Gmina Bobowa ogłasza przetarg
- Adres: 38-350 Bobowa, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 183 514 300, , fax. 018 3514300 w. 21
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobowa
Rynek 21
38-350 Bobowa, woj. małopolskie
tel. 183 514 300, , fax. 018 3514300 w. 21
REGON: 491892050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu „Strefa Aktywności Gospodarczej w miejscowości Siedliska, Gmina Bobowa” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie przez Wykonawcę za pomocą zespołu osób o odpowiednich kwalifikacjach usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późn. zm., obowiązującymi standardami i wymaganiami Zamawiającego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy drogi wewnętrznej z infrastrukturą towarzyszącą wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz robót budowlanych polegających na budowie drogi wewnętrznej z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu „Strefa Aktywności Gospodarczej w miejscowości Siedliska, Gmina Bobowa”. 2. Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym, który określa zakres i sposób wykonania robót, dostępnym na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bobowa pod adresem: http://www.bobowa.pl/BIP/index.php?id=164&id2=101 (zakładka Zamówienia publiczne – Ogłoszenia o zamówieniu - zamówienie pn. Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy drogi wewnętrznej z infrastrukturą towarzyszącą wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz robót budowlanych polegających na budowie drogi wewnętrznej z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu „Strefa Aktywności Gospodarczej w miejscowości Siedliska, Gmina Bobowa”. 3. Do zakresu obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego należeć będzie zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności: 1) organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją projektowania i inwestycji, 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, 5) opiniowanie, wniosków materiałowych (przekazywanych przez Wykonawców) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania, 6) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 7) udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 8) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 9) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 10) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 11) kontrola terminowości wykonywania robót, 12) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 13) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy, 14) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach, 15) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy, 16) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą raz w tygodniu przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż, 17) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 18) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów dla Zamawiającego, 19) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 20) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę, 21) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy. 2. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1) i pkt 3) ustawy PZP, wraz z ofertą należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. 3. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawowanie nadzoru autorskiego dla inwestycji pn.: „ Nadbudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na funkcję usługową w zakresie kultury dla budynku przy ul. Fredry 8 w Warszawie"
Dodano: 2024-05-15 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU w Andrychowie
Dodano: 2024-05-09 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-04-23 - Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na ....
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”, w zakresie robót bud ... (dla etapu I i II)
Dodano: 2024-03-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej sołectwa Brzezinka - etap II
Dodano: 2024-03-05 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją rekanalizacji w miejscowościach Jabłonka-Centrum, Jabłonka-Bory, Chyżne, Lipnica Mała oraz Zubrzyca Dolna
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu”
Dodano: 2024-02-19 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwest. realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”
Dodano: 2024-02-12