12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 840 600 , fax. 261 840 666
- Data zamieszczenia: 2018-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 840 600, fax. 261 840 666
REGON: 1212598500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.12tol.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojsko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie obejmujące: 1) Zadanie częściowe nr 1: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie; 2) Zadanie częściowe nr 2: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Dostosowanie obiektu Centrum Symulatorów JW. 4929 do funkcjonowania symulatora lotu PZL 130 ORLIK TC-II GARMIN” na lotnisku w Dęblinie. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje miedzy innymi: 1) Dostosowanie pomieszczenia nr 04 na potrzeby montażu symulatora samolotu Orlik PZL 130 TC-II poprzez wydzielenie pomieszczeń składowych z jego kubatury i budowę kanału instalacyjnego w posadzce na rozprowadzenie niezbędnej infrastruktury; 2) Demontaż istniejących drzwi z korytarza do pomieszczenia nr 04 i montaż w ich miejscu nowych drzwi wyposażonych w kontrolę dostępu; 3) Budowę instalacji wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniu montażu symulatora wraz z lokalizacją centrali i agregatów na terenie zewnętrznym i doprowadzeniem do centrali ciepła technologicznego z węzła cieplnego; 4) Montaż sufitu podwieszanego w pomieszczeniu nr 04 w celu zmniejszenia jego kubatury; 5) Budowę przyłącza elektroenergetycznego ze stacji transformatorowej PORT oraz zabudowę nowej rozdzielnicy w pomieszczeniu rozdzielni głównej i instalacji elektrycznej w budynku na potrzeby inwestycji; 6) Dostosowanie pomieszczeń dydaktycznych nr 51 i 52 poprzez wyposażenie ich w stanowiska komputerowe i wymagane instalacje teleinformatyczne; 7) Dostosowanie pomieszczenia nr 35 na potrzeby stanowiska analizy treningu poprzez wyposażenie w stanowisko komputerowe i wymagane instalacje; 8) Budowę nowej instalacji strukturalnej na potrzeby inwestycji, w tym lokalizację szafy teleinformatycznej w pomieszczeniu budynkowego punktu dystrybucji – pomieszczenie nr 14; 9) Przebudowę instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w związku z realizacją inwestycji; 10) Budowę elementów systemów alarmowych SA i TSN w związku z realizacją inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Na zadanie częściowe Nr 1 - w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) należy wnieść w terminie do dnia 31.07.2018 r. do godziny 09.30. 2) Na zadanie częściowe Nr 2 - w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) należy wnieść w terminie do dnia 31.07.2018 r. do godziny 09.30.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny tego warunku poprzez weryfikację oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; c) oświadczenie, że oferowana przez Wykonawcę usługa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ (wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ; 2) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie i konserwacji Studni św. Jana z Dukli we Lwowie.
Dodano: 2024-07-16 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie”
Dodano: 2024-07-05 - ,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)”
Dodano: 2024-06-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-06-07 - SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja i przebudowa dróg gminnych w ramach realizacji założeń Programu Gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Jabłonna.
Dodano: 2024-05-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Dodano: 2024-05-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: instalacji sanitarnych nad robotami budowlanymi sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie
Dodano: 2024-04-30 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-04-09