Przetargi.pl
„Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. „Budowa ciągu pieszo- rowerowego przy drogach powiatowych nr 1448K oraz 1447K wraz z budową dwóch kładek pieszo-rowerowych, parkingu publicznego samochodowego i dwóch publicznych parkingów rowerowych””.

Gmina Iwkowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-861 Iwkowa, Iwkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68-44-010, 68-44-020 , fax. 146 844 060
  • Data zamieszczenia: 2021-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwkowa
    Iwkowa 468
    32-861 Iwkowa, woj. małopolskie
    tel. 14 68-44-010, 68-44-020, fax. 146 844 060
    REGON: 85166072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. „Budowa ciągu pieszo- rowerowego przy drogach powiatowych nr 1448K oraz 1447K wraz z budową dwóch kładek pieszo-rowerowych, parkingu publicznego samochodowego i dwóch publicznych parkingów rowerowych””.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. „Budowa ciągu pieszo- rowerowego przy drogach powiatowych nr 1448K oraz 1447K wraz wraz z budową dwóch kładek pieszo-rowerowych, parkingu publicznego samochodowego i dwóch publicznych parkingów rowerowych”. 2. Zakres robót budowlanych przedmiotowego zadania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący zał. nr 9 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi i przepisami. 4. Wykonawca jest uprawniony do działania w imieniu i na rzecz Zamawiającego w zakresie pełnienia obowiązku nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wynikających z zadania inwestycyjnego, niezbędnego do realizacji zakresu całego zadania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm). Zakres obowiązków i zadania inspektora nadzoru: 1) Realizacja praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) - odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru, pozostałymi przepisami prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i zezwoleń na prowadzenie inwestycji. 2) Analiza merytoryczna dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych. 3) Nadzór nad projektowaniem kompleksowej dokumentacji technicznej, opracowaniem przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz sprawdzenie ich w szczególności pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4) Nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę (w przypadku gdy jest wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania, 5) Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski, uczestnicząc w czynnościach wymagających nadzoru wynikających z postępu robót i potrzeb procesu inwestycyjnego, a także na każde wezwanie Zamawiającego, przy czym: a) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy, b) pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy, 6) Udział w przekazywaniu placu budowy. 7) Udział w naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 8) Współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy. 9) Informowanie Zamawiającego o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót. 10) Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód. 11) Kontrola ilościowa i jakościowa realizowanych robót. 12) Przyjmowanie od Wykonawcy robót wniosków dotyczących rozwiązań zamiennych i robót dodatkowych. Opiniowanie przedmiotowych wniosków w zakresie zasadności ich wykonania, w zakresie zaproponowanych rozwiązań. 13) Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, które są obowiązujące dla Wykonawcy robót oraz udzielanie Wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności konsultuje się z projektantem przed udzieleniem wyjaśnień), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14) Decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót. Żądania wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót materiałów budzących wątpliwości, co do jakości oraz akceptowania receptur i technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych . Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją robót. 15) Żądanie wykonania wszelkich prac niezbędnych do zabezpieczenia robót z powodu wypadku, zabezpieczenia życia lub zdrowia ludzkiego, zgodności prowadzonych prac z zasadami BHP, 16) Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie (jeżeli zaistnieje taka konieczność). 17) Wstrzymywanie robót w wypadku prowadzenia ich przez Wykonawcę niezgodnie z umową lub przepisami BHP. 18) Przestrzeganie prawidłowości wpisów do dziennika budowy pod względem obowiązującej chronologii i postępu prac budowlanych. 19) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i w razie konieczności powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę , a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 20) Ustalanie metod obmiaru robót i uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę . 21) Uzgadnianie z Zamawiającym zakresu robót dodatkowych lub zamiennych i przygotowanie dla tych prac wniosku uzasadniającego wraz z kalkulacją kosztów. 22) Prowadzenie nadzoru nad zatrudnieniem podwykonawców. 23) Przygotowanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu. 24) Dokonanie odbioru technicznego: gotowych elementów , robót zanikających, robót dodatkowych, ulegających zakryciu. 25) Potwierdzenie terminu zakończenia nadzorowanych robót, wpisem do dziennika budowy. 26) Uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót w tym końcowego odbioru robót. 27) Sprawdzanie kosztorysów po wykonaniu robót i zatwierdzanie do zapłaty faktur za wykonane roboty . 28) Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach