Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa 18
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2720424 w. 106 , fax. 12 2721246
- Data zamieszczenia: 2013-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach
ul. Zdrojowa 18 18
32-400 Myślenice, woj. małopolskie
tel. 12 2720424 w. 106, fax. 12 2721246
REGON: 00029202000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach Etap I: Adaptacja budynku internatu i kotłowni do potrzeb kształcenia, Modernizacja stacji transformatorowej Etap II: Modernizacja budynku szkoły - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach; Etap I: Adaptacja budynku internatu i kotłowni do potrzeb kształcenia, Modernizacja stacji transformatorowej, Etap II: Modernizacja budynku szkoły. Do zakresu prac modernizacji I etapu należy:1. Obiekt internatu i kotłowni, 2.Zagospodarowanie terenu 3. Stacja trafo Ad. 1.1 Obiekt po przebudowie będzie pełnił funkcję dydaktyczną oraz internatu. W ramach dydaktyki powstaną 2 sale technologii gastronomicznej, kuchnia internatu, pracownie praktycznej nauki zawodów, pracownie dydaktyczne oraz całe zaplecze gastronomiczne wraz z pełnym wyposażeniem technologii gastronomicznej. Kubatura tej części objętej modernizacją wynosi 13890 m3, natomiast powierzchnia użytkowa wynosi 4679,91 m2. Ad.1.2. Do zakresu robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu należą: roboty rozbiórkowe i rekonstrukcyjne istniejących schodów, tarasów i pochylni wejściowych do budynku, rozbiórka istniejącego śmietnika oraz budowa dwóch miejsc gromadzenia odpadów stałych, budowa dodatkowego wjazdu na teren szkoły, budowa drogi pożarowej wraz z usytuowaniem 13 parkingów, budowa drogi gospodarczej do zaplecza kuchennego, wymiana nawierzchni ciągów pieszych, wymianę oświetlenia w rejonie ogrodzenia i nowoprojektowanych fragmentów drogi, budowa nowego przyłącza gazu do budynku internatu, wykonanie nowych trawników w rejonie kotłowni oraz założenie zieleni niskiej i wysokiej w rejonie otoczenia kotłowni i śmietnika. Powierzchnia nowych dróg - 0,1247 ha, powierzchnia nowych parkingów - 0,0169 ha, Powierzchnia nowych chodników 0,0476 ha. Ad.1.3. Zakres prac robót budowlanych obejmuje budowę kontenerowej stacji trafo wolnostojącej przystosowanej do jednostki 1000 kVA, wyposażoną w suchą jednostkę transformatora 630 kVA oraz rozdzielnię 10-cio polową, na działce Zamawiającego, w odległości 1mb od ogrodzenia przy ulicy Szkolnej. Po wybudowaniu stacji trafo należy dokonać stosownych przełączeń kablowych oraz zdemontować dotychczasową funkcjonującą stację trafo w budynku, przystosowując uzyskane pomieszczenia do rozdzielni wewnętrznych, a następnie dokonać montażu rozdzielni głównych obiektu oraz dokonać demontażu starej rozdzielni głównej obiektu. Roboty budowlane obejmują również wykonanie instalacji wewnętrznych: wodnej, kanalizacji sanitarnej i opadowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz odgromowej, zabezpieczenia p-poż, DSO. Termin realizacji robót budowlanych dla etapu I: a) 30.07.2013r. pracownie technologii gastronomicznej, b) 30.04.2014r. pozostały zakres prac etapu I. Do zakresu robót budowlanych modernizacji II etapu należy: 1.4.Zmiany funkcjonalne pomieszczeń szkolnych 1.5.Dostosowanie obiektu do wymagań p-poż. 1.6.Roboty budowlane wyburzeniowe, rozbiórkowe, wykończeniowe, malarskie, posadzkowe, renowacyjne ścian i sufitów, stolarka drzwiowa i okienna, ślusarka, elementy wyposażenia wnętrz, dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych, 1.7.Wewnętrzne instalacje elektryczne w tym rozdzielnie, tablice bezpiecznikowe, instalacja oświetlenia ogólnego ewakuacyjnego i awaryjnego, gniazd wtykowych, dedykowanej sieci komputerowej, systemu przyzywowego, zasilanie urządzeń technologicznych, połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, ochrona przed porażeniem, ochrona przepięciowa, ochrona przeciwpożarowa 1.8.Instalacje elektryczne słaboprądowe w tym instalacja okablowania strukturalnego, instalacja teletechniczna, okablowanie poziome i szkieletowe, instalacja tablic interaktywnych, system, system sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, system telewizji dozorowej, instalacja sterowania oddymianiem, instalacja rozgłaszania przewodowego, 1.9.Instalacja wentylacji sanitarnej i klimatyzacji serwerowi 1.10.Instalacja centralnego ogrzewania 1.11.Instalacja wewnętrzna wody i kanalizacji. Termin realizacji robót budowlanych dla całego etapu II - 15.05.2014r. 2. Nadzór będzie pełniony na każde wezwanie Zamawiającego, według rzeczywistych potrzeb i rozliczany zgodnie ze wzorem umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Strony zakładają, dla realizowanego zadania inwestycyjnego, maksymalnie 50 nadzorów autorskich z pobytem na budowie w planowanym okresie prowadzenia robót tj. do dnia 15.05.2014r. 4. Zakres nadzoru autorskiego, sprawowanego przez Wykonawcę, obejmuje czynności określone w art. 20 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn, zm.) w szczególności: a. stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, b. wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań w terminie dostosowanym do potrzeb budowy, c. ustalanie z Zamawiającym, Inżynierem kontraktu i Wykonawca robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych i technologicznych, d. wykonywanie rysunków zamiennych, uzupełniających, e. uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w naradach koordynacyjnych i komisjach, f. uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych na wezwanie Zamawiającego, g. opiniowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej opracowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie 7 dni, h. opiniowanie i uzgodnienie dokumentacji zamiennej opracowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie 7 dni, w szczególnych przypadkach termin ten może ulec zmianie. 5. Zamawiający posiada decyzje pozwolenia na budowę dla I i II etapu. 6. Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym - szkoła, internat, kuchnia, mieszkania. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 Ustawy PZP) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa - załącznik nr 7 do SIWZ. 8. W trakcie wykonywania robót budowlanych planuje się, iż nastąpią częściowe odbiory zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym. 9. Zamawiający informuje, że zadanie inwestycyjne współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 10. Zamawiający dysponuje dokumentacja projektową we wszystkich branżach. 11. Na czas egzaminów (np. matura, szkoła policealna) należy zastosować się do wytycznych Dyrekcji (roboty budowlane, nadzór inwestycyjny i nadzór autorski prowadzone po godzinach egzaminów, z zachowaniem ciszy i czystości, etc). 12. Zamawiający dopuszcza, po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem, prace w dni wolne od pracy. 13. Kod CPV: 71.24.80.00-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium na poczet niniejszego postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsp.edu.pl/index.php/szkola/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi nadzoru autorskiego dla Inwestycji pn.: Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i adaptacji budynku z przeznaczeniem na Archiwum UMK - część 1 zadania inwestycyjnego
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie projektu technicznego i realizacja robót dla zadania pn: Przebudowa Stacji Transformatorowo-rozdzielczych ST-1 oraz ST-2 wraz z wymianą transformatorów oraz wyłączników APU w Stacji ST-2 w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Dodano: 2015-02-09 - Nadzór konserwatorski przy realizacji zadania Prace konserwatorskie i roboty budowlane dotyczące baraków drewnianych o numerach inw. B-154 oraz B-159 w związku z realizacją projektu współfinansowanego z grantu z Komisji Europejskiej pn.: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015
Dodano: 2014-03-04 - Nadzór konserwatorski przy realizacji zadania Prace konserwatorskie i roboty budowlane dotyczące baraków drewnianych o numerach inw. B-154 oraz B-159 w związku z realizacją projektu współfinansowanego z grantu z Komisji Europejskiej pn.: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015
Dodano: 2013-12-23 - Nadzór konserwatorski przy realizacji zadania Prace konserwatorskie i roboty budowlane dotyczące baraków drewnianych o numerach inw. B-154 oraz B-159 w związku z realizacją projektu współfinansowanego z grantu z Komisji Europejskiej pn.: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015
Dodano: 2013-11-07 - Nadzór konserwatorski przy realizacji zadania Prace konserwatorskie i roboty budowlane dotyczące baraków drewnianych o numerach inw. B-154 oraz B-159 w związku z realizacją projektu współfinansowanego z grantu z Komisji Europejskiej pn.: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015
Dodano: 2013-10-09 - Nadzór konserwatorski przy realizacji zadania Prace konserwatorskie i roboty budowlane dotyczące baraków drewnianych o numerach inw. B-154 oraz B-159 w związku z realizacją projektu współfinansowanego z grantu z Komisji Europejskiej pn.: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015
Dodano: 2013-09-26 - usługi nadzoru autorskiego nad przebudową Związkowca na Krakowską Scenę Variete - postępowanie nr WI-01-2.271.15.2013
Dodano: 2013-07-19 - usługi nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Krakowska Scena Variete Związkowiec
Dodano: 2013-05-21 - usługi nadzoru autorskiego przy przebudowie Związkowca na Krakowską Scenę Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie
Dodano: 2013-04-25