Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: zadania pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68 - I i II etap

Urząd Gminy Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990077 w. 307 , fax. 033 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990077 w. 307, fax. 033 4990077 w. 420
    REGON: 00054981000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: zadania pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68 - I i II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: zadania pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68 - I i II etap. 1a/. Planowany harmonogram realizacji zadania stanowiacego przedmiot nazdoru: Etap I zadania obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji następujących robót budowlanych: - roboty demontażowe i rozbiórkowe, - wymiana stolarki okiennej, - ocieplenie ścian zewnętrznych, - ocieplanie stropu ostatniej kondygnacji, - roboty elewacyjne, izolacyjne i wykończeniowe, - izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych Przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: lipiec - sierpień 2009 Realizacja robót budowlanych: sierpień - grudzień 2009r. Etap II zadania obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji następujących robót budowlanych: - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - modernizacja kotłowni gazowej, - wykonanie instalacji wentylacji kuchni, jadalni i sali gimnastycznej, Przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: kwiecień - maj 2009 Realizacja robót budowlanych: maj - wrzesień 2010r. Forma rozliczenia wynagrodzenia z wykonawcami robót -I i II etap - ryczałt. Zadnie realizowane w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68, planowanego do dofinansowania w ramach Programu Rozwoju Subregionu Południowego w ramach priorytetu V Środowisko, Działanie 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b. udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować następującymi osobami: posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych, przynależącymi do właściwych izb samorządu zawodowego i posiadającymi wymagane, ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej c. udokumentują wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej pod względem rodzaju i zakresu przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 4. pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ dokument dołącza Wykonawca; 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem zakresu świadczonych usług, wartości, terminu realizacji, miejsca wykonania, zleceniodawcy. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do nadzorowania robót w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przynależą do właściwych izb samorządu zawodowego i posiadają wymagane /ważne/ ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w pkt 6 niniejszej specyfikacji, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. dokumenty dołącza Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach