Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Odnowa i adaptacja historycznego budynku na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Kolbego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 842 98 01 , fax. 033 8435601, 8430530
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
    Kolbego 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 842 98 01, fax. 033 8435601, 8430530
    REGON: 12007355200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Odnowa i adaptacja historycznego budynku na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Odnowa i adaptacja historycznego budynku na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu Do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186), w tym w szczególności: 1) prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji określonej powyżej, w zakresie określonych w ustawie Prawo Budowlane i przepisów w tym zakresie obowiązujących, w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym; 2) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacja projektową i wszystkimi pozwoleniami oraz opiniami, harmonogramem robót przyjętym w umowie z Wykonawcą robót, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę i wszystkimi pozwoleniami oraz opiniami, harmonogramem robót przyjętym w umowie z Wykonawcą robót, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnością prowadzonych robót z zawartą umową. Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb wykonawcy i Zamawiającego – w zależności od potrzeb oraz na wezwanie Zamawiającego; 4) Inspektor zobowiązany będzie do bieżącej kontroli realizacji robót na terenie budowy w całym okresie realizacji i w całym zakresie realizowanych robót w branży będącej przedmiotem zapytania; 5) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych; 7) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń Wykonawcy za wykonane roboty; 8) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotów i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; 9) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 10) na każde żądanie Zamawiającego składanie sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji; 11) bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o konieczności wykonywania robót dodatkowych - udział w komisjach uzasadniających wykonanie tych robót (protokół konieczności); 12) bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach i zagrożeniach mających wpływ na termin realizacji inwestycji - podejmowanie działań wyjaśniających i likwidujących te zagrożenia celem dotrzymania umownego terminu wykonania inwestycji; 13) realizację swoich obowiązków Inspektora Nadzoru zapewnia pobytami na budowie; 14) uzgodnione wynagrodzenie obejmuje pełny koszt wydatków ponoszonych przez Inspektora Nadzoru, w tym koszt dojazdów na budowę; 15) udział w odbiorach pogwarancyjnych celem stwierdzenia poprawności wykonania robót i wypłaty Wykonawcy robót zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 16) nadzór nad zgodnością wykonywania robót budowlanych:  zgodnie z pozwoleniem na budowę znak WAB.6740.1.407.2011 Decyzja nr 496/2011 z dnia 28.07.2011 r.  zgodnie z pozwoleniem zamiennym na budowę znak WAB.6740.1.581.2015 Decyzja nr 472/16 z dnia 29.07.2016r.  zgodnie z pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 1023/15 z dnia 27.10.2015r. (OZKr.5142.1102.2015.JCh);  zgodnie z pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 1528/18 z dnia 27.12.2018r. (OZKr.5142.1498.2018.AB);  zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez: Pracownia Projektowa F-11 ul. Olszańska 7A 31 - 513 Kraków tel. (12) 411 - 31 – 02 pod nazwą „Przebudowa budynku magazynowego dawnych Zakładów Przemysłu Tytoniowego i zmiana sposobu użytkowania na budynek dydaktyczny PWSZ w Oświęcimiu wraz z instalacjami wewnętrznymi (elektrycznymi, słaboprądowymi, wod. - kan., C.O., gazu instalacją wentylacji mechanicznej i klimatyzacji), sieciami wewnętrznymi /instalacjami wewnętrznymi pozabudynkowymi/ (oświetleniową, NN, kanalizacją sanitarną, kanalizacją opadową, gazową), budową trafostacji oraz budową parkingów i wewnętrznych ciągów pieszo-jezdnych na działkach o numerach ewidencyjnych: 1895/47 i 1895/37 obręb Oświęcim.”- etap 2 - projekt podstawowy z 2010 r.;: - projekt zamienny z 2015 r.; - projekt zamienny z 2019 r. 17) organizację i koordynację oraz nadzór nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego; 18) rozliczanie budowy z Wykonawcą robót i rozliczanie budowy z Zamawiającym w uwzględnieniem zapisów umowy na roboty budowlane zawartej między Wykonawca robót a Zamawiającym; 19) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót i dostarczanie jej Zamawiającemu na nośniku CD lub drogą mailową wraz z krótkim opisem; 20) Inspektor i Zamawiający będą zobowiązani do bezzwłocznego (tzn. nie później niż w ciągu 48 godzin) informowania się o wszystkich istotnych zdarzeniach, sprawach; 21) w przypadkach niecierpiących zwłoki Inspektor będzie zobowiązany do stawienia się na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie lub miejscu przez niego wskazanym w terminie nie dłuższym niż 48 h od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 22) organizowanie i prowadzenie narad, spotkań technicznych, problemowych itp., które będą prowadzone w razie potrzeby; 23) na etapie realizacji, zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych opinii; 24) udzielanie Wykonawcy robót stosownych informacji, wskazówek dot. realizowanego zadania inwestycyjnego; 25) przygotowanie dokumentacji i udział w czynnościach odbiorowych, sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji odbiorczej zgodnie z obowiązującymi umowami; 26) czynny udział we wszystkich kontrolach, jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji zadania inwestycyjnego (w tym udzielanie wyjaśnień). Szczegółowy zakres robót przedstawiony został na stronie internetowej Uczelni: https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/oferty-aktualne/13-pn-2019-odnowa-i-adaptacja-historycznego-budynku-na-potrzeby-panstwowej-wyzszej-szkoly-zawodowej-im-rtm-witolda-pileckiego-w-oswiecimiu/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych); 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2014r, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240); 4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Santander Bank Polska SA, nr konta bankowego: 47 1090 2590 0000 0001 3232 4514. 5 Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Odnowa i adaptacja historycznego budynku na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu”. 6 Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej „Wadium - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Odnowa i adaptacja historycznego budynku na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu”. 8 W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 10 Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. 7 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2) c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach