Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa wewnętrznej drogi dojazdowej i wewnętrznego placu na terenie Zespołu Szkół w Wyrach przy ul. Puszkina 10 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa obiektu Zespołu Szkół oraz budowa Przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina 10. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3256800 , fax. 032 3256809
  • Data zamieszczenia: 2014-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Dąbrowszczaków 133 133
    43-175 Wyry, woj. śląskie
    tel. 032 3256800, fax. 032 3256809
    REGON: 27104782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa wewnętrznej drogi dojazdowej i wewnętrznego placu na terenie Zespołu Szkół w Wyrach przy ul. Puszkina 10 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa obiektu Zespołu Szkół oraz budowa Przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina 10. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa wewnętrznej drogi dojazdowej i wewnętrznego placu na terenie Zespołu Szkół w Wyrach przy ul. Puszkina 10 w ramach wieloletniego zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa obiektu Zespołu Szkół oraz budowa Przedszkola w Wyrach przy ul. Puszkina 10. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013r. W ramach realizacji ww inwestycji prowadzone będą następujące roboty budowalne: wykonanie drogi dojazdowej wraz z chodnikiem oraz placem wewnętrznym o nawierzchni z kostki betonowej drogowej wraz z pełną podbudową z tłucznia o łącznej powierzchni 1882 m2. Zamawiający przewiduje równoległe wykonanie robót towarzyszących, polegających na rozebraniu istniejących nawierzchni utwardzonych z trylinki i betonowych płytek chodnikowych, wykonanie fragmentu nowego ogrodzenia panelowego o długości 50 mb, wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej zjazdu z drogi publicznej na drogę wewnętrzną o powierzchni 69 m2, wykonanie nawierzchni z prefabrykowanych płyt ażurowych dla stanowisk dla rowerów o powierzchni 72 m2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje czynności określone w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: 2.1. nadzór nad wykonaniem robót, w tym: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektów, wniesionych przez wykonawców lub Zamawiającego i dokonania z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, c) wydawanie kierownikowi budowy polecenia potwierdzonego wpisem do dziennika budowy dotyczącego usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów i materiałów budowlanych, d) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, e) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 2.2. kontrola i ocena zgodności wykonania robót z dokumentacją projektowo-kosztorysową, stanowiącą załącznik do umowy zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą robót, w tym: a) potwierdzanie wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, b) weryfikacja i zatwierdzanie sporządzonych przez Wykonawcę zestawień wartości wykonanych robót pod względem rachunkowym i merytorycznym, stanowiących podstawę sporządzenia protokołu odbioru robót oraz faktury przez Wykonawcę, c) potwierdzenie wystąpienia robót nie ujętych, pomyłkowo przez Zamawiającego, w przedmiarze robót przekazanym Wykonawcy w ramach postępowania przetargowego lecz ujętych w przekazanej dokumentacji projektowej i STWiOR, d) potwierdzenie konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych przez podpisanie protokołu konieczności (określającego m.in. zakres robót oraz szacunkową ich wartość), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym szczególnie ustawą Prawo zamówień publicznych, e) informowanie Zamawiającego o wszelkich innych istotnych zdarzeniach lub okolicznościach mogących mieć wpływ na realizację umowy, a także zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót jak i zmianę wynagrodzenia za wykonany umowny zakres robót, f) potwierdzenie wystąpienia robót zaniechanych i sporządzenie na tą okoliczność protokołu, g) zatwierdzenie rozliczenia końcowego budowy. 2.3. udział w odbiorach, w tym: a) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, b) weryfikacja pod względem prawidłowości i kompletności dokumentów, przygotowanych przez Wykonawcę, wymaganych do odbioru końcowego, c) zgłoszenie gotowości inwestycji do odbioru, d) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania. a ponadto: a) udział w przeglądach gwarancyjnych przed upływem terminów rękojmi i gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach