Przetargi.pl
Świadczenie usług managera projektu dla dwóch projektów o nazwie: „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” finansowanych z zewnętrznych źródeł

MIASTO I GMINA CZARNY DUNAJEC ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO I GMINA CZARNY DUNAJEC
    ul. Józefa Piłsudskiego 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    REGON: 491892162
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarny-dunajec.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług managera projektu dla dwóch projektów o nazwie: „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” finansowanych z zewnętrznych źródeł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług managera projektu dla dwóch projektów o nazwie „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” finansowanych z zewnętrznych źródeł”.Zamówienie obejmuje świadczenie kompleksowych usług zarządzania dwoma projektami (usług managera projektu):1) projektem pn.: „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” – dofinansowanym ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014 – 2021 w ramach programu: „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”, obszar programowy: Energia, na podstawie zawartej pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (dalej jako: NFOŚiGW a Zamawiającym w dniu 01.03.2023 r. umowy Nr MFEOG.07.04.11-06-0126/21-00 2) projektem pn.: „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” – współfinansowanym ze środków NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego nr 8.9.2 „Klimatyczne uzdrowiska Część 2) Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gmin uzdrowiskowych, na podstawie zawartej pomiędzy NFOŚiGW a Zamawiającym w dniu 18.04.2023 r. umowy Nr 174/2023/Wn06/OA-ew-ku/D Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w SWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1500 złotych (słownie: jeden tysiąc, pięćset złotych 00/00)Szczegółowe informacje, zawarto w Rozdziale XVIII SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu, zawarto w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące [art. 112 ust 2 ustawy pzp]:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy Pzp]:Opis spełnienia warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art. 114 ustawy Pzp]:Opis spełnienia warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy Pzp]:Opis spełnienia warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy Pzp]:Opis spełnienia warunków:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:4.1. wykażą się niezbędnym doświadczeniem tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –wykonali w sposób należyty minimum 1 (słownie: jedną) usługę polegającą na zarządzaniu (w zakresie merytorycznym i finansowym) projektem inwestycyjnym finansowanym środkami zewnętrznymi o wartości wynoszącej min. 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100)W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w E-zamówieniach, a jeśli w danym dniu kurs taki nie był opublikowany to ostatni kurs opublikowany przed tym dniem4.2. wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję menagera projektów przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą doświadczenie w świadczeniu usług zarządzania i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach