Przetargi.pl
Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec

PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Leśna 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 230 03 176 , fax. 032 332 63 47
  • Data zamieszczenia: 2010-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec
    ul. Leśna 4 4
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 032 230 03 176, fax. 032 332 63 47
    REGON: 27253652800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Zamówienie obejmuje: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkownika; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 3. Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru jw. wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami) i obejmuje w szczególności: 3.1. wszelkie czynności określone ustawą jw. i przepisami wykonawczymi do niej w odniesieniu do wszystkich branż. 3.2. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oaz urządzeń technicznych 3.3. dokładne zapoznanie się z: - dokumentacją techniczną - dokumentacją przetargową udostępnianą oferentom na etapie przetargu, - ofertą przetargową wykonawcy, - warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, 3.4. nadzór nad terminowością realizacji prac, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę robót wszystkich dokumentów koniecznych dla odbioru przedmiotu umowy i przekazania do użytkowania, 3.5. kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, a koniecznych do odbioru końcowego, oraz przekazania do użytkowania przedmiotu umowy, 3.6. weryfikacja dokumentacji powykonawczej, wraz ze złożeniem pisemnego oświadczenia o kompletności dokumentacji powykonawczej, 3.7. kontrola budowy co najmniej dwa razy w tygodniu, potwierdzona wpisem do Dziennika budowy, 3.8. pełna dyspozycyjność - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne, lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do Dziennika budowy, lub telefoniczne i inne wezwanie Zamawiającego, 3.9. udział w obowiązkowej kontroli przeprowadzanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego przed wydaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie i ewentualna koordynacja działań mających na celu doprowadzenie do uzyskania pozytywnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, 3.10. udział na wezwanie Zamawiającego jako użytkownika obiektu w spotkaniach dotyczących nagłych awarii, lub ujawnienia wad w przedmiocie umowy, oraz udział w pracach komisji odbioru pogwarancyjnego, 3.11. uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 3.12. pełna koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej, 3.13. pisemne zgłaszanie zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu, z określeniem ich przyczyn, 3.14. rozliczenie finansowe wykonawców robót zgodnie z zawartymi umowami, między innymi weryfikacja protokołów rzeczowo - finansowych, stanowiących podstawę wystawiania faktur częściowych, 3.15. wykonanie weryfikacji kosztorysów ofertowych w przypadku konieczności zlecenia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, 3.16. prowadzenie dokumentacji oraz bieżących i końcowych rozliczeń finansowych z realizacji inwestycji 3.17. dojazd na budowę we własnym zakresie, 3.18. inne czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy, w tym udział w ocenie pod względem technicznym złożonych ofert, a w szczególności analiza i sprawdzenie kosztorysów ofertowych w przetargu na realizację zadania inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim. 4. Specjalistyczny nadzór inwestorski budowlany winien obejmować następujące specjalizacje: - konstrukcyjno - budowlana - sieci i instalacje sanitarne kanalizacyjne cieplne i klimatyzacyjno - wentylacyjne - sieci i instalacje elektroenergetyczne - instalacje teletechniczne i słaboprądowe. - budowa dróg. 5. Nadzór inwestorski winien być zorganizowany w formie samodzielnej jednostki organizacyjnej, a skład osobowy winien być kształtowany w zależności od potrzeb wynikających z realizacji inwestycji na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji. 6. Na realizację inwestycji łącznie składają się: 1.1. budowa budynku administracyjnego segment I oraz II z wyłączeniem segmentu III (edukacyjnego), 1.2. budowa budynku gospodarczego - segment IV, 1.3. wykonanie przyłączy mediów (wody, kanalizacji sanitarnej z przyobiektową oczyszczalnią ścieków, odwodnienia, energii elektrycznej), 1.4. zagospodarowanie terenu (budowa dróg wewnętrznych, miejsc postojowych, oświetlenie terenu, ogrodzenie, założenie trawnika, bez nasadzeń drzew i krzewów.), 1.5. instalacje elektryczne, w tym niskoprądowe i oświetlenia terenu, 1.6. instalacje wodno - kanalizacyjne, 1.7. instalacje wentylacji mechanicznej, 1.8. dostawa i montaż masztu antenowego radiotelefonu wraz z zamontowaniem anteny posiadanej przez zamawiającego, 1.9. wyposażenie siedziby będącej przedmiotem niniejszego zamówienia alternatywnie w instalację chłodniczo - grzewczą z pompami ciepła, z klimatyzacją pasywną. 1.10. prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym: - wykonanie dokumentacji powykonawczej, budowlanej i geodezyjnej, łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych, - zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, - dokonanie uzgodnień z właścicielem w związku z prowadzeniem robót w pasie chodnika, łącznie z opłatą za zajęcie terenu, - badanie jakości wody do celów bytowych, - wykonanie badań powykonawczych (szczelności instalacji wodnej i kanalizacyjnej, wydajności instalacji wentylacji, szczelności instalacji c. o. skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, sprawności działania instalacji słaboprądowych), - wykonanie prac i dostaw wg projektu aranżacji wnętrz i umeblowania, - roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego BS Gliwice nr 23 8457 0008 2011 0056 9392 0003 z informacją na przelewie - wadium przetargowe na zadanie: Sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. : Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec - znak sprawy S-2710-5-2010 2. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów należy złożyć w sekretariacie zamawiającego: Nadleśnictwo Rudziniec, 44-160 Rudziniec, ul. Leśna 4, uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów. Wnoszona przez wykonawcę ubezpieczeniowa lub bankowa gwarancja zapłaty wadium musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz być płatna na pierwsze żądanie zamawiającego bez konieczności spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków poza oświadczeniem zamawiającego, iż wystąpiła którakolwiek z okoliczności określonych w pkt. 5 i 6. Zamawiający w szczególności nie dopuszcza możliwości pośrednictwa banku, który miałby poświadczać podpisy. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach