Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Wyrach przy ul. Pszczyńskiej 76 wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3256800 , fax. 032 3256809
  • Data zamieszczenia: 2014-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Dąbrowszczaków 133 133
    43-175 Wyry, woj. śląskie
    tel. 032 3256800, fax. 032 3256809
    REGON: 27104782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Wyrach przy ul. Pszczyńskiej 76 wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Wyrach przy ul. Pszczyńskiej 76 wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. W ramach realizacji ww inwestycji prowadzone będą następujące roboty: 1.1. budowlane obejmujące: a) rozbudowę budynku o garaż na wóz strażacki oraz salę konferencyjną (o dodatkowej powierzchni użytkowej 112 m2 i kubaturze 638 m3), b) przebudowę pomieszczeń mieszkalnych na cele zaplecza OSP (zamurowanie otworów drzwiowych, wykucie nowych otworów wraz z montażem drzwi, rozbiórka fragmentu ścian nośnych i działowych, wymurowanie nowych ścian, roboty wykończeniowe wewnątrz budynku), c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (oprócz wieży) wraz z wymianą parapetów, d) wymianę konstrukcji i pokrycia dachu na budynku istniejącym wraz z przebudową kominów zewnętrznych, e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach zewn. fundamentowych oraz wykonanie drenażu, f) termomodernizację budynku, g) dobudowę wiatrołapu od strony południowo-wschodniej, 1.2. instalacyjne obejmujące: a) wymianę instalacji elektrycznej, wod.-kan., c.o., gazowej, odgromowej, b) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, c) przekładkę urządzeń telekomunikacyjnych (telefonii komórkowej) na stronę północno-zachodnią, 1.3. zagospodarowanie terenu wokół budynku (wymiana nawierzchni utwardzonej, wykonanie dodatkowo nowej nawierzchni utwardzonej - kostka betonowa, wykonanie odprowadzenia wód opadowych z powierzchni dachu do tuneli rozsączających), 1.4. pozostałe: a) opracowanie instrukcji p.poż. wraz z wyposażeniem i oznakowaniem obiektu w niezbędny sprzęt p.poż. zgodnie z instrukcją p.poż, b) opracowanie świadectwa energetycznego, c) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą z wkartowaniem na mapy zasobów geodezyjnych, d) wykonanie wszelkich pozostałych prac niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, wynikających z przekazanej dokumentacji przetargowej bądź obowiązujących przepisów, e) przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2. Ogólną charakterystykę inwestycji zawiera załącznik nr A do niniejszej SIWZ. Pełna dokumentacja projektowa inwestycji znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - UG Wyry, pokój nr 11 lub na stronie internetowej UG Wyry w Biuletynie Informacji Publicznej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje czynności określone w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409), a w szczególności: 3.1. nadzór nad wykonaniem robót, w tym: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej - wymagany pobyt na budowie minimum co 3 dni robocze w czasie trwania robót budowlanych, potwierdzony wpisem na listę obecności; b) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektów, wniesionych przez wykonawców lub Zamawiającego i dokonania z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, c) wydawanie kierownikowi budowy polecenia potwierdzonego wpisem do dziennika budowy dotyczącego usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów i materiałów budowlanych, d) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, e) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 3.2. kontrola i ocena zgodności wykonania robót z dokumentacją projektowo-kosztorysową, stanowiącą załącznik do umowy zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą robót, w tym: a) potwierdzanie wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, b) weryfikacja i zatwierdzanie sporządzonych przez Wykonawcę zestawień wartości wykonanych robót pod względem rachunkowym i merytorycznym, stanowiących podstawę sporządzenia protokołu odbioru robót oraz faktury przez Wykonawcę, c) potwierdzenie wystąpienia robót nie ujętych, pomyłkowo przez Zamawiającego, w przedmiarze robót przekazanym Wykonawcy w ramach postępowania przetargowego lecz ujętych w przekazanej dokumentacji projektowej i STWiOR, d) potwierdzenie konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych przez podpisanie protokołu konieczności (określającego m.in. zakres robót oraz szacunkową ich wartość), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym szczególnie ustawą Prawo zamówień publicznych, e) informowanie Zamawiającego o wszelkich innych istotnych zdarzeniach lub okolicznościach mogących mieć wpływ na realizację umowy, a także zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót jak i zmianę wynagrodzenia za wykonany umowny zakres robót, f) potwierdzenie wystąpienia robót zaniechanych i sporządzenie na tą okoliczność protokołu, g) zatwierdzenie rozliczenia końcowego budowy; 3.3. udział w odbiorach, w tym: a) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, b) weryfikacja pod względem prawidłowości i kompletności dokumentów, przygotowanych przez Wykonawcę, wymaganych do odbioru końcowego, c) zgłoszenie gotowości inwestycji do odbioru, d) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; a ponadto: 3.4. udział w naradach roboczych na budowie, które Zamawiający organizował będzie z częstotliwością uzależnioną od postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu i nie częściej niż jeden raz w tygodniu (za wyjątkiem sytuacji szczególnie uzasadnionych), 3.5. bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót, 3.6. udział w przeglądach gwarancyjnych przed upływem terminów rękojmi i gwarancji (Zamawiający przyjął, że wykonawca robót udzieli 5 lat gwarancji na roboty budowlane)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach