Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami drogowymi w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2010-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami drogowymi w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 193 000 EUR. 1. Uprawnienia, zakres i obowiązki przy sprawowaniu nadzoru budowlanego dotyczącego pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego regulują obowiązujące przepisy prawne, a w szczególności Ustawa z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 2. Zakres rzeczowy obejmuje : 2.1 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad realizacją zadań drogowych będących w kompetencjach Wydziału Komunikacji i Drogownictwa, wykonywanych w ramach umów zawartych z poszczególnymi wykonawcami, 2.2 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami związanymi z bieżącym utrzymaniem dróg i infrastruktury pasa drogowego w Gminie Dąbrowa Górnicza ( 2 umowy) (Centrum: umowa nr ZP/203/WKD/08, wartość umowy 18.000.000,00 PLN - czas realizacji 09.02.2009r. - 08.02.2012r., Tereny Zielone: umowa nr ZP/62/WKD/08 wartość umowy 15.000.000, 00 PLN - czas realizacji 14.08.2008r. - 13.08.2011r.), w których zakres w szczególności wchodzi: a) usuwanie pojedynczych i grupowych ubytków w nawierzchniach jezdni, chodników, parkingów, placów, zatok itp. elementów pasa drogowego, b) przebudowa, naprawa otwartych i przewodowych urządzeń odwadniających na odcinkach dróg, o ile wymagać będzie tego zakres bieżącego utrzymania, c) usuwanie skutków działania żywiołów, nadzwyczajnych zagrożeń środowiska itp. w pasie drogowym d) prace konserwacyjne obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty, przepusty) e) odtwarzanie poboczy dróg, f) przebudowa nawierzchni dróg w granicach wydzielonego pasa drogowego g) przebudowa chodników i uzupełnianie brakujących odcinków ciągów pieszych, zatok parkingowych, miejsc postojowych dla samochodów itp. h) frezowanie i układanie nawierzchni asfaltowej na odcinkach jezdni wskazanych przez Zamawiającego, o ile wymagać będzie tego stan techniczny nawierzchni, i) utwardzanie dróg dojazdowych, j) wymiana istniejących krawężników, obrzeży lub układanie nowych , k) roboty nieprzewidziane i zamienne, których wykonanie będzie konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt a) - j) jak na przykład: - likwidacje lub przekładki niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego, - przekładki, odbudowa lub wymiana armatury uzbrojenia, fragmentów ogrodzeń, szaf zasilających, studni teletechnicznych, - karczowanie lub frezowanie pni. 2.3 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami związanymi z renowacją rowów odwadniających oraz zbieraniem nadmiarów ziemi z poboczy dróg (1 umowa), ( numer umowy ZP/127/WKD/08, wartość umowy: 5.000.000,00 PLN - czas realizacji 23.10.2008r. - 23.10.2011r.) w której zakres w szczególności wchodzi: a/ czyszczenie rowów z wyprofilowaniem skarp i dna rowu b/ czyszczenie poboczy rowów c/ umacnianie skarp płytami ażurowymi d/ umacnianie dna rowów korytkami betonowymi e/ umacnianie skarp i dna rowów płytkami f/ czyszczenie przepustów z namułu g/ wykonywanie przepustów rurowych wraz ze ściankami czołowymi pod zjazdami h/ humusowanie i obsiewanie skarp mieszanką traw i/ ścinanie poboczy wraz z ręcznym plantowaniem j/ wykonywanie przykanalików i studzienek ściekowych 2.4 Określanie i uzgadnianie z Wykonawcą robót i Zamawiającym technologii robót remontowych. 2.5 Opracowanie przedmiarów robót dla planowanych robót remontowych. 2.6 Określanie zakresu rzeczowego zlecanych robót remontowych. 2.7 Udział w pracach komisji przetargowych powołanych Decyzją Prezydenta Miasta, 2.8 Udział w wizjach lokalnych dotyczących wnoszonych pism do tutejszego Wydziału, 3. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się służyć doradztwem technicznym w zakresie tematów technologicznych, biorąc udział w naradach oraz udzielając pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego. 4.W ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) świadczenia czynności stanowiących przedmiot zamówienia w dni powszednie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, tj. 7.30-15.30. W w/w godzinach Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłego nadzoru drogowego i mostowego. b) o ile wystąpi taka konieczność, w sytuacji awaryjnej, realizowania przedmiotu umowy również na wydłużonej zmianie, jak również w dni wolne nie wymienione w ppkt. a). W okresie realizacji umowy są to sytuacje sporadyczne, Zamawiający zakłada, że w ciągu miesiąca w czasie realizacji niniejszej umowy mogą wystąpić około 4 razy. c) Wykonawca winien dysponować własnym środkiem transportu i łączności, których użycie należy uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej. 5. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy na jego żądanie dokumenty związane z realizacją zadań będących przedmiotem niniejszej umowy. 6. Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji umowy na kwotę min 500 000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach