Przetargi.pl
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa stadionu miejskiego przy ul. Piekarskiej – etap II”.

Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
  • Data zamieszczenia: 2020-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
    ul. Rynek 1
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa stadionu miejskiego przy ul. Piekarskiej – etap II”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa stadionu miejskiego przy ul. Piekarskiej – etap II”. I .Zakres robót do wykonania: 1. Roboty rozbiórkowe, 2. Budowa pozostałych części trybun ziemnych, 3. Budynek trybuny krytej wraz z instalacjami: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, przyłączami wodno-kanalizacyjnymi oraz instalacją hydrantów przeciwpożarowych, 4. Budowa placu utwardzonego do zawracania wraz z parkingami i wjazdem na działkę, 5. Budowa ciągów pieszych, 6. Zagospodarowanie zielenią, 7. Remont ogrodzenia od ul. Słowackiego i ul. Piekarskiej, 8. Wykonanie wiaty i stojaków na rowery, 9. Dostawa wyposażenia stadionu lekkoatletycznego, 10. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanego obiektu - kompleksowa obsługa geodezyjna w czasie realizacji zadania. 11. Wykonanie i montaż 2 tablic z informacją o fakcie dofinansowania realizacji obiektu przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze Środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. Tablica jednostronna o min. wym. 0,60 x 0,80 na profilu ze stali nierdzewnej, wkopana i zabetonowana w gruncie w miejscu wskazanym przez Inwestora. Trwałość tablicy informacyjnej min. 5 lat. Opis zadania podlegającego nadzorowi stanowi kompletna dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ dostępna na stronie: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl/index.php?app=przetargi&nid=27508&y=0&status=1 Sposób realizacji zamówienia : Wymagany skład Zespołu Nadzoru (zwanego dalej Wykonawcą): Minimalny skład Zespołu Nadzoru musi być złożony z: 1) Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, pełniący również funkcję Kierownika Zespołu Nadzoru - min 1 osoba. Kierownik Zespołu będzie koordynował prace Zespołu Nadzoru i występował jednocześnie jako Inspektor Nadzoru z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców w oparciu o dokumenty przetargowe. 2) Inspektorzy Nadzoru :  Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży drogowej – min. 1 osoba,  Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych – min. 1 osoba,  Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – min. 1 osoba. Inspektorzy nadzoru muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane 2. Kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych, prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu. 3. Dokładna znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, 4. Bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, 5. Bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, 6. W ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 7. Podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, 8. Dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, 9. Podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, 10. Udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy. Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miejskiej Jarosław, 11. Organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, 12. Kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, 13. Akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, 14. Wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, 15. Żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, 16. Ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 17. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, 18. Udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, 19. Potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, 20. Niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 21. Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 22. Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 23. Rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych lub zmian materiałowych, 24. Poświadczenie terminu zakończenia robót, 25. Kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 26. Rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 27. Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, 28. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, 29. Koordynowanie robót w poszczególnych branżach, 30. Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, 31. Przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji, 32. Sporządzanie miesięcznych raportów z zaawansowanie robót budowlanych, 33. Obecność na budowie w sposób stały inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej lub koordynatora inspektorów nadzoru oraz pozostałych inspektorów (branżystów) zgodnie z SIWZ i złożoną ofertą, zapewniający nadzór nad inwestycją. 34. Nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych, 35. Uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą. 36. Raportowania inwestycji w sposób wymagany umową. 37. Udział w pracach zespołu powołanego do nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z inwestycją. 38. Obsługa okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych. 39. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego. 40. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji wraz z dokonanym opracowaniem analitycznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Nr konta: 57 1240 1792 1111 0010 8805 4518 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem, 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia: 07.08.2020 r. do godz. 11:00 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę zadania na które jest wpłacane wadium). 8. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za pośrednictwem banku, skutek wpłaty następuje w dniu i godzinie uznania w/w rachunku bankowego Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium - jeżeli zostało wniesione w innej formie, niż pieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach