Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 749 200 , fax. 23 672 29 63
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
Plac Jana Pawła II 6
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 236 749 200, fax. 23 672 29 63
REGON: 13037782400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umciechanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym realizowanym w formule zaprojektuj i wybuduj pn. „Rewaloryzacja budynków mieszkalnych w dzielnicy Bloki w Ciechanowie – etap I” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym realizowanym w formule zaprojektuj i wybuduj pn. „Rewaloryzacja budynków mieszkalnych w dzielnicy Bloki w Ciechanowie – etap I” obejmującego: Zadanie I: nadzór nad Kontraktem dotyczącym „Rewaloryzacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Ciechanowie w dzielnicy Bloki przy ul. Sienkiewicza 17/19” – Część Nr 1, Zadanie II: nadzór nad Kontraktem dotyczącym „Rewaloryzacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Ciechanowie w dzielnicy Bloki przy ul. 17 Stycznia 23” – Część Nr 2, Zadanie III: nadzór nad Kontraktem dotyczącym „Rewaloryzacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Ciechanowie w dzielnicy Bloki przy ul. 17 Stycznia 25” – Część Nr 3, Zadanie IV: nadzór nad Kontraktem dotyczącym „Rewaloryzacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Ciechanowie w dzielnicy Bloki przy ul. Sienkiewicza 35” – Część Nr 4, Zadanie V: nadzór nad Kontraktem dotyczącym „Rewaloryzacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Ciechanowie w dzielnicy Bloki przy ul. Sienkiewicza 38/40” – Część Nr 5, Zadanie VI: nadzór nad Kontraktem dotyczącym „Rewaloryzacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Ciechanowie w dzielnicy Bloki przy ul. Sienkiewicza 53/55” – Część Nr 6, Zadanie VII: nadzór nad Kontraktem dotyczącym „Rewaloryzacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Ciechanowie w dzielnicy Bloki przy ul. Sienkiewicza 57/59” – Część Nr 7. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VI Jakość życia, Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych. Zakres nadzorowanych robót w ramach kontraktu obejmuje co najmniej: 1. Wymianę pokrycia dachowego wraz ze elementami konstrukcyjnymi; 2. Roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne; 3. Wymianę instalacji i przyłączy; 4. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; 5. Termoizolację ścian zewnętrznych; 6. Budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2) powyżej (oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-07-29 - SPRAWOWANIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. „BUDOWA KLUCZOWEGO POŁĄCZENIA KOMUNIKACYJNEGO JAKO UZUPEŁNIENIE SIECI DRÓG NA TERENIE WIEJSKIEJ GMINY JABŁONNA
Dodano: 2024-07-23 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie i konserwacji Studni św. Jana z Dukli we Lwowie.
Dodano: 2024-07-16 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie”
Dodano: 2024-07-05 - ,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)”
Dodano: 2024-06-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-06-07 - SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja i przebudowa dróg gminnych w ramach realizacji założeń Programu Gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Jabłonna.
Dodano: 2024-05-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Dodano: 2024-05-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: instalacji sanitarnych nad robotami budowlanymi sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie
Dodano: 2024-04-30