Gmina Miedźna ogłasza przetarg
- Adres: 43-227 Miedźna, ul. Wiejska 131
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 032 2116089
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
ul. Wiejska 131 131
43-227 Miedźna, woj. śląskie
tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 032 2116089
REGON: 27625829100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. : Kontynuacja ochrony Torfowiska Zapadź i zbiornika GZWP 346 poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Sołectwie Góra Gmina Miedźna etap II, III, IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkownika; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania Podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej, muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty działające wspólnie. 2. Potencjał kadrowy: Dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami w celu zabezpieczenia nadzorów we wszystkich branżach wyszczególnionych w pkt. I - 2, tj posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności: - instalacyjno - sanitarnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - 1 osoba, Osoba ta winna posiadać doświadczenie w sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednym zadaniu, z których każde dotyczyło budowy sieci kanalizacyjnej o łącznej długości co najmniej 20 km, osoba ta będzie sprawować dodatkowo funkcję koordynatora inspektorów nadzoru, - drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - 1 osoba, - elektrycznej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa 1 osoba, co winno być przedstawione w załączniku określonym w pkt. IV.1.2.4/. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.2.5/ oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.2.5/, potwierdzających pełnienie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nadzorów inwestorskich nad co najmniej dwoma zadaniami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczącego budowy kanalizacji i robót towarzyszących o wartości nie niższej niż 6 000 000 zł. Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, Zamawiający uzna takie, które: - w przypadku usług zrealizowanych dotyczą usług jw., których realizacja miała miejsce nie wcześniej jak 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, - w przypadku usług realizowanych dotyczą usług jw., których realizacja trwała do dnia wszczęcia postępowania, a zrealizowany do tego czasu zakres objętych nadzorem inwestorskim robót budowlanych wyniósł co najmniej 6 000 000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ 1.2. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy: 1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2, na załączniku nr II. 5) Wykaz wykonanych, lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 2 referencji (innych dokumentów) od poprzednich zamawiających (inwestorów) zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3, potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie na załączniku nr III.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.Uzbrojenie terenów ul. Elektrownia - Racjonalizatorów w Bytomiu
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5904S, ul. Jagiellońskiej w Lędzinach w zakresie chodnika oraz dwóch zatok autobusowych
Dodano: 2016-06-21 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (2)
Dodano: 2016-06-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 1 (wraz z robotami towarzyszącymi) w Górkach Małych
Dodano: 2016-06-06 - Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole Miejskie Nr 20 przy ul. Śliwki 38 oraz Nr 47 przy ul. Piłsudskiego 92 w Sosnowcu)
Dodano: 2016-06-02 - Szkoła Podstawowa 32 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 - modernizacja boisk - Inżynier Kontraktu (2)
Dodano: 2016-05-27 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Budowa budynku biurowo-usługowego wraz z hostelem dla potrzeb Centrum Aktywności Obywatelskiej dzielnic Centrum i Stare Miasto ul. Krakowska 34
Dodano: 2016-05-16 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Pracy Pozaszkolnej przy ul. Bukowego 23 w Świętochłowicach wraz z jego przebudową w celu poprawy efektywności energetycznej w infrastrukturze publicznej
Dodano: 2016-05-13 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34,) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.
Dodano: 2016-04-27 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików w Bieruniu w zakresie nawierzchni jezdni, chodnika i ciągu pieszo-rowerowego oraz budowa ścieżki rowerowej
Dodano: 2016-04-25