury Okregowej Warszawa Praga w Warszawie przy ul. Bródnowskiej 13/15 i podległych jej Prokuratur Rejonowych. Przedmiotem zamówienia jest: a) sprzątanie w budynku biurowym oraz terenu przyległego Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Bródnowskiej 13/15, b) sprzątanie ciągów komunikacyjnych, toalet i pomieszczeń socjalnych w budynku biurowym Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga Południe przy ul. Kamiennej 14, c) sprzątanie terenu przyległego Prokuratury Rejonowej w Nowym Dworze Mazowieckim d) mycie okien, pranie firan i zasłon oraz wykładzin w Prokuraturach: - Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie - Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe - Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Północ - Prokuratura Rejonowa w Otwocku - Prokuratura Rejonowa w Legionowie - Prokuratura Rejonowa w Wołominie -Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokosci 2500 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tzn którzy w ciągu ostatnich 3 lat (liczonych od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej jedną usługę sprzątania pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni co najmniej 3.000 m2 i 3000 m2 terenu ulic, parkingów itp, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. II Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spelnia warunki udziału w zamówieniu określone w art. 22 ust. ustawy Prawo za,mówień publicznych zamawiajacy złozenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiacego załącznik nr 5 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy, d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: podpisanego wykazu wykonanych (zakończonych) usług (także w przypadku wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych) zawierającego co najmniej jedną usługę sprzątania pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni co najmniej 3.000 m2 i 3000 m2 terenu ulic, parkingów itp, wykonaną w ciągu ostatnich 3 lat (liczonych od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) potwierdzający, iż w tym okresie Wykonawca zrealizował (liczy się data zakończenia) co najmniej jedną taką usługę - z podaniem: - opisu przedmiotu wykonanej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni co najmniej 3.000 m2 i 3000 m2 terenu ulic, parkingów itp, z podaniem w metrach kwadratowych powierzchni biurowej objętej sprzątaniem (w tym także zrealizowanej (zakończonej) części wykonywanej usługi, zgodnej z wymaganiem Zamawiającego, w ramach jeszcze trwającej całościowej usługi - w przypadku wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych), -odbiorcy usługi (nazwa i adres Odbiorcy), -daty wykonania usługi - dzień, miesiąc, rok - tj. datę jej zakończenia, a w przypadku wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych - datę zakończenia części usługi zgodnej z wymaganiem Zamawiającego. Do wykazu należy załączyć dokument(-y) potwierdzający(-e), że wskazana(-e) usługa(-i) została(y) wykonana(e) należycie (np. referencja, protokół odbioru itp.) - oryginał(-y) lub kopia(-e) poświadczona(-e) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentu (ów) potwierdzającego(ych) należyte wykonanie usługi. Przez pojęcie usługa należy rozumieć sprzątanie pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni co 3.000 m2 i 3000 m2 terenu ulic, parkingów itp. Formularz wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zadeklarowana przez niego w ofercie jako przedmiot zamówienia usługa, będzie wykonywana przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz przy użyciu odpowiedniej klasy i rodzaju sprzętu oraz a także spełniać będzie inne wymagania określone obowiązującym prawem oraz opisane przez zamawiającego w Załączniku nr 3 - (treść oświadczenia zawarta jest w Formularzu Oferta - Załącznik Nr 1 do SIWZ). 5. Oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z treścią SIWZ i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków i postanowień łącznie z wzorem umowy (treść oświadczenia zawarta jest w Formularzu Oferta - Załącznik Nr 1 do SIWZ). 6. Wypełnione w całości i podpisane Załączniki Nr 1 - 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawapraga.po.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w pomieszczeniach zajmowanych przez Centralę NFZ w budynkach przy ul. Grójeckiej 186 oraz ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie oraz świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac pomocniczych - nr postępowania ZP/GOSP/5/16/PN.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach IBD przy ul. Pasteura 3 w Warszawie, znak sprawy: AZP-2402-02/2016
Dodano: 2016-07-04 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Krajowej wraz z myciem okien i praniem
Dodano: 2016-06-30 - Usługi sprzątania
Dodano: 2016-06-27 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego wraz z odśnieżaniem dachów obiektów Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-05-09 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-05-05 - Usługa sprzątania biur w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-04-29 - Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Dodano: 2016-04-15