Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 51 22 230, , fax. 225 122 101
- Data zamieszczenia: 2020-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
ul. Zakroczymska 30
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 51 22 230, , fax. 225 122 101
REGON: 13270347000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Sprawowanie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego”. CPV: 71247000-1 – nadzór nad robotami budowlanymi, 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego. 2. W skład zamówienia wchodzą następujące branże: budowlana, elektryczna, sanitarna. 3. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu poszczególnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych zgodnie z dokumentacją projektową dostępną pod adresem: http://bip.nowydwormaz.pl/public/?id=202391. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) uczestniczenia w pracach zespołu powołanego do nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia, 2) dokonywania, nie rzadziej niż trzy razy w każdym tygodniu obowiązywania umowy, kontroli realizacji przez wykonawcę roboty budowlanej, potwierdzonych wpisem w dziennikach budowy oraz karcie nadzoru inwestorskiego (załącznik nr 1 do umowy), 3) przedkładania Zamawiającemu karty nadzoru inwestorskiego w cyklach miesięcznych. Karta nadzoru inwestorskiego, składana jest osobiście bądź za pośrednictwem poczty, najpóźniej do siódmego dnia od zakończenia miesiąca, na który jest składana. Zatwierdzenie karty nadzoru inwestorskiego następuje poprzez złożenie podpisu i daty opatrzonego słowem zatwierdzam przez koordynatora nadzoru, 4) niezwłocznego stawiania się na terenie budowy na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy roboty budowlanej, 5) sprawdzania uzyskania przez Wykonawcę roboty budowlanej wymaganych opinii i uzgodnień oraz rozwiązań projektowych z możliwościami wykonawczymi i wymogami obowiązujących przepisów, 6) sprawdzania i wyjaśniania ewentualnych niedociągnięć zawartych w dokumentacji projektowej roboty budowlanej oraz prawidłowości zastosowanych w niej rozwiązań, 7) uzgadniania z projektantem zastosowania rozwiązań zamiennych w stosunku do pierwotnie przyjętych, lecz nie pogarszających jakości i nie zwiększających kosztów zadania, 8) udziału w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych po odbiorze roboty budowlanej. 5. Zadanie realizowane jest w ramach działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 6. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych zero groszy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-04-09 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru pn.: Rozbudowa DW nr 683 w m. Sobików i Czaplinek, gm. Góra Kalwaria, pow. piaseczyński, woj. mazowieckie- skrzyżowanie z drogą krajową nr 50.- nr 067/24
Dodano: 2024-03-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi
Dodano: 2024-03-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 737 w m. Siczki, gm. Jedlnia – Letnisko – nr postępowania 062/24
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie remontu elewacji budynku hali COS Torwar oraz remont czterech tarasów wraz z robotami towarzyszącymi.”
Dodano: 2024-02-09 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji „Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 51 w Płocku”.
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie konserwatorskim kaplicy rodziny Jaworskich na Cmentarzu Łyczakowskim we Lwowie (Ukraina)
Dodano: 2023-08-04 - „Przywrócenie drożności morfologicznej rzeki Noteci od Pakości do Krostkowa” – nadzór inwestorski
Dodano: 2023-07-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 876 od km 16+971,97 do km 17+101,14 na terenie miasta Tarczyn – nr postępowania 157/23
Dodano: 2023-07-13