Przetargi.pl
Sprawowanie w imieniu i n rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad budową żłobka wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Cynamonowej w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie w imieniu i n rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad budową żłobka wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Cynamonowej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad budową żłobka wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Cynamonowej w Warszawie. Nadzór inwestorski nad budową żłobka wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Cynamonowej w Warszawie obejmuje czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2017. 1332 z póź. zm.) w niżej wymienionych specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, 5) inżynieryjnej drogowej. 1. Informacje ogólne 1.1. Lokalizacja terenu inwestycji. Teren płaski, niezabudowany, ukształtowany jako taras wyniesiony około 60 cm ponad poziom chodnika przy ul. Cynamonowej. Wzdłuż północno-zachodniej granicy działki znajduje się skarpa, łącząca działkę z położonym o około 90 cm wyżej terenem szkoły - Gimnazjum nr 93. Od południowego wschodu działka graniczy z ciągiem pieszym biegnącym wzdłuż budynku SM „Na Skraju”, od południowego zachodu - z terenem wielorodzinnej zabudowy mieszkaniowej. Na terenie znajduje się nieużytkowana instalacja kanalizacji deszczowej przeznaczona do rozbiórki Inwestycja prowadzona jest na działkach nr ewid. 6/2 z obrębu 1-10-27, części działki nr ewid. 5/3, 4/21, 4/35 z obrębu 1-10-27 oraz części działki nr ewid. 5/2 z obrębu 1-10-29.  działka nr 6/2 z obrębu 1-10-27 - własność m. st. Warszawy,  działka nr 4/35, 4/21 z obrębu 1-10-27 – własność m.st. Warszawy w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni Mieszkaniowej „Na Skraju”,  działka nr ewid. 5/3 z obrębu 1-10-27 i 5/2 z obrębu 1-10-29 - własność Skarb Państwa – droga (ul. Cynamonowa). 1.2. Istniejące uwarunkowania. Zamawiający informuje, że dla zrealizowania inwestycji posiada Decyzję Nr 217/D/17 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 07.08.2017 r. o pozwoleniu na budowę i decyzję zmieniającą nr 342/D/17 z dnia 28.11.2017 r., stanowiące odpowiednio Załącznik nr 1 i Załącznik 2 do SIWZ, 2. Parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych 2.1. Budynek żłobka  powierzchnia zabudowy – 1 498,91 m²  powierzchnia całkowita – 1 730,20 m²  powierzchnia użytkowa – 1 435,50 m²  kubatura – 7 206,74 m³  liczba kondygnacji nadziemnej – 1  liczba kondygnacji podziemnych – 1 Funkcja obiektu W centralnej części działki nr ew. 6/2 zaprojektowano jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony budynek żłobka otoczony od południa wschodu i zachodu terenem zielonym z wydzielonymi placami zabaw przeznaczonymi dla dzieci. Wzdłuż południowo-wschodniej i południowo-zachodniej ściany budynku zaprojektowano tarasy, które będą pełnić funkcję bezpośrednich wyjść z sal dla dzieci na teren placów zabaw. W części północno-wschodniej budynku zaprojektowano część gospodarczo- gastronomiczną i śmietnik wbudowany, przy wejściu głównym podjazd dla wózków i niepełnosprawnych i stojak na rowery. Projektowany budynek przeznaczony jest dla 150 dzieci - 6 oddziałów przeznaczonych dla 25 dzieci każdy. Budynek żłobka posiada zespół żywieniowy, który wraz z wyposażeniem wchodzi w zakres wykonania Przedmiotu Umowy. 2.2. Instalacje wewnętrzne  Instalacje wodno-kanalizacyjne i grzewcze Obiekt wyposażono w instalację kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wody zimnej ,ciepłej wody użytkowej i instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z węzła cieplnego zlokalizowanego w pomieszczeniach technicznych podpiwniczenia. W salach na pobyt dzieci przewiduje się zastosowanie ogrzewania podłogowego – wodnego, w pozostałych pomieszczeniach przewidziano grzejniki płytowe.  Instalacja gazowa W budynku przewidziano doprowadzenie instalacji gazowej wyłącznie do pomieszczenia kuchni.  Instalacje wentylacyjne W budynku przewidziano wentylację mechaniczną nawiewno - wywiewną. W pomieszczeniu kuchni, magazynie chłodniczym i rozdzielni teletechnicznej dodatkowo przewidziano klimatyzację. Szczegóły w projekcie instalacyjnym.  Instalacje elektryczne i niskoprądowe Obiekt wyposażono w wewnętrzną i zewnętrzną instalację elektryczną, odgromową, oraz przewidziano instalację niskoprądową wideodomofonową, instalację alarmową i telewizji dozorowej. Szczegóły wg projektów branżowych. 2.3. Przyłącza, instalacje i urządzenia sanitarne  Przyłącze wodociągowe – z istniejącego przewodu wodociągowego DN100 w ulicy Kulczyńskiego.  Przyłącze kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie ścieków sanitarnych do kanalizacji sanitarnej w ul. Cynamonowej,  Przyłącze kanalizacji deszczowej - odprowadzenie wód deszczowych do kanalizacji deszczowej w ul. Cynamonowej, poprzez zbiorniki retencyjne, z częściowym wykorzystaniem wody deszczowej do podlewania terenów zielonych.  Przyłącze cieplne - do budynku żłobka zaprojektowano nowe przyłącze sieci ciepłowniczej 2xDN50/125 w technologii preizolowanej. 2.4. Przyłącza elektroenergetyczne i teletechniczne  Elektroenergetyka - budynek zasilany będzie z projektowanego złącza kablowego, które zlokalizowane będzie w granicy działki od ul. Cynamonowej – przyłącze energetyczne poza zakresem niniejszego zamówienia,  Przyłącze teletechniczne - dla potrzeb włączenia projektowanego budynku do sieci telefonicznej, należy wybudować przyłącze kanalizacji telekomunikacyjnej w nawiązaniu do istniejącego ciągu kanalizacji w ul. Kulczyńskiego. 2.5. Komunikacja i miejsca parkingowe Dojazd gospodarczy do budynku i parking z 5 miejscami postojowymi (w tym 1 dla osób niepełnosprawnych) zaprojektowano od ul. Cynamonowej, za pośrednictwem projektowanego zjazdu będącego przedmiotem odrębnego opracowania. Wjazd na działkę znajdujący się na działce 5/3 będzie pełnić funkcję drogi pożarowej dla budynku. Dostęp do głównego wejścia budynku przewidziano od strony ul. Cynamonowej. Przy wejściu głównym zaprojektowano schody terenowe i rampę zewnętrzną dla niepełnosprawnych i wózków dziecięcych. W południowo-zachodnim narożniku działki zaprojektowano bramę umożliwiającą wjazd na teren placu zabaw w celu konserwacji urządzeń i zieleni. 2.6. Plac zabaw Nawierzchnie placów zabaw i tarasów zaprojektowano jako elastyczne lub trawiaste. Przy wjeździe technicznym zaprojektowano nawierzchnię trawiastą wzmocnioną tzw. matą przerostową. Plac zabaw wyposażony w zabawki i elementy małej architektury. 2.7. Ogrodzenie Zaprojektowano ogrodzenie z zamkniętych profili stalowych spawanych, zabezpieczonych antykorozyjnie, z kształtownikami zakończonymi zatyczkami. Przewiduje się przebudowę istniejącego ogrodzenia od strony szkoły. 2.8. Zieleń Realizacja budowy żłobka wymaga wycinki drzewa i krzewów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu oraz, po zakończeniu budowy, nasadzenia wg projektu zieleni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz  dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do postępowania o wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Postepowanie zarejestrowano pod numerem KZP-XII-WZP.271.100.2017. Link do postepowania: http://ursynow.pl/zamowienia-publiczne/budowa-zlobka-wraz-z-infrastruktura-zewnetrzna-przy-ul-cynamonowej-w-warszawie-postepowanie-nr-kzp-xii-wzp-271-100-2017/ Inwestycja jest w trakcie budowy na podstawie umowy nr USN-XII/WIR/C/USN/VI/ P3/6/3224/LW/2017-2018 z dnia 24.01.2018 zawartej z firmą „EKO-INVEST” Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach (kod 25-650), przy ul. Skrajnej nr 4.  wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych. Informacje szczegółowe w pkt 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 13.2. lit. b) do 13.2. lit. e) SIWZ, c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2016 r., poz. 1829, z późn. zm.). f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. d) i e) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. d) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach