Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w zakresie nadzoru nad pracami geodezyjnymi”

Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
    ul. Podleśna 15
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
    REGON: 83041347800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stalowowolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w zakresie nadzoru nad pracami geodezyjnymi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającej na sprawowaniu nadzoru nad pracami geodezyjnymi realizowanymi przez Powiat Stalowowolski w ramach Projektu pn.: ,,Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)” Nr projektu RPPK.02.01.00-18-0037/16 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa II. Cyfrowe Podkarpackie, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług. 2. Zakres prac podlegających nadzorowi. Przedmiotem nadzoru jest Etap II realizowanych przez Powiat Stalowowolski trzech n/w zadań geodezyjnych, na które zostały zawarte umowy z rożnymi wykonawcami: część I - 1). Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Brandwica, Chłopska Wola, Kłyżów, Studzieniec 2). Aktualizacja baz danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Jastkowice i Pysznica - wartość prac :1 267 740,00 zł, Etap II, termin zakończenia : 30.09.2021 r. część II - 3). Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Dzierdziówka, Majdan Zbydniowski, Motycze Szlacheckie, Obojna, Skowierzyn, Wólka Turebska 4). Aktualizacja baz danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Zaleszany, Zbydniów - wartość prac: 1 029 400,00 zł, Etap II, termin zakończenia: 31.08.2021 r. Część III - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Cisów Las, Laski, , Korabina, Gwoździec, Maziarnia, Bojanów, Stany, Przyszów- wartość prac: 1 113 948,00 zł, etap II, termin zakończenia: 31.07.2021 r. 3. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należeć będzie w szczególności: 1) W ramach czynności związanych z monitoringiem wykonywanych prac dotyczących projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej” (PSIP): - opiniowanie rozwiązań przedstawionych przez Wykonawcę bazy danych EGiB w odniesieniu do procesu ich tworzenia i późniejszego wykorzystania, - udział w naradach roboczych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania wykonawców baz danych dotyczących wyjaśnień przepisów prawa i stosowania optymalnych technologii, w uzgodnieniu z PODGiK w Stalowej Woli, - doradztwo przy wyborze optymalnych dla Zamawiającego wariantów tworzenia i prowadzenia baz danych, - nadzór nad przestrzeganiem wymogów prawnych i technicznych przy tworzeniu baz danych EGIB, w tym ocena zasadności i dopuszczalności pod kątem technicznym i prawnym rozwiązań zastosowanych przez wykonawców baz danych. 2) W ramach czynności związanych z kontrolą techniczną prac dotyczących utworzenia bazy EGIB należy przeprowadzić: • kontrolę bazy graficznej polegającej w szczególności na sprawdzeniu czy Wykonawca prac poprawnie ujawnił w utworzonej bazie graficznej: - oznaczenia: a) punktów granicznych (zgodności atrybutów podstawowych z dodatkowymi), b) konturów klasyfikacyjnych (zgodność oznaczenia z modelem pojęciowym egib), c) działek ewidencyjnych (zgodność oznaczenia z modelem pojęciowym egib oraz oznaczenia w obrębie) -sprawdzenie: a) zgodności obiektów budynkowych z modelem pojęciowym bazy egib, b) zgodności funkcji budynku z użytkiem na jakim występuje, c) wykazania atrybutów budynków projektowanych oraz w budowie, d) topologii działek, konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych wraz z ich wzajemnymi relacjami, e) topologii budynków oraz elementów im towarzyszących, f) kontrola topologii pomiędzy obrębami, g) poprawność warstw na których zostały ujawnione elementy egib, h) analiza korelacji danych zawartych w części graficznej z danymi ujawnionymi w części opisowej, • Kontrolę bazy opisowej, polegającej na analizie korelacji danych zawartych w części opisowej z danymi zawartymi w części graficznej oraz sprawdzeniu utworzonej bazy opisowej w zakresie poprawności: − atrybutów obligatoryjnych dotyczących: jednostek rejestrowych, działek, budynków, lokali, podmiotów ewidencyjnych, − danych słownikowych dla adresów podmiotów, działek, budynków i lokali (poprawność opisania udziałów, poprawność form władania m.in. zapis „Trwały Zarząd lub Zarząd”, kontrola praw związanych z nieruchomością, sprecyzowanie dokumentów w zakładce RPWL oraz weryfikacja rodzaju dokumentu, usunięcie powtarzających się wpisów jak: KW TB1S/xxxxxx/x , TB1S/xxxxxx/x, kontrola ujawnienia wartości atrybutów obligatoryjnych dla jednostek rejestrowych, działek, budynków oraz podmiotów, − lokali w zakresie przypisania księgi wieczystej oraz nadania: atrybutów obligatoryjnych oraz udziału w nieruchomości wspólnej. Walidację przekazywanych do kontroli baz danych EGIB pod kątem ich zgodności ze schematami aplikacyjnymi określonymi w treści obowiązujących rozporządzeń wraz z raportowaniem nieprawidłowości w formie czytelnych raportów. Kontrolę ilościową i jakościową danych, którymi zasilony zostanie system teleinformatyczny za pomocą którego prowadzona jest baza danych EGIB oraz weryfikacja zasadności raportów rozbieżności danych które, nie zostały dostosowane do wymogów Rozporządzenia w sprawie egib.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach