Administracja Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Legionów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2153104, 2153105, 2140662 , fax. 322 158 205
- Data zamieszczenia: 2020-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych
ul. Legionów 85
43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
tel. 032 2153104, 2153105, 2140662, fax. 322 158 205
REGON: 27011730700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.azk.czechowice-dziedzice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych tj.: Kolorowa 2, Lipowska 24, Słowackiego 32, Towarowa 2 na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” POIS.01.07.01-00-0078/2019 - etap II, (Część I i Część II) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych tj.: Kolorowa 2, Lipowska 24, Słowackiego 32, Towarowa 2 na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” POIS.01.07.01-00-0078/2019 - etap II, (Część I i Część II) realizowanego w trybie „projektuj i buduj”. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji zadania oraz w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu prac projektowych i robót budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: a) Część I - Termomodernizacja budynku przy ul. Kolorowej 2 w Bronowie, Termomodernizacja budynku przy ul. Lipowskiej 24 w Czechowicach-Dziedzicach, b) Część II - Termomodernizacja budynku przy ul. Słowackiego 32 w Czechowicach-Dziedzicach, Termomodernizacja budynku przy ul. Towarowej 2 w Czechowicach-Dziedzicach. Charakterystyka nadzorowanego zakresu prac: Zakres przewidziany do wykonania przez Wykonawcę prac projektowych i robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, SIWZ dla zadania „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych tj.: Kolorowa 2, Lipowska 24, Słowackiego 32, Towarowa 2 na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” - etap II” – ogłoszenie zamieszone w dniu 28.05.2020 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Administracji Zasobów Komunalnych w Czechowicach-Dziedzicach (www.bip.azk.czechowice-dziedzice.pl) znak sprawy: DT.261.1.2020. Obiekty inwestycji przy ul. Lipowskiej 24, ul. Słowackiego 32 i ul. Towarowej 2 znajdują się w Czechowicach-Dziedzicach i wymagają uzgodnień, decyzji, których obowiązek uzyskania wynika z przepisów prawa w tym m. in. ze Śląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Obiekt zlokalizowany przy ul. Kolorowej 2 znajduje się w Bronowie i nie podlega ochronie konserwatorskiej Opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres czynności, uprawnień i odpowiedzialności Inspektora nadzoru oraz inne istotne warunki zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumentacja przetargowa dostępna na stronie internetowej. Pełna dokumentacja przetargu na realizację robót do pobrania na: https://www.bip.azk.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/23975402 w zakładce „Zamówienia publiczne, licytacje lokali użytkowych” Znak sprawy: DT.261.1.2020. Zakres obowiązków Wykonawcy: Podstawowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów ustawy Prawo budowlane. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto m.in.: - reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz opracowaniach projektowych i robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, zatwierdzonym projektem budowlanym, zgłoszeniem robót bądź pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - ochrona interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą dokumentacji projektowej i robót budowlanych, - weryfikacja dokumentacji projektowej sporządzanej przez Wykonawcę prac projektowych pod względem jej zgodności z wymaganiami zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, obowiązujących przepisach prawa, decyzjach administracyjnych oraz wiedzą techniczną, - nadzorowanie i weryfikacja optymalizacji rozwiązań projektowych z punktu widzenia technicznego i ekonomicznego, - analizowanie i proponowanie wszelkich zmian w projektach, specyfikacjach, dokumentacjach technicznych, które mogą się okazać niezbędne lub pożądane podczas lub po wykonaniu prac budowlanych, - szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową nadzorowanego zadania, terenem inwestycji i jego uzbrojeniem przed rozpoczęciem robót budowlanych, , - wyjaśnianie z projektantem na etapie projektowania i wykonawstwa wszelkich niejasności i wątpliwości związanych z dokumentacją projektową i techniczną, - kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, - prowadzenie pod względem merytorycznym i rachunkowym kontroli i weryfikacji kosztorysów budowlanych dotyczących nadzorowanych robót, - organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, roboczych itp. dotyczących realizowanych prac projektowych oraz robót budowlanych, w tym przygotowywanie materiałów na narady, sporządzanie z nich protokołów, przekazywanie ich Zamawiającemu oraz egzekwowanie podjętych w nich ustaleń, - w razie zaistnienia z uzasadnionych przyczyn, uzgadnianie z Projektantem oraz kierownikiem budowy wprowadzenia niezbędnych zmian i poprawek do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót, mieszczących się przedmiotowo w zakresie objętym umową, - rozwiązywanie na bieżąco problemów technicznych zgłoszonych przez Wykonawcę robót instalacyjnych i budowlanych, a możliwych do rozwiązania w ramach posiadanych przez Wykonawcę uprawnień zawodowych, - informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, mogących mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania robót, pogorszenie jakości prac, - stała kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów b.h.p i ochrony p.poż. w trakcie realizacji robót, - przeciwdziałanie awariom, zagrożeniom bezpieczeństwa ludzi i katastrofom budowlanym konstrukcji lub elementów obiektu, z uprawnieniami do zlecenia Wykonawcy robót budowlanych wpisem do dziennika budowy koniecznych do wykonania w tym przypadku robót zapobiegających z obowiązkiem niezwłocznego powiadomienia o tym Zamawiającego, - przeprowadzania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia gotowości Wykonawcy robót budowlanych do tych odbiorów, - potwierdzanie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót lub odmowy gotowości – w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbiorów wykonanych robót, - sprawdzanie kompletności sporządzonej przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej, zatwierdzanie dokumentacji odbiorowej, - kontrola rozliczeń finansowych i udział w rozliczeniu końcowym zadania inwestycyjnego w tym m.in. sprawdzanie faktur częściowych i faktury końcowej wraz z weryfikacją i zatwierdzeniem dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę robót projektowo-budowlanych, w terminie do 4 dni od daty dostarczenia dokumentów, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i bieżące dokonywanie w nim zapisów dotyczących przebiegu nadzorowanych robót, - uczestnictwo we wszelkich spotkaniach / komisjach przekazania-przejęcia, odbiorowych, przeglądach gwarancyjnych itp. dotyczących nadzorowanych robót, - wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i formalnych związanych z wdrożeniem i realizacją umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz związanych z realizacją umowy o dofinansowanie zadania, - nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji robót, - profesjonalne doradzanie i świadczenie na rzecz Zamawiającego stałych usług doradczych związanych z prawidłową realizacją umowy na roboty budowlane i prace projektowe. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia 2 pobytów w tygodniu inspektora nadzoru na terenie prowadzonych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1a (dla części I), załącznik nr 1b (dla części II) do SIWZ; 1.2. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.4. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont wiaduktu w ciągu drogi powiatowej Nr 2950S (ul. Wilkowicka) nad torami PKP w miejscowości Toszek
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2024-03-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek’’
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn." Budowa lub modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik wraz z ukształtowaniem i wzmocnieniem skarp "
Dodano: 2024-02-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej nad realizacją zadania: "Wykonanie remontu wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym, Częstochowa ul. Gombrowicza 1"
Dodano: 2024-01-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2023-11-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: ”Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na kompleks sportowo-kulturalno-oświatowy z salą terapii ruchowej dla osadzonych”
Dodano: 2023-08-09 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Poprawa skuteczności rekrutacji SW-nowe kwatery dla funkcjonariuszy; Zakład Karny w Raciborzu””
Dodano: 2023-07-26 - Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: ”Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Tarnowskich Górach przy ul. Andersa”
Dodano: 2023-07-11 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestor spec instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla zad. pn: Budowa infrastruktury kanalizacyjnej(...)
Dodano: 2023-07-05