Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn. - Remont budynku Klasztorka

Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 43 35 621 , fax. 12 43 35 555
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
    Al. 3-go Maja 1
    30-062 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 43 35 621, fax. 12 43 35 555
    REGON: 27596100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn. - Remont budynku Klasztorka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn. - Remont budynku, budynku Klasztorka. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych oraz konserwatorskich zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), dalej PrBud i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniami na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi, oraz programami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczeniem Inwestycji. 3. Szczegółowy zakres obowiązków, które Wykonawca będzie musiał zrealizować zawiera projekt umowy (załącznik Nr 5 do SIWZ), oraz w zakresie każdego z zadań odpowiednio załączniki Nr 2a 2b do SIWZ, oraz zał. Nr 11 Wyciąg z dokumentacji Technicznej, a także zapisy rozdziału IV SIWZ. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia jest podzielona na cztery Etapy:  Etap I – Sprawdzenie i weryfikacja posiadanej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowo-kosztorysowej.  Etap II – Współpraca z Zamawiającym podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mającego na celu wybór Wykonawcy robót.  Etap III - Nadzór nad realizacją prac budowlano-konserwatorskich zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w oparciu o projekt, sztukę budowlaną, pozwolenia konserwatorskie i pozwolenia na budowę, przepisy ustawy Pzp – podczas realizacji prac budowlanych, aż do pozyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.  Etap IV – Rozliczenie inwestycji po zakończeniu prac budowlano-konserwatorskich według wytycznych Zamawiającego i sposób zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz.U. 2016 poz.1864). 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania zgodnie z rozdziałem IV. 6. Wykonawca realizujący poszczególne zadania musi wykonywać czynności określone Opisie przedmiotu zamówienia za pośrednictwem wykwalifikowanych osób, których uprawnienia i doświadczenie zostało sprecyzowane w rozdziale IV SIWZ. 7. Zamawiający informuje, iż osoba skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie danego zadania (inspektor nadzoru inwestorskiego) będzie zobowiązana posiadać przez cały okres związania umową aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania ubezpieczonego w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień. Na dowód powyższego wykonawca przed podpisaniem umowy w postępowaniu zobowiązany będzie przedłożyć kopię zaświadczenia o członkostwie Inspektora Nadzoru wydane przez właściwą Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. 8. Wszyscy inspektorzy nadzoru w tym Koordynator czynności muszą być obecni na Palcu budowy, stosownie do faktycznych potrzeb uzależnionych od zakresu wykonywanych robót, z zastrzeżeniem że w przypadku zgłoszenia wniosku o przybycie na budowę przez: przedstawiciela Zamawiającego, Projektanta, przedstawiciela Wykonawcy robót budowlanych, lub Kierownika Budowy są zobligowani do obecności nie później niż w terminie 24 godzin. 9. Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust. 4 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ). 2 Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty załączyć do Formularza Ofertowego oświadczenie Inspektora Nadzoru (wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ) w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem potwierdzające, że doświadczenie wskazane w Formularzu Ofertowym jest zgodne z prawdą oraz, że zgłasza on gotowość do pełnienia funkcji inspektora w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, z zastrzeżeniem że ww. oświadczenie nie jest wymagane w przypadku jeśli Wykonawca składający ofertę będzie jednocześnie pełnił funkcję inspektora nadzoru. 2. Do oferty (Formularza Ofertowego), obok oświadczenia Inspektora, o którym mowa w ust. 5 (wg. załącznika Nr 7 do SIWZ) należy dołączyć w formie pisemnej: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ) 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 4 do SIWZ – wymagane jedynie w zakresie zadania nr 2), 3) zgodnie z art. 22a ust. 2 Pzp Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 9 do SIWZ, zawierające informacje, o których mowa w rozdziale VI ust. 4 SIWZ; UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego musi w formie pisemnej, podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela podmiotu udostępniającego zasoby. 4) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w dokumentach rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (wzór załącznik Nr 10 do SIWZ). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie oraz ewentualne dowody muszą być złożone w oryginale w postaci pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa odrębne oświadczenie. W przypadku, jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej, a więc również w odniesieniu do innych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu. UWAGA! Powyższy zapis ma zastosowanie w przypadku jeśli w postępowaniu zostanie złożona więcej niż jedna oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach