Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych etap II - przebudowa budynków przy ul. Szarych Szeregów 3 oraz przy ul. Ignacego Buszy 5 w Rawiczu

Gmina Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rawicz
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych etap II - przebudowa budynków przy ul. Szarych Szeregów 3 oraz przy ul. Ignacego Buszy 5 w Rawiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę (Inspektora Nadzoru) kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch zadań inwestycyjnych kubaturowych położonych przy ul. Szarych Szeregów 3 i przy ul. Ignacego Buszy 5 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu wokół tych obiektów. 2. Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie niżej podanych zadań: 1) zadanie nr 1 - „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego na Rawicką Multibibliotekę” 2) zadanie nr 2 - „Zaprojektowanie wraz z wykonaniem przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego przy ul. Ignacego Buszy 5 w Rawiczu realizowanych w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn. Rewitalizacja w zabytkowej przestrzeni miejskiej Rawicza przy ulicach: Rynek, Ignacego Buszy 5 i Szarych Szeregów 3”. 3. Opis zadań inwestycyjnych przewidzianych do sprawowania nadzoru inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje nadzór inwestorski w szczególności nad niżej wymienionymi robotami: ZADANIE nr 1 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego na Rawicką Multibibliotekę Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku gminnego przy ul. Szarych Szeregów 3 na Rawicką Multibibliotekę (wraz z dostawą i montażem wyposażenia), zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej, w ramach zadania budżetowego pn. „Rewitalizacja w zabytkowej przestrzeni miejskiej Rawicza przy ulicach: Rynek, Ignacego Buszy 5 i Szarych Szeregów 3” Zakres kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji niniejszego zadania, w ramach zaproponowanej przez Wykonawcę ceny, obejmuje roboty budowlane polegające m.in. na wykonaniu: ZAGOSPODAROWANIE TERENU: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) Nawierzchnia z kostki. Warstwy pod podest sceniczny, 3) Postument sceniczny, 4) Ogródki podniesione, 5) Zagospodarowanie terenu – wyposażenie, 6) Ogrodzenie, 7) Wiata śmietnika, 8) Inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu prac ROBOTY BRANŻY BUDOWLANEJ 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe: dachy, wyburzenia i demontaże, 2) Konstrukcja: Ściana żelbetowa (wieńce, nadproża, ława, ramy stalowo-żelbetowe), 3) Stropy nad K1, K2, K3, 4) Roboty wykończeniowe wewnętrzne: roboty murarskie, ścianki i obudowy G-K, posadzki z warstwą podposadzkową, izolacje termiczne, roboty tynkarskie, okładzina ścian płytkami ceramicznymi, okładzina ścian ze sklejki, roboty malarskie, sufity podwieszane G-K, okładzina poddasza i połaci dachowych, balustrady, barierki schodów, 5) Winda osobowa 6) Stolarka drzwiowa i okienna 7) Dachy: obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, 8) Elewacja 9) Schody zewnętrzne i pochylnia wylewana 10) Inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu prac ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ 1) Roboty demontażowe, 2) Instalacja wodociągowa: zestaw wodomierzy podlicznik, instalacja przeciwpożarowa, instalacja z.w; c.w.u. i cyrkulacji, 3) Instalacja kanalizacji sanitarnej, 4) Instalacja centralnego ogrzewania grzejnikowego, 5) Instalacja wentylacji, 6) Instalacja klimatyzacji 7) Rewizje instalacji deszczowej, 8) Roboty budowlane dla instalacji sanitarnych 9) Inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu prac ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ 1) Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny: wykuciu bruzd, 2) Obsadzenie puszek oraz łączników podtynkowych, 3) Rozprowadzenie przewodów żyłowych, 4) Montaż: gniazd, wentylatorów, sterowników, opraw oświetleniowych LED, systemu nagłośnienia, czujek obecności, 5) Montaż rozdzielnic, 6) Pomiary: natężenia oświetlenia, instalacji uziemiającej, piorunochronnej, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej; 7) Inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu prac Termin wykonania przez Wykonawcę Robót Budowlanych prac objętych nadzorem inwestorskim został ustalony do 30 listopada 2020 roku. W chwili obecnej toczy się postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy Robót Budowlanych. Wobec tego zachęca się do odwiedzania strony internetowej Zamawiającego (www.rawicz.pl zakładka: „zamówienia publiczne”) na której jest zamieszczone postępowanie przetargowe nr BZPiF.2710.1.2020 pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego na Rawicką Multibibliotekę” ZADANIE nr 2 - Zaprojektowanie wraz z wykonaniem przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego przy ul. Ignacego Buszy 5 w Rawiczu Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na zaprojektowaniu wraz z wykonaniem przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego przy ul. Ignacego Buszy 5 w Rawiczu (wraz z dostawą i montażem wyposażenia), w celu poszerzenia usług społecznych i zdrowotnych Miejsko-Gminnego Ośrodka Opieki Społecznej oraz utworzenie Centrum Wsparcia Ekonomii Społecznej (CWES), zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, w ramach zadania budżetowego pn. „Rewitalizacja w zabytkowej przestrzeni miejskiej Rawicza przy ulicach: Rynek, Ignacego Buszy 5 i Szarych Szeregów 3”. Zakres kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji niniejszego zadania, w ramach zaproponowanej przez Wykonawcę ceny, obejmuje oprócz reprezentowania Zamawiającego przy pracach projektowych, nadzór nad wszystkimi roboty budowlanymi niezbędnymi do wykonania prac w zakresie przebudowy budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku biurowego na usługi społeczne, zdrowotne oraz Centrum Wsparcia Ekonomii Społecznej . Termin wykonania przez Wykonawcę Robót Budowlanych prac objętych nadzorem inwestorskim został ustalony na 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym prace projektowe do 17.07.2020 roku. W chwili obecnej toczy się postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy Robót Budowlanych. Wobec tego zachęca się do odwiedzania strony internetowej Zamawiającego (www.rawicz.pl zakładka: „zamówienia publiczne”) na której jest zamieszczone postępowanie przetargowe nr BZPiF.2710.3.2020 pn.„Zaprojektowanie wraz z wykonaniem przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego przy ul. Ignacego Buszy 5 w Rawiczu”. 4. Orientacyjna wartość szacunkowa robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim ustalona na podstawie szacunków / kosztorysów inwestorskich wynosi netto – około 8,8 mln zł. Podana wartość jest wartością szacunkową i może służyć jedynie dla Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) do rozeznania wartości obu zadań i być pomocna do ustalenia ceny ofertowej. Kwota ta nie stanowi ze strony Zamawiającego żadnego zobowiązania co do wartości nadzorowanych robót. Wartość nadzorowanych robót będzie znana po zakończeniu postępowań przetargowych na realizację robót budowlanych tych zadań. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, który będzie przedmiotem kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami – (dot. budynku ul. Szarych Szeregów 3); 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dot. budynku przy ul. Szarych Szeregów 3), 3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym – (dot. budynku ul. Szarych Szeregów 3); 4) Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla budynku przy ul. Ignacego Buszy 5 w Rawiczu. stanowiącymi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymienione wyżej dokumenty są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Ponadto przedmiotowe dokumenty dotyczące prowadzonych postępowań na wybór Wykonawcy Robót Budowlanych, nad zadaniami nad którymi będzie prowadzony nadzór inwestorski znajdują się również pod adresem jak wyżej (Nr BZPiF.2710.1.2020 pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego na Rawicką Multibibliotekę - zadanie nr 1, BZPiF.2710.3.2020 pn. Zaprojektowanie wraz z wykonaniem przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego przy ul. Ignacego Buszy 5 w Rawiczu – zadanie – nr 2). 6. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zapewnia kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi w ramach wymienionych wyżej zadań w pełnym zakresie we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach, w tym w szczególności w specjalności: - konstrukcyjno – budowlana, - inżynieryjna drogowa, - instalacyjna w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 7. Zamawiający wymaga dodatkowo aby Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zapewnił co najmniej jednego inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami konserwatorskimi bez określenia specjalności dla obiektu wpisanego do rejestru zabytków zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 roku w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego (Dz. U. z 2001 roku Nr 138, poz. 1554). Działki objęte zamówieniem są elementem historycznego założenia urbanistycznego i zespołu budowlanego miasta Rawicza, wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji z dnia 1956.03.06, nr rejestru kl. IV-73/19/56. 8. Zamawiający wymaga obecności minimum dwa razy w tygodniu (w dni robocze) inspektora / inspektorów nadzoru w okresie prowadzenia robót na każdej budowie oraz zgłoszenia się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych, gdy obecność inspektora/ów nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej do 3 godzin od powiadomienia pisemnego, ustnego, mailowego lub telefonicznego. 9. Wykonawca (Inspektor Nadzoru) dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić we własnym zakresie lub poprzez wykwalifikowaną osobę/y posiadającą wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania ww. robót w występujących branżach – specjalnościach (lub równoważne uprawnienie uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego). Osoba (osoby) ta winna być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie. Na Wykonawcy (Inspektorze Nadzoru) ciąży również obowiązek zapewnienia osoby, która będzie odpowiadała za prawidłowe i pełne wykonanie zamówienia, w tym za koordynowanie i rozliczanie robót budowlanych oraz bieżącą współpracę z Zamawiającym jak również w zakresie zadania nr 2 reprezentowanie Zamawiającego przy pracach projektowych wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych. 10. Zamawiający nie określa ilościowego składu zespołu Wykonawcy niezbędnego do realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez 1 osobę funkcji Inspektora/ów Nadzoru dla poszczególnych branż oraz inne funkcje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. Ponieważ roboty budowlane wymagają ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, wyznaczony zostanie jeden z nich jako koordynator ich czynności na budowie. Wykonawca powinien zapewnić swoim inspektorom nadzoru oraz personelowi pomocniczemu niezbędne wsparcie i pomoc techniczną, które może być konieczne do właściwego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca (Inspektor Nadzoru) pełni czynności inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 1186 ze zm.). Do podstawowych obowiązków WYKONAWCY (Inspektora Nadzoru ) będzie należało w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie - na wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 prawa budowlanego, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających (potwierdzając ten fakt w dzienniku budowy), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowuje i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych lub ich części (etapów) jak również udział w przekazywaniu ich do użytkowania, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 5) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robot polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robot lub elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 prawa budowlanego, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, 6) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 12. Do obowiązków Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) w ramach zaoferowanej ceny ofertowej należy również: 1) ustanowienie inspektora/inspektorów nadzoru wymaganych branżach dla obu zadań, ze wskazaniem inspektora - koordynatora. Czas pracy inspektora/inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. Wymagana jest obecność minimum dwa razy w tygodniu (w dni robocze) inspektora / inspektorów nadzoru w okresie prowadzenia robót na każdej budowie w godzinach od 7:30 do 14:30 niezależnie od czasu trwania tego pobytu; 2) zgłoszenie się inspektora/ów nadzoru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych, gdy obecność inspektora/ów nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej do 3 godzin od powiadomienia pisemnego, ustnego, mailowego lub telefonicznego (chyba że Wykonawca zaoferuje skrócenie czasu reakcji) 3) udział w pracach przy przekazaniu placu budowy lub frontu robót; 4) przestrzeganie postanowień zawartych w umowie o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 5) organizowanie i prowadzenie spotkań (narad budowy) z ramienia Zamawiającego oraz sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie jak również organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi działaniami - ustaleniami; 6) ustalanie postępu robót w stosunku do terminów określonych w umowie, podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji robót, monitorowanie robót (budowy) oraz realizacji umowy zgodnie z harmonogramem finansowo – rzeczowym (jeżeli będzie wymagany harmonogram), jak również przestrzeganie postanowień zawartych w umowie o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 7) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robot, (jeżeli będzie wymagany), 8) zapewnienie ciągłego nadzoru stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót budowlanych, monitorowanie budowy oraz realizacji umowy zgodnie z harmonogramem finansowo – rzeczowym (jeżeli będzie wymagany harmonogram), 9) sprawdzanie w terminie 7 dni od dnia przekazania faktur częściowych i końcowej wraz z protokołami odbioru wykonanych robót w danym okresie przedkładanych przez wykonawcę robót, sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych i zamiennych oraz obmiarów robót przedkładanych przez Wykonawcę robót, 10) wyjaśnianie z projektantami wszelkich niejasności i wątpliwości związanych z dokumentacją projektową dotyczącą nadzorowanych robót budowlanych, 11) spisywanie notatek i protokołów z każdorazowego przeprowadzonego pobytu / kontroli budowy oraz przekazywanie ich niezwłocznie Zamawiającemu, 12) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 13) kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, technicznych jak również zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 14) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 15) wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 16) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 17) kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień podobnych lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, podobne, zamienne) warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 18) zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych i zamówień podobnych, sporządzanie protokołów konieczności wykonania tych robót i zamówień, po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 19) sprawdzanie wycen robót dodatkowych, zamiennych i podobnych oraz kontrola rozliczeń wykonanych robót budowlanych, w uzgodnieniu z Zamawiającym negocjowanie z Wykonawcą robót wynagrodzenia za roboty nie objęte umową podstawową, 20) ocenianie konieczności zmian i przedstawianie ich do akceptacji Zamawiającemu, a po uzyskaniu pisemnej aprobaty Zamawiającego i podpisaniu stosownej umowy, wydawanie poleceń wykonania robót zamiennych, dodatkowych, podobnych lub rezygnacji z części robót, 21) przygotowanie do akceptacji Zamawiającemu wniosków od Wykonawcy o przesuniecie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie) oraz zmiany wynagrodzenia, zaopiniowanie ich i przedstawienie wniosków do akceptacji Zamawiającego, 22) egzekwowanie od Wykonawcy robót dokumentów wymaganych w umowie (atesty, certyfikaty, pomiary, inwentaryzacje itd.) 23) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 24) weryfikacja dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy robót i przedstawienie ich Zamawiającemu do akceptacji, 25) sprawdzanie oraz udział w odbiorach robót częściowych, odbiorach końcowych robót budowlanych oraz przekazywania ich do użytkowania jak również kontrolowanie rozliczeń zakresu rzeczowego i finansowego zamówienia, 26) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad jak również potwierdzenie usunięcia wad i usterek ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych, sprawdzanie przekazywanej przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi dokumentami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz zapisami umowy, 27) nadzór na robotami dodatkowymi i podobnymi do wysokości 10 % wartości tych robót, 28) potwierdzenie wniosku Wykonawcy skierowanego do Zamawiającego o zakończeniu realizacji zamówienia, 29) zastosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych wyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanych robót budowlanych, jak również udzielanie informacji publicznej pod nadzorem Zamawiającego, 30) pomoc w sprawdzaniu ofert Wykonawców i udział w pracy komisji przetargowej (jeżeli będzie taka potrzeba), 31) udział w spotkaniach na budowie, w radzie budowy lub innego rodzaju organizowanych spotkaniach przez Zamawiającego oraz Wykonawcę robót, 32) reprezentowanie Zamawiającego w konsultacjach z Wykonawcą Robót Budowlanych w zakresie prac projektowych dla zadania nr 2 (budynek Ignacego Buszy 5), 33) udział w przeglądzie gwarancyjnym, pogwarancyjnym i po okresie rękojmi zgodnie z warunkami i terminami określonymi w umowie na realizację robót, w szczególności Wykonawca będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tym okresie. 13. Wyszczególnione wyżej obowiązki Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) mają jedynie charakter przykładowy i nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy wynikającego z SIWZ i umowy, a także nie mogą stanowić podstawy do odmowy wykonania przez Wykonawcę jakichkolwiek czynności nie wymienionych wprost a potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. 14. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Wykonawca (Inspektor Nadzoru) winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 15. Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót nad którymi Wykonawca (Inspektor Nadzoru) będzie sprawował nadzór inwestorski zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w dokumentacji projektowej, w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz wynikają z Polskich Norm. 16. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawca (Inspektor Nadzoru) dokonał wizji w terenie oraz zapoznał się z dokumentacją projektową, programem funkcjonalno - uzytkowym celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 17. Stosownie do zapisów art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający ze względu na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 roku poz. 1040 ze zm.). Zgodnie z opublikowaną opinią Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie stosowania art. 29 ust. 3a, czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.07. 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie. 18. Zadanie jest współfinansowane w Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 9.2. Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych. Poddziałanie 9.2.1. Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich , poprzemysłowych i powojskowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej podane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę ofertę przetargową złożoną w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. c) zobowiązanie innych podmiotów - złożone w formie oryginału (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa –zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 6 do SIWZ. d) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, (W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą, z zastrzeżeniem jego aktualizacji, tj. wymogu informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w powyższym zakresie - o przystąpieniu do grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach