Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ulicy Klimczoka w Bystrej - Etap IV

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ulicy Klimczoka w Bystrej - Etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ulicy Klimczoka w Bystrej - Etap IV. 2. Zakres robót nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski: 2.1. Część I - drogowa Całkowita długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej ul. Klimczoka wynosi 669.20 mb (odcinek od km 1+584.00 do km 2+253.20). a) Jezdnia. Jezdnię zaprojektowano jako jezdnię bitumiczną o szerokości 5.0m składającą się z dwóch pasów ruchu po 2.5m każdy. Na całej długości ulica przebiega w przekroju ulicznym z jednostronnym ściekiem z kostki betonowej. Przy przebudowie kierowano się zasadą, aby dokonać wzmocnienia istniejącej konstrukcji drogi na ruch drogowy kategorii KR 3 i poszerzenie jezdni dla osiągnięcia parametrów drogi klasy L. Konstrukcja nawierzchni na jezdni (wymiana całej konstrukcji) - 5cm - warstwa ścieralna - AC11S - 6cm - warstwa wiążąca - AC16W - 7cm - warstwa podbudowy zasadniczej - AC22P - 20cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 - 30cm - warstwa mrozoodporna z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/63 Konstrukcja nawierzchni na jezdni (poszerzenia) - 5cm - warstwa ścieralna - AC11S - 6cm - warstwa wiążąca - AC16W - 7cm- warstwa podbudowy zasadniczej - AC22P - 20cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 - 30cm - warstwa mrozoodporna z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/63 Konstrukcja nawierzchni na jezdni (wzmocnienie istniejącej konstrukcji) - 5cm - warstwa ścieralna - AC11S - 6cm - warstwa wiążąca - AC16W - 7-10cm- warstwa podbudowy zasadniczej - AC22P - 20cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 - Istniejąca konstrukcja W miejscach poszerzeń należy zabudować geosiatkę w celu uciąglenia jezdni na szerokości poszerzenia z istniejącą konstrukcją tak aby zachodziła na całą szerokość poszerzenia i 1m na szerokości istniejącej konstrukcji drogi. Geo-siatkę szklaną należy kłaść zgodnie z załączonymi przekrojami typowymi. b) Skrzyżowania. Na przedmiotowym odcinku drogi występuje duża ilość skrzyżowań (zjazdów) z drogami wewnętrznymi - na skrzyżowaniach tych zaprojektowano korektę wyłukowań na wlotach ulic oraz ich powiązanie wysokościowe zapewniające sprawne odwodnienie tarczy skrzyżowania. c) Zjazdy publiczne i indywidualne. Zjazdy publiczne i indywidualne realizowane będą poprzez przejazdy przez obniżony chodnik lewo lub prawostronny. Odsłonięcie krawężnika obniżonego od strony ulicy wynosi 4cm, zmiana odsłonięcia jest realizowana na długości 2,0m (przejazd przez chodnik). Pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane zostanie do jej ukształtowania. Konstrukcja nawierzchni na zjazdach - 8 cm - betonowa kostka brukowa. (czerwona) - 3cm - podsypka cem.-piask. 1:3 - 15cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabiliz. mech. - 10cm - wymiana podłoża na kruszywo naturalne. - Zagęszczone istniejące podłoże gruntowe Zjazdy z drogi wewnętrznej o nawierzchni z betonu asfaltowego - należy wykonać przez krawężnik obniżony 4cm. d) Chodniki,Bezpiecznik. W związku z przebudową jezdni konieczna jest przebudowa chodników na całej długości opracowania. Projektowany chodnik posiadał będzie zmienną szerokość. Konstrukcja nawierzchni na chodniku - 6 cm - betonowa kostka brukowa. (szara) - 3cm - podsypka cem-piask 1:3 - 15cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabiliz. mech. - 10cm - wymiana podłoża na kruszywo naturalne. - Zagęszczone istniejące podłoże gruntowe Konstrukcja chodnika na wjazdach do posesji jest czterowarstwowa i składa się z nawierzchni z kostki betonowej prasowanej gr. 8cm układanej na podbudowie z kruszywa łamanego gr.15cm za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej 1:3 gr. 3cm. Wykonuje się także warstwę odcinającą pospółki o gr. 10cm. Kostka betonowa na zjazdach zostanie wykonana z kostki w kolorze czerwonym. Bezpiecznik,opaska od strony jezdni obramowana jest krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 15 - 30 układanym na ławie w odsłonięciu 6cm. Konstrukcja nawierzchni na bezpieczniku - 8 cm - betonowa kostka brukowa. (szara) - 3cm - podsypka cem-piask 1:3 - 20cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabiliz. mech. - 25cm - warstwa mrozoodporna z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/63 Od strony posesji chodnik/bezpiecznik obrzeżem betonowym 8 - 30 układanym na ławie za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej gr. 3cm w odsłonięciu 3cm. e) Odwodnienie drogi. Odwodnienie powierzchniowe jezdni oraz chodników zostaje zapewnione poprzez zastosowanie odpowiednich pochyleń podłużnych i poprzecznych nawierzchni. Wody opadowe spływające z jezdni oraz chodników przedostawać się będą za pomocą ścieków przykrawężnikowych wykonanych z dwóch rzędów kostki brukowej do projektowanych wpustów deszczowych. Pochylenie podłużne ścieków przykrawężnikowych jest zgodne z pochyleniem podłużnym krawędzi jezdni. Wpusty deszczowe- Projektuje się wpusty deszczowe klasyczne Tegra 600 z kratą żeliwną klasy D400. Włazy krawężnikowo jezdniowe - z kratą żeliwną klasy D400 Drenaż francuski- Ze względu na istniejące rowy przydrożne, które zostaną na etapie przebudowy ul .Klimczoka zasypane, należy wykonać drenaż francuski w celu prawidłowego odwodnienia warstw konstrukcyjnych nawierzchni ul. Klimczoka. f) Przebudowa ogrodzeń. W km od 1+900.100 do 1+950.100 ze względu na kolizję przebudowywanej drogi z istniejącymi ogrodzeniami należy dokonać przebudowy ogrodzenia. Zaprojektowano ogrodzenie w formie ogrodzenia panelowego. 2.2. Część II - kanalizacja deszczowa: Całość wód z odwodnienia terenu w rejonie ul. Klimczoka w Bystrej odprowadzana będzie za pomocą projektowanych ciągów kanalizacji deszczowej do odbiornika rzeki Białej. Zrzut do rzeki Białej realizowany będzie za pośrednictwem 3-niezależnych wylotów brzegowych. Projektowana kanalizacja deszczowa obejmuje kolejno odcinki: Ciąg deszczowy nr 1 - odcinek D1 do studz. D2 L= 28,5 [m] , F 400 PVC, - odcinek D2 do studz. D3 L= 40,0 [m] , F 400 PVC, - odcinek D3 do studz. D4 L= 40,5 [m] , F 500 PVC, - odcinek D4 do studz. D5 L= 45,0 [m] , F 500 PVC, - odcinek D5 - SEP - wylot WB1 L= 25,0 [m] , F 500 PVC, Ciąg deszczowy nr 2 - odcinek D6 do studz. D7 L= 51,0 [m] , F 300 PVC, - odcinek D7 do studz. D8 L= 20,5 [m] , F 400 PVC, - odcinek D8 do studz. D9 L= 18,0 [m] , F 400 PVC, - odcinek D9 do studz. D10 L= 39,0 [m] , F 400 PVC, - odcinek D10 do studz. D11 L= 5,0 [m] , F 400 PVC, - odcinek D11 - SEP - D12 - WB2 L= 27,5[m], F 450 r. bet., - wykorzystanie istniejącej rury betonowej Ciąg deszczowy nr 3 - odcinek D13 do studz. D14 L= 42,0 [m] , F 300 PVC, - odcinek D14 do studz. D15 L= 44,0 [m] , F 400 PVC, - odcinek D15 do studz. D16 L= 31,0 [m] , F 400 PVC, - odcinek D16 do studz. D17 L= 46,5 [m] , F 400 PVC, - odcinek D17 do studz. D18 L= 3,5 [m] , F 400 PVC, - odcinek D18 - SEP - D19 L= 5,5 [m] , F 400 PVC, - odcinek D17 -wylot WB3 L=12,5 [m], F 400 r. bet., - wykorzystanie istniejącej rury betonowej Urządzenia podczyszczające. Dla potrzeb odprowadzenia wód deszczowych z drogi ul. Klimczoka w Bystrej wraz z przynależnymi terenami przewiduje się zabudowę na każdym z 3-ciągów kanalizacji deszczowej wysokosprawnego separatora koalescencyjnego. 2.3. Część III - elektroenergetyka: Przebudowa sieci napowietrznej nn kolidującej z przebudowywaną drogą będzie polegała na przestawieniu trzech słupów poza obręb projektowanego chodnika. Istniejące trzy słupy typu ŻN nr 1, 2, 3 zostaną zdemontowane, natomiast w nowej lokalizacji projektuje się ustawienie słupów wirowanych typu E. Słup oznaczony nr 1 projektuje typu RNK-12/15/E, słup nr 2 typu N-10.5/15/E oraz słup nr 3 typu RNK-10.5/12/E. Na projektowane słupy należy przewiesić istniejące gołe przewody typu 4xAL50mm2 + 2xAL25mm2, z zachowaniem istniejącego układu połączeń. W przypadku potrzeby przedłużenia przewodów należy wykonać wstawkę z przewodu tego samego typu i przekroju co istniejące. Projektuje się wymianę istniejących przyłączy do budynków nr 127 oraz 108 na nowe typu AsXSn 4x16mm. Natomiast przyłącza do budynku nr 108 i altany ze słupa nr 3 należy przewiesić na nowy słup. Istniejące oprawy oświetleniowe należy przewiesić na nowe słupy stosując nowe wysięgniki do słupów okrągłych o długości 1.5m i kącie nachylenia 15 stopni, montowane nad linią. 2.4. Część IV - przebudowa i zabezpieczenie urządzeń teletechnicznych: Zaprojektowano przebudowę odcinka kabla rozdzielczego, ziemnego BIBA04A/KR00-06 typu XzTKMXpwFtlx 35x4x0,5 w km 1+ 800.00 do km 1 + 840.00, ze względu na jego przebieg pod projektowaną drogą. Odcinek nowego kabla o długości 50m 54 ułożyć w rowie kablowym na gł. 0,8 m na podsypce z piasku lub przesianej ziemi, w połowie pokrycia ułożyć żółtą polwinitową taśmę ostrzegawczą. Następnie wykonać dwa złącza przelotowe. Przebudowę w/w kabla należy wykonać poprzez zrównoleglenie a po przełączeniu wyrównoleglenie, aby zachować ciągłość łączy. Odcinek kabla rozdzielczego o długości 12,0 m pokazany na planie sytuacyjnym rys. nr 03 (km 1 + 800.00 do km 1 + 840.00) należy przełożyć tak aby nie pozostawał pod projektowaną drogą. Odkopany ręcznie kabel przełożyć do nowego rowu kablowego z zachowaniem zasad i norm budowy telekomunikacyjnych kabli ziemnych. Przebudowa sieci abonenckich- na przebudowywanej sieci energetycznej wsparta jest telefoniczna sieć abonencka, którą należy przełożyć na nowe słupy wraz z puszkami i uziemieniem. 2.5. Część V - wycinka drzew Przyczyną usunięcia drzew oraz krzewów jest ich kolizja z planowaną inwestycją polegającą na przebudowie ul. Klimczoka w Bystrej . Już w stanie istniejącym część drzew znajdowała się za blisko elementów wyposażenia ulicy (krawężniki, chodniki) co skutkowało niszczeniem ich przez korzenie drzew oraz znacznie ograniczało widoczność wszystkim użytkownikom ulicy (pojazdy, piesi, rowerzyści). Drzewa kolidujące z inwestycją występują na istniejących zjazdach, utrudniając dostęp do drogi, zasłaniając widoczność co w znacznym stopniu niekorzystnie wpływa na bezpieczeństwo ruchu. 2.6. Część VI - kanalizacja sanitarna Kanalizację sanitarną należy wykonać: - rury PVC klasy S (szereg SDR 34 SN 8) z połączeniami kielichowymi i uszczelką o średnicach fi200 mm (o dł. 3,0 mb) oraz fi160 mm (o dł. 41,01 mb) przebiegających w pasie drogi gminnej ul. Klimczoka (o dł. 3,0 mb) - studzienki kanalizacyjne teleskopowe fi600 - 5 szt. i fi 425 (lub fi 400) - 2 szt. z fabrycznie wykonanymi kinetami fi160 mm i fi200 mm (dot. sięgacza do budynku przy ul. Klimczoka 119) z włazem żeliwnym - trójnik siodłowy przy włączeniu rury sięgacza kanalizacyjnego bezpośrednio do kolektora sanitarnego - 4 szt. - kształtka In-situ przy włączeniu rury sięgacza kanalizacyjnego do studzienki kanalizacyjnej ponad kinetą - 3 szt. - zabezpieczenie kolizji istniejącego podziemnego uzbrojenia terenu z rurami sięgaczy kanalizacyjnych poprzez zastosowanie rur ochronnych tj.: wodociągu ( rury ochronne o łącznej dł. 16,0 m), gazociągu ( rury ochronne o łącznej dł. 6,4 m) oraz kabli energetycznych i telekomunikacyjnych (rury ochronne o łącznej dł. 12,8 m). 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gwwilkowice.finn.pl/ w ramach postępowania na roboty budowlane pn. Przebudowa drogi gminnej ulicy Klimczoka w Bystrej - Etap IV, nr postępowania ZP.271.017.2014. 4. Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz opis sposobu ich wykonywania określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 5. W terminie do 3 dni licząc od daty podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: - uwierzytelnione kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwych izb inżynierów budownictwa osób, które sprawować będą nadzór inwestorski w odpowiednich specjalnościach. 6. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu uczestnictwo podwykonawców. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część/zakres zamówienia (rodzaj pracy) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonanie siłami własnymi, bez udziału podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach