Przetargi.pl
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Remont zespołu dworsko-pałacowego w Kulicach na potrzeby projektu pn.: „Odkrywanie wspólnego dziedzictwa kulturowego poprzez poznawanie historii regionu- propagowanie wiedzy, wymiana doświadczeń” INT 161- Etap I”

Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
    al. Jana Pawła II 31
    70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
    REGON: 00120877700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Remont zespołu dworsko-pałacowego w Kulicach na potrzeby projektu pn.: „Odkrywanie wspólnego dziedzictwa kulturowego poprzez poznawanie historii regionu- propagowanie wiedzy, wymiana doświadczeń” INT 161- Etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 tj. z dnia 2019.06.26) i postanowieniami odpowiednich pozwoleń i zgód na realizację robót budowlanych 1. działanie w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz oraz odpowiadanie za kompleksową i terminową realizację zamówienia w sposób gwarantujący osiągnięcie wysokiej jakości prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zabezpieczenie Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami wynikającymi z jakiegokolwiek naruszenia prawa 2. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych i administracyjnych związanych z realizacją zamówienia. Nadzór inwestorski upoważniony i zobowiązany będzie do: 1) sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą uprawnienia wynikające z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j.), tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz spełniająca wymogi o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 2) sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej przez osobę posiadającą uprawnienia wynikające z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j.), tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 3) sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej przez osobę posiadającą uprawnienia wynikające z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j.), tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznej bez ograniczeń, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. 4) wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z ustawy Prawa Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j.), 5) obecności na placu budowy w czasie realizacji inwestycji, 6) prowadzenie zapisów w dzienniku budowy, wydanym przez Organ na potrzeby inwestycji, 7) udzielania Wykonawcy wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących zamówienia, 8) uczestnictwa, wraz z Zamawiającym w naradach budowy, w kontroli dokonywanej przez PINB i inne uprawnione służby oraz w kontaktach z podmiotami i osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym, 9) udział w rozwiązywaniu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich w związku z realizacją zadania, 10) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, 11) informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach pojawiających się w trakcie realizacji inwestycji, mogących powodować wzrost wynagrodzenia umownego za przedmiot zamówienia albo przedłużyć wskazany w umowie termin realizacji zamówienia wraz z propozycją zapobieżenia danemu zagrożeniu z uwzględnieniem zasad prawidłowego gospodarowania środkami publicznymi, 12) w przypadku niezadowalającego postępu prac Nadzór Inwestorski będzie zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o wszystkich środkach, jakie należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz, w uzgodnieniu z Zamawiającym, wydania polecenia przyspieszenia wykonania prac, 13) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy poprzez: - sprawdzenie i zatwierdzenie planu BIOZ oraz wymagań przepisów ochrony środowiska i gospodarki odpadami, - bieżącą kontrolę zgodności prowadzenia prac i składowania materiałów budowlanych z zasadami bezpieczeństwa, - wnioskowanie do Wykonawcy o usunięcie z terenu budowy każdej osoby, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 14) opiniowanie wniosków Wykonawcy robót dot. realizacji robót, w tym także dotyczących zmiany przedstawiciela Wykonawcy lub innej osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, 15) Nadzór Inwestorski będzie opiniował i wnioskował do Zamawiającego między innymi o: - wyjaśnienia w zakresie wykonanej dokumentacji projektowej przez powołany Nadzór Autorski, - zatwierdzenie harmonogramu robót oraz jego zmian, - zmianę terminu wykonania prac, w przypadku, gdy taka zmiana nie wynika z winy lub zaniedbań Wykonawcy, - wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej, - udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe lub uzupełniające niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, 16) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac nieprzewidzianych w przedmiocie zamówienia Nadzór Inwestorski zobowiązany będzie do, pisemnego powiadomienia o ty fakcie Zamawiającego oraz do: - przygotowania dla Zamawiającego protokołu konieczności spisanego przy udziale Nadzoru Inwestorskiego, Autorskiego i Wykonawcy, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis koniecznych zmian w dokumentacji, opis koniecznych do wykonania prac oraz zawierającego wyczerpujące uzasadnienie, - przedstawienia Zamawiającemu zaakceptowanej i sprawdzonej przez Nadzór Inwestorski kalkulacji kosztów Wykonawcy na wykonanie robót. Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego, 17) dopuszczenia materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania do realizacji prac, 18) bieżąca kontrola jakości wbudowanych materiałów oraz sposobu składowania i przechowywania materiałów, 19) dokonywania odbioru robót zanikowych i ulegających przykryciu, po wcześniejszym zgłoszeniu prac z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, 20) powiadamianie Wykonawcy robót oraz Zamawiającego o wykrytych wadach i nieprawidłowościach oraz egzekwowania od Wykonawcy usunięcia tych wad i nieprawidłowości oraz poświadczanie o usunięciu wad i nieprawidłowości przez Wykonawcę, 21) wstrzymywanie robót budowlanych wykonywanie niezgodnie z dokumentacją techniczną i umową oraz prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu i niezwłoczne poinformowanie (pisemne) o tym fakcie Zamawiającego, 22) potwierdzenie zakończenia robót i gotowości do dokonania przez Zamawiającego końcowego odbioru, 23) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów odbiorowych i dokumentacji powykonawczej, 24) uczestnictwo w czynnościach odbiorowych, 25) uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, nadzór nad usuwaniem wad i usterek. Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej pn.: „Roboty budowlane polegające na remoncie zespołu dworsko-parkowego w Kulicach” opracowanej przez Pracownie architektoniczną „ATELIER XXI”, 70-535 Szczecin, ul. Osieka 1/4 oraz decyzji pozwolenia na budowę nr 47/2017 oraz decyzji konserwatora zabytków nr 399/2020. Ilość wizyt na budowie - uzależniona od postępu prac, nie mniej niż 2 razy w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wstępne - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w złożonym oświadczeniu. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach