Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa hali montażowo - magazynowej z instalacją fotowoltaiczną spełniającej wymogi budynku niskoenergetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu posadowionej w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 10)

Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
    ul. Ligocka 103 103
    40-568 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
    REGON: 24078958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa hali montażowo - magazynowej z instalacją fotowoltaiczną spełniającej wymogi budynku niskoenergetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu posadowionej w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 10)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa hali montażowo- magazynowej z instalacją fotowoltaiczną spełniająca wymogi budynku niskoenergetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu (budynek nr 10) - realizowanej na podstawie: 1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji budowlanej pt.: Budowa budynku hali montażowo-magazynowej z instalacją fotowoltaiczną spełniającego wymogi budynku niskoenergetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach na działce nr 12/28 z wolnostojącą instalacją paneli fotowoltaicznych na działce nr 12/29, obręb 003 na podstawie którego została wydana decyzja o pozwolenie na budowę nr 680/13 z dnia 06 czerwca 2013 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy kserokopię pozwolenia na budowę w dniu zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedmiotowe pozwolenie pozostaje do wglądu Wykonawców w jego siedzibie. 2) Wykonanie robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji wykonawczej pt. Budowa budynku hali montażowo-magazynowej z instalacją fotowoltaiczną spełniającego wymogi budynku niskoenergetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach na działce nr 12/28 z wolnostojącą instalacją paneli fotowoltaicznych na działce nr 12/29, przedmiarów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; 3) Projekt wykonawczy TOM I Architektura i konstrukcja; Projekt drogowy; Projekt zjazdu z ulicy Szadoka; 4) Projekt wykonawczy TOM II - rysunki konstrukcyjne; 5) Projekt wykonawczy TOM III - instalacji elektrycznych; 6) Projekt wykonawczy TOM IV - instalacji elektrycznych niskoprądowych; 7) Projekt wykonawczy TOM V - instalacji fotowoltaicznej; 8) Projekt wykonawczy TOM VI: zewnętrznej instalacji wod.-kan.; wewnętrznej instalacji wod.-kan.; instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; instalacji grzewczej i technologii kotłowni gazowej; instalacji gazu; 9) Rewizja nr 1 projektu wykonawczego w zakresie zmiany układu konstrukcyjnego hali w segmencie A z listopada 2013 r.; 10) Projekt wykonawczy przekładki kabli sN; 11) Projekt wykonawczy instalacji AKPiA i BMS; 12) Przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla projektów wykonawczych; w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-05. Dokumentacje, o których mowa w pkt. 3.1 siwz będą udostępnione przez Zamawiającego do wglądu Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach. Termin wglądu do dokumentacji należy uzgodnić z Sekretarzem Komisji. Wgląd do ww. dokumentacji jest nieodpłatny. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca będzie sprawował nadzór nad poniżej określonymi robotami: 1) wykonanie robót budowlano - konstrukcyjnych; stan surowy zamknięty, roboty wykończeniowe, dostawa i montażu dźwigu osobowego; 2) wykonanie w zakresie instalacji elektrycznych, w tym: instalacja oświetleniowa; instalacja gniazd wtykowych; instalacja fotowoltaiczna; stacja trafo; przekładka kabli sN; przyłącza energetycznego. 3) wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych słaboprądowych, w tym: instalacja systemu kontroli dostępu; instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu; system telewizji dozorowej CCTV; instalacja teletechniczna; instalacja oddymiania; instalacja systemu przyzywowego; instalacja BMS. 4) wykonanie instalacji odgromowej; 5) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, w tym: instalacja wody cieplnej; instalacja wody zimnej; instalacja kanalizacyjna. 6) wykonanie instalacji grzewczej i kotłowni gazowej; 7) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; 8) wykonanie instalacji gazowej; 9) wykonanie w ramach uzbrojenia terenu: zewnętrznych instalacji wod.-kan.; zewnętrznych kanalizacji deszczowej. 10) wykonanie zagospodarowania i urządzenia terenu: wykonanie chodników i dojazdów do budynku; wykonania ogrodzenia terenu; wykonanie zjazdu do ul. Szadoka. Zamawiający informuje, że jest w trakcie wyłaniania Wykonawcy robót budowalnych - termin składania ofert w postępowaniu o nr Z-4/I/2014/PNT upływa w dniu 17 marca 2014 r. Informacja o tym postępowaniu dostępne są pod następującym adresem www: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pokaz/96/przetarg:budowa-hali-montazowo--magazynowej-z-instalacja-fotowoltaiczna-spelniajacej-wymogi-budynku-niskoenergetycznego-wraz-z-zagospodarowaniem-terenu-posadowionej-w-katowicach-przy-ul.-ligockiej-103-(budynek-nr-10). Zamawiający jednocześnie wskazuje, że dopuścił w przedmiotowym postępowaniu możliwość wyboru - zamiast Generalnego Wykonawców - wykonawców robót częściowych: 4 zakresy. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: W okresie poprzedzającym rozpoczęcie inwestycji: 1. zatrudnienie właściwych branżowych inspektorów nadzoru; 2. sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności z przepisami przy budowie hali montażowo - magazynowej; 3. analizowanie i informowanie Zamawiającego o błędach w dokumentacji projektowej dla inwestycji; 4. przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową; 5. sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu raportu o zgodności projektu z przepisami i możliwością wykonania dla inwestycji; w okresie realizacji inwestycji: 6. udział w przekazaniu placu budowy lub frontu robót - w przypadku powierzenia wykonania robót budowlanych kilku Wykonawcom; 7. prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami, w zakresie zgodności z zatwierdzonymi projektami technicznymi z wymaganiami polskiego prawa budowlanego oraz przepisów szczegółowych. 8. pełnienie roli koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestycyjnego zgodnie z art. 27 prawa budowlanego; 9. analizowanie i informowanie Zamawiającego o błędach w dokumentacji projektowej zauważonych w trakcie wykonywania umowy na roboty, w terminach umożliwiających ich usunięcie przez projektanta, bez opóźnienia terminów zakończenia poszczególnych zadań realizowanych w ramach umowy na wykonanie robót budowlanych; 10. kontrola zgodności terminów realizacji robót z umową o wykonanie robót (sprawdzenie czy wydatki i postęp prac są zgodne z harmonogramem); względnie nad umowami o wykonanie robót w razie wyboru wykonawców robót częściowych; 11. informowanie Zamawiającego, gdyby postęp robót budowlanych nie był zadawalający, o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzania zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane; 12. sprawdzanie zgodności dostaw materiałów budowlanych, instalacyjnych oraz urządzeń przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, zgodnie z umową na roboty, ich zatwierdzanie, kontrola dokumentów jakości: deklaracji zgodności, certyfikatów itp. zgodnie z ustaloną procedurą; 13. organizacja i udział w naradach technicznych dotyczących postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w organizację i realizację zadania stron oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów z tych narad. Narady winny się odbywać przynajmniej raz na tydzień w okresie budowy inwestycji (przewidywany termin: - kwiecień - marzec 2015); 14. zatwierdzanie rysunków wykonawczych i powykonawczych sporządzonych przez Wykonawcę/Wykonawców robót w zakresie inwestycji; 15. kontrola sposobu składowania, przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót; 16. egzekwowanie od Wykonawcy/Wykonawców robót ochrony mienia Zamawiającego znajdującego się w istniejącym budynku oraz utrzymania porządku podczas prowadzenia prac dla inwestycji; 17. nadzór nad przestrzeganiem przez Wykonawcę/Wykonawców robót przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych; 18. monitorowanie zagrożeń dla środowiska; 19. nadzór nad prawidłowym zagospodarowaniem odpadów; 20. sprawdzanie wykonania robót, ustalanie rodzaju i zakresu robót poprawkowych koniecznych do wykonania, powiadamianie Wykonawcy/Wykonawców robót i Zamawiającego o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę/Wykonawców; 21. uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; 22. dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, odbiorów częściowych na żądanie Zamawiającego oraz niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych; 23. dokonywanie wspólnie z Wykonawcą robót obmiarów wykonanych robót i zatwierdzanie ich ilości; 24. wnioskowanie w przypadku konieczności o dokonanie zmian w dokumentacji projektowej wraz z przedłożeniem nowych założeń projektowych i przedmiarem robót z wyliczeniem kosztów odpowiadającym proponowanym zmianom w porównaniu z ofertą wykonywanych robót; 25. nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych; 26. wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty; 27. poświadczenie terminu zakończenia robót; 28. nadzór nad Wykonawcą /Wykonawcami robót w zakresie zabezpieczenia dla inwestycji, w przypadku rozwiązania umowy na wykonanie robót w tym udział w przeprowadzeniu inwentaryzacji wykonanych robót; 29. dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę/Wykonawców robót po zakończeniu robót; 30. sporządzenie dokumentacji fotograficznej budowy: przed rozpoczęciem robót, w trakcie realizacji i po zakończeniu robót; 31. udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 32. weryfikacja i nadzór nad dokumentacją projektową pojawiającej się w trakcie realizowanego zadania inwestycyjnego; 33. na żądanie Zamawiającego sporządzanie i przedłożenie Zamawiającemu raportu o postępie robót, występujących problemach w realizacji umowy na wykonanie inwestycji; w okresie po zakończeniu robót: 34. zatwierdzanie harmonogramu prób i rozruchów końcowych; 35. nadzór nad próbami i rozruchem instalacji w hali, udział w komisji rozruchowej; 36. sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzenie dokumentacji geodezyjnej do naniesienia obiektów na zasoby miejskie, a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu; 37. sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej przygotowanej do odbioru UDT; 38. odbiór techniczny zakończonych robót; 39. potwierdzenie na piśmie Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego zadania; 40. przygotowanie dokumentów, powołanie komisji odbioru końcowego, organizacja i udział w pracy komisji, przygotowanie protokołu odbioru końcowego; 41. nadzór nad przygotowaniem kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 42. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; 43. dokonanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 44. odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 45. wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium Z-9/II/2014/PNT, gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie). Dowód uiszczenia wadium Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach