Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w SPZGiChP w Olszynie związanych z realizacją projektu pn.:Nadanie budynkowi mieszkalno - gospodarczemu funkcji medyczno - rehabilitacyjnej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu

Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 10-357 Olsztyn, ul. Jagiellońska 78
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5322966 , fax. 089 5322979
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Jagiellońska 78 78
    10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5322966, fax. 089 5322979
    REGON: 00029573900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w SPZGiChP w Olszynie związanych z realizacją projektu pn.:Nadanie budynkowi mieszkalno - gospodarczemu funkcji medyczno - rehabilitacyjnej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych przeprowadzanych w SPZGiChP w Olszynie, związanych z realizacją projektu pn.: Nadanie budynkowi mieszkalno - gospodarczemu funkcji medyczno - rehabilitacyjnej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. 2. Roboty budowlane określone w pkt 1 obejmują: a) izolację zewnętrzną ścian piwnic, b) zagospodarowanie terenu o powierzchni ok. 2.000,0 m?, c) przebudowę i adaptację pomieszczeń piwnicy szpitala - 330,0 m2 p.u., d) przebudowę i adaptację pomieszczeń I i II piętra - 220,0 m2 p.u., 3. W ramach niżej wymienionych branż zostaną wykonane następujące prace: 3.1 Branża budowlana: a) zmiana wewnętrznego układu funkcjonalnego poprzez wymianę ścianek działowych, warstw posadzkowych i okładzin ściennych, stolarki drzwiowej wewnętrznej; 3.2 Branża sanitarna: a) wymiana instalacji: - wodociągowej, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, b) wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej; 3.3 Branża drogowa: a) Przebudowa i remont nawierzchni placów i parkingów 3.4 Branża elektryczna: a) przebudowa istniejącej rozdzielni elektrycznej; b) instalacja elektryczna gniazd wtykowych i siłowych, c) instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego; d) instalacja manipulatorów przyzywowych, lamp bakteriobójczych; e) instalacja oddymiająca; f) instalacja oświetlenia zewnętrznego; 4. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania usługi nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami), a także: a) udział w komisji przetargowej oceniającej merytorycznie złożone oferty; b) udział w komisji przekazującej teren budowy; c) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, dokumentacją projektowo - kosztorysową, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz SIWZ; d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; e) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów i przekazywanie ich do użytkowania; f) potwierdzenie gotowości zadania do odbioru końcowego; g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; h) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót budowlanych przy realizacji projektu wraz z oceną ewentualnych robót uzupełniających, dodatkowych i koniecznych do wykonania; i) kontrolowanie rozliczeń rzeczowych i finansowych; j) przedłożenie Zamawiającemu ostatecznego rozliczenia rzeczowo - finansowego przedmiotowego zadania; k) współpraca z Zamawiającym na etapie realizacji i rozliczania projektu; l) uczestnictwo w pozostałych komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach