Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją poniższych inwestycji: 1. Wykonanie instalacji do pracowni szkoleniowych: pomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji znajdującej się w budynku nr 4; 2. Dokończenie budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi (budynek nr 8); posadowionych w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. Numer zamówienia: Z-34/VI/2013/PNT

Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
    ul. Ligocka 103 103
    40-568 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
    REGON: 24078958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją poniższych inwestycji: 1. Wykonanie instalacji do pracowni szkoleniowych: pomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji znajdującej się w budynku nr 4; 2. Dokończenie budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi (budynek nr 8); posadowionych w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. Numer zamówienia: Z-34/VI/2013/PNT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją poniższych inwestycji: 1. Inwestycja nr 1 - wykonanie instalacji do pracowni szkoleniowych: pomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji znajdującej się w budynku nr 4 - realizowanej na podstawie: a) Raport w zakresie niezbędnym do utworzenia/ zorganizowania Centrum Szkoleniowego Pomp Ciepła PNT Euro-Centrum, b) Koncepcja Know-How, Laboratorium Systemów Solarnych c) Koncepcja Know-How, Laboratorium Systemów Wentylacji d) dokumentacja powykonawcza dla budynku nr 4. 2. Inwestycja nr 2 - dokończenie budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi (budynek nr 8) - realizowanego na podstawie: a) dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno -wdrożeniowymi część I i II (architektoniczno - budowlana) wraz z zagospodarowaniem terenu, b) projektu wykonania stropu żelbetowego w seg. C, c) projektów instalacji sanitarnych: wentylacji, instalacji grzania i chłodzenia, instalacji chłodu technologicznego, instalacji wod.- kan, instalacji źródła ciepła chłodu, d) projektów instalacji elektrycznych i niskoprądowych, instalacji BMS, instalacji fotowoltaicznej, oraz projektu zasilania rezerwowego (montażu agregatu prądotwórczego), e) projektów sieci zewnętrznych, f) projektu budowlano - wykonawczego doprojektowanej przestrzeni biurowej na seg A i C wraz z instalacjami sanitarnymi dla tych powierzchni; g) aneksu do dokumentacji Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno -wdrożeniowymi wraz z zagospodarowaniem terenu, w zakresie podziału powierzchni na seg C na Laboratoria w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych oraz montażem urządzeń w Laboratoriach. w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-03. Dokumentacje, o których mowa w pkt. 3.1 siwz będą udostępnione przez Zamawiającego do wglądu Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ligocka 103 w Katowicach, na podstawie wcześniej złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Termin wglądu do dokumentacji należy uzgodnić z Sekretarzem Komisji. Wgląd do ww. dokumentacji jest nieodpłatny. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca będzie sprawował nadzór: 1. opracowaniem dokumentacji projektowej dla pracowni szkoleniowych: pomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji; 2. wykonaniem instalacji wraz z zakupem urządzeń do pracowni szkoleniowych: pomp ciepła, kolektorów i systemów słonecznych oraz systemów wentylacji na podstawie dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.3.1 siwz; 3. kontynuacją robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie budynku biurowo-usługowego nr 8 położonego w Katowicach przy ulicy Ligockiej 103. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: W okresie poprzedzającym rozpoczęcie inwestycji: 1. zatrudnienie właściwych branżowych inspektorów nadzoru; 2. sprawdzenie dokumentacji projektowej, pod względem zgodności z przepisami i możliwością wykonania instalacji w istniejącym budynku szkoleniowym nr 4; 3. sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności z przepisami przy dokończeniu budowy budynku biurowego biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8); 4. analizowanie i informowanie Zamawiającego o błędach w dokumentacji projektowej dla obu -inwestycji; 5. sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu raportu o zgodności projektu z przepisami i możliwością wykonania dla obu -inwestycji. w okresie realizacji inwestycji: 6. prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami, w zakresie zgodności z zatwierdzonymi projektami technicznymi z wymaganiami polskiego prawa budowlanego oraz przepisów szczegółowych dla obu zakresów 7. kontrola zgodności terminów realizacji robót z umową o wykonanie robót; 8. organizacja i udział w naradach technicznych dotyczących postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w organizację i realizację zadania stron oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów z tych narad. Narady winny się odbywać przynajmniej raz na dwa tygodnie w okresie montażu instalacji (przewidywany termin: sierpień -wrzesień 2013) oraz minimum jedna w okresie projektowania dla zadania opisanego w pkt. 3.1.1 SWIZ; dla inwestycji nr 1; 9. organizacja i udział w naradach technicznych dotyczących postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w organizację i realizację zadania stron oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów z tych narad. Narady winny się odbywać przynajmniej raz na tydzień dla zadania opisanego w pkt. 3.1.2. SIWZ dla -inwestycji nr 2; 10. zatwierdzanie rysunków wykonawczych i powykonawczych sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie inwestycji; 11. egzekwowanie od wykonawcy robót ochrony mienia Zamawiającego znajdującego się w istniejącym budynku oraz utrzymania porządku podczas prowadzenia prac dla obu inwestycji; 12. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę robót przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych; 13. monitorowanie zagrożeń dla środowiska; 14. nadzór nad prawidłowym zagospodarowaniem odpadów; 15. sprawdzanie wykonania robót, ustalanie rodzaju i zakresu robót poprawkowych koniecznych do wykonania, powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę; 16. uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; 17. dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, odbiorów częściowych na żądanie Zamawiającego oraz niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych; 18. wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty; 19. poświadczenie terminu zakończenia robót; 20. nadzór nad Wykonawcą robót w zakresie zabezpieczenia dla obu inwestycji, w przypadku rozwiązania umowy na wykonanie robót; 21. dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; 22. udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 23. weryfikacja i nadzór nad dokumentacją projektową pojawiającej się w trakcie realizowanego zadania inwestycyjnego; 24. na żądanie Zamawiającego sporządzanie i przedłożenie Zamawiającemu raportu o postępie robót, występujących problemach w realizacji umowy na wykonanie obu inwestycji. w okresie po zakończeniu robót: 25. nadzór nad próbami i rozruchem; 26. sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu; 27. odbiór techniczny zakończonych robót; 28. potwierdzenie na piśmie Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego zadania; 29. przygotowanie dokumentów, powołanie komisji odbioru końcowego, organizacja i udział w pracy komisji, przygotowanie protokołu odbioru końcowego; 30. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; 31. dokonanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 32. odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 33. wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: a. gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - nadzór inwestorski, b. gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); c. gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach