Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, , fax. 0-58 682 27 14
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, , fax. 0-58 682 27 14
REGON: 53713100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANO – INSTALACYJNYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH KOMUNALNYCH W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych w następujących budynkach mieszkalnych komunalnych wielorodzinnych w Gminie Pruszcz Gdański: Straszyn ul. Spacerowa 5 – 5 lokali; Straszyn ul. Spacerowa 7 – 4 lokale, Straszyn ul. Spacerowa 24 – 7 lokali Straszyn ul. Starogardzka 30 – 3 lokale. 2. Nadzór nad realizacją robót w ww. budynkach obejmuje następujące specjalności: 1) konstrukcyjno – budowlaną; 2) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych i gazowych; 3) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3. Postępowanie przetargowe obejmuje dwa zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zadanie nr 1 - sprawowanie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad wykonaniem robót budowlano – instalacyjnych obejmujących kompleksową termomodernizację komunalnych budynków mieszkalnych Kompleksowa termomodernizacja komunalnych budynków mieszkalnych, polega na ociepleniu ścian zewnętrznych i dachów, izolacji fundamentów i ścian fundamentowych, wymianie stolarki, wykonaniu instalacji wewnętrznej gazu , cwu i centralnego ogrzewania dla lokali mieszkalnych. Nadzór nad wykonaniem zadania nr 1 finansowane będzie w ramach projektu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa Energia, Poddziałanie 10.01.01 Efektywność energetyczna – mechanizm ZIT – wsparcie dotacyjne, pn. „Kompleksowa termomodernizacja komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Pruszcz Gdański”. Zadanie nr 2- sprawowanie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad wykonaniem robót budowlano – instalacyjnych obejmujących remonty wybranych lokali komunalnych budynków mieszkalnych Remonty wybranych lokali w ww. budynkach Straszyn ul. Spacerowa 5 lokal 2 ÷ 5; ul. Spacerowa 7 lokal 3 i 4, ul. Spacerowa 24 lokal 5 i klatka schodowa, polegają na wymianie tynków wewnętrznych , wymianie stolarki , wymianie podłóg, robotach malarskich, wykonaniu instalacji elektrycznych, instalacjach wod-kan. oraz remoncie budynku gospodarczego polegającego na wymianie dachu, wykonaniu tynków zew. i wymianie stolarki drzwiowej przy ul. Spacerowa 24. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie można złożyć zgodnie z załączonym wzorem (zał. nr 4 do SIWZ). Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą. 4. Zamawiający jako jedno z kryteriów oceny oferty przyjął kryterium "Doświadczenie Inspektora Nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych " W celu oceny oferty w zakresie ww kryterium Wykonawca zobowiązany jest złożyć "Wykaz doświadczenia Inspektora Nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych" zgodnie z załączonym wzorem (zał. nr 1a do SIWZ). Ocena tego kryterium, zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty oraz złożonego wykazu usług zrealizowanych (zakończonych) przez Inspektora Nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z określeniem przedmiotu zamówienia, wartości nadzorowanych robót budowlanych, dat wykonania i odbiorców Wymagane jest złożenie załącznika nr 1a wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Somonino w latach 2020-2022"
Dodano: 2022-04-25 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Somonino w latach 2020-2022"
Dodano: 2022-04-25 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Somonino w latach 2020-2022"
Dodano: 2022-04-05 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Somonino w latach 2020-2022"
Dodano: 2021-12-29 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Somonino w latach 2020-2022"
Dodano: 2021-11-19 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Somonino w latach 2020-2022"
Dodano: 2021-10-18 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Somonino w latach 2020-2022"
Dodano: 2021-08-17 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Somonino w latach 2020-2022"
Dodano: 2021-08-13 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Somonino w latach 2020-2022"
Dodano: 2021-07-15 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Somonino w latach 2020-2022"
Dodano: