Powiat Przeworski ogłasza przetarg
- Adres: 37-200 Przeworsk, Jagiellońska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
- Data zamieszczenia: 2020-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Przeworski
Jagiellońska 10
37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
REGON: 65090025200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprzeworsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją projektów scaleniowych . - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją projektów scaleniowych pn.: 1) „Scalenie gruntów wsi Hadle Kańczuckie gm. Jawornik Polski” 2) ,,Scalenie gruntów wsi Zagórze i cz. wsi Manasterz gm. Jawornik Polski” 3) ,,Scalenie gruntów wsi Mikulice-Wolica gm. Gać” 4) ,,Scalenie gruntów wsi Łopuszka Wielka gm. Kańczuga” 5) ,,Scalenie gruntów wsi Łapajówka gm. Zarzecze” 6) ,,Scalenie gruntów wsi Siennów gm. Zarzecze” 7) ,,Scalenie gruntów wsi Maćkówka gm. Zarzecze” 8) ,,Scalenie gruntów wsi Żurawiczki gm. Zarzecze” 2. Do głównych obowiązków wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) kontrola postępu, poprawności i jakości wykonywanych prac scaleniowych na każdym etapie operacji w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, standardami oraz uznanymi zasadami techniki i sztuki geodezyjnej, 2) bieżące kontakty z wykonawcą prac scaleniowych, 3) raportowanie postępu wykonywanych prac scaleniowych, niezwłoczne informowanie Zamawiającego o opóźnieniach mogących mieć wpływ na termin zakończenia prac poszczególnych etapów lub innych okolicznościach mogących mieć wpływ na realizację operacji, 4) uczestniczenie w zebraniach uczestników scalenia, uczestnictwo w protokolarnym komisyjnym odbiorze poszczególnych etapów robót, uczestnictwo w posiedzeniach komisji opiniującej zastrzeżenia do projektu scalenia gruntów. 5) potwierdzenie faktycznie wykonywanych prac i sprawdzenie prawidłowości fakturowań pod względem merytorycznym. 6) weryfikacja wniosków do ujawnienia decyzji zatwierdzającej projekty scalenia w księgach wieczystych. 3. Warunki pracy: 1) Wykonawca swoje czynności wykonywał będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej zawartej od dnia podpisania umowy do 31.05.2023r. 2) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu realizacji projektu (biuro projektu) – mieszczącym w budynku Starostwa Powiatowego w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk (p.418) w dniach od poniedziałku do czwartku – przez cały okres realizacji projektu. Powierzone zadania w ramach projektu wykonywane byłyby co najmniej 3 razy w tygodniu, pomiędzy poniedziałkiem, a czwartkiem. Szacowana miesięczna ilość godzin niezbędnych do realizacji umowy wynosi: 120 w tym co najmniej połowa tych godzin/miesiąc winna być wykonywana w budynku Starostwa Powiatowego w Przeworsku. 3) Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie przez Wykonawcę z umeblowanego pomieszczenia biurowego, komputera, Internetu w zakresie wynikającym z realizacji projektów. 4. Dane ogólne określające wielkość i zakres realizowanych projektów zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, ponieważ charakter czynności, jakie w ramach zamówienia mają być wykonywane przez osoby wykonujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii o odpowiednich uprawnieniach zawodowych nie wymaga ich wykonywania w ramach stosunku zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 k.p. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert). 2. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponowała tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 5 rozdziału VI SIWZ, 3.pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 4. pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w zakresie nadzoru nad pracami geodezyjnymi”
Dodano: 2021-01-11 - "Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w zakresie nadzoru nad pracami geodezyjnymi"
Dodano: 2020-11-17 - Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w sezonie zimowym: 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 – 9 zadań II przetarg – 1 zadanie
Dodano: 2020-10-23 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Integracja systemu obszarowego sterowania ruchem drogowym realizowanego w ramach projektu pn.: Integracja różnych form publicznego transportu zbiorowego w Rzeszowie
Dodano: 2019-10-18 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Integracja systemu obszarowego sterowania ruchem drogowym realizowanego w ramach projektu pn.: Integracja różnych form publicznego transportu zbiorowego w Rzeszowie
Dodano: 2019-09-24 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa systemu strefy płatnego parkowania o system opomiarowania liczby miejsc parkingowych realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa systemu transportu publicznego w Rzeszowie.
Dodano: 2018-10-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie w ramach Projektu „Rozwój Systemu Transportu Publicznego w Rzeszowie”
Dodano: 2017-08-11 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn. Rozwój systemu obszarowego sterowania ruchem drogowym realizowanego w ramach projektu pn. „Rozwój systemu transportu publicznego w Rzeszowie”
Dodano: 2017-07-13