Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru geodezyjnego, w tym wykonanie warunków technicznych operacji pn. „Scalanie gruntów wsi Sękowa, gmina Sękowa, powiat Gorlice ” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.

Starostwo Powiatowe w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38300 Gorlice, ul. Biecka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 548 751 , fax. 183 537 545
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gorlicach
    ul. Biecka 3
    38300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 548 751, fax. 183 537 545
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru geodezyjnego, w tym wykonanie warunków technicznych operacji pn. „Scalanie gruntów wsi Sękowa, gmina Sękowa, powiat Gorlice ” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru należeć będą w szczególności: kontrola postępu, poprawności i jakości wykonywanych prac scaleniowych na każdym etapie operacji w zakresie zgodności z opracowanymi warunkami technicznymi a także z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu, przepisami prawa, normami technicznymi, standardami oraz uznanymi zasadami techniki i sztuki geodezyjnej, w przypadku zaistnienia kwestii spornych, dotyczących przedmiotu zamówienia, zgłaszanych przez uczestników scalenia, niezwłocznie tj. nie później niż w terminie do 2 dni sprawdzenia stanu faktycznego na gruncie i odniesienia się do zarzutów w formie pisemnej, bieżące kontakty z wykonawcą prac scaleniowych, bieżące kontakty z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia, składanie comiesięcznego pisemnego raportu z postępu wykonywanych prac scaleniowych, uczestniczenia w zebraniach uczestników scalenia, uczestnictwo w protokolarnym komisyjnym odbiorze roboty z każdego etapu. Sporządzenie Warunków technicznych w 4 egz. w wersji papierowej i elektronicznej, które winny zawierać w szczególności : dane formalno – organizacyjne przepisy prawne i instrukcje techniczne obowiązujące przy wykonaniu pracy materiały geodezyjno-kartograficzne zakwalifikowane do wykorzystania przy wykonywaniu prac czynności formalno-prawne opis realizacji projektu scalenia przebieg prac przy zatwierdzeniu projektu scalenia gruntów czynności końcowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 3 i 3.a do SIWZ) o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, jeżeli dotyczy: 3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach