Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Borku wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą – etap II”

Gmina Rzezawa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-765 Rzezawa, Długa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146858600, , fax. +48146858600
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzezawa
    Długa 21
    32-765 Rzezawa, woj. małopolskie
    tel. +48146858600, , fax. +48146858600
    REGON: 85166066000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Borku wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Borku wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą – etap II” 2. Opis przedmiotu zamówienia: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie: - pełnienie nadzoru technicznego nad realizacją inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, właściwymi decyzjami i postanowieniami administracyjnymi, normami, przepisami techniczno-budowlanymi, udzielenie wykonawcy robót właściwych wskazówek i zaleceń, pilnowania kosztów budowy oraz terminów realizacji robót, - zarządzanie umowami o budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego, obejmujące w szczególności bieżący nadzór nad przebiegiem budowy oraz czynności faktyczne i prawne wynikające z zakresu uprawnień i obowiązków Zamawiającego, niezastrzeżonych bezpośrednio dla Zamawiającego, - organizowanie narad na budowie gdy istnieje taka potrzeba, sporządzanie protokołów z narad, - organizowanie i udział w komisjach - sporządzanie protokołów konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zmian projektowych, - przekazywanie zamawiającemu uwag dotyczących realizacji budowy, - rozliczenie całkowite budowy z uwzględnieniem Ustawy oraz decyzji pozwolenia na budowę, - sprawdzenie obmiarów i kosztorysów powykonawczych oraz nadzór nad przekazaniem dokumentacji powykonawczej, - zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącej inwestycji, - zapewnienie wykwalifikowanego personelu do realizacji zadania, Do obowiązków Inspektora Nadzoru w ramach wynagrodzenia ryczałtowego należy w szczególności: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie jaki wynika z obowiązujących przepisów, a określonych głównie przez ustawę – Prawo budowlane lub inne przepisy, które ją zastąpią, 2) zarządzanie umowami o budowę oraz pełnienie nadzoru, obejmujące w szczególności bieżący nadzór nad przebiegiem budowy oraz czynności faktyczne i prawne wynikające z zakresu uprawnień i obowiązków Zamawiającego, niezastrzeżonych bezpośrednio dla Zamawiającego, 3) zaznajomienie się z dokumentacją projektową oraz umową o wykonanie robót budowlanych, a także zweryfikuje kompletność dokumentów, pozwoleń i rysunków, 4) dokonanie wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego, 5) kontrola dokonywania zapisów w dzienniku budowy, 6) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 7) kontrola zgodności realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, właściwymi decyzjami i postanowieniami administracyjnymi, normami, przepisami techniczno-budowlanymi, udzielenie wykonawcy robót właściwych wskazówek i zaleceń, pilnowania kosztów budowy oraz terminów realizacji robót , 8) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy (co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych) w celu sprawdzenia ilości i jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów i urządzeń zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej i innych dokumentów zezwalających na realizację inwestycji , 9) informowanie Zamawiającego o możliwości zastosowania lepszych rozwiązań, materiałów i sprzętu o wyższej jakości lub opiniowanie propozycji zmian, 10) kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów do stosowania i odbioru w budownictwie, 11) sprawdzanie posiadania przez wykonawcę robót budowlanych odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników w badań) dotyczących materiałów i urządzeń, 12) dopuszczania (lub odrzucania) do stosowania materiałów, prefabrykatów, a także sprzętu, urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 13) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, urządzeń technicznych, przestrzeganie przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i utrzymania porządku na terenie budowy, 14) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, 15) sprawdzanie ilości i jakości robót zanikających lub ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń, 16) informowanie Zamawiającego o terminach odbiorów z zachowaniem terminów, w tym w szczególności zawiadomienie Zamawiającego o zakończeniu robót i gotowości do odbioru końcowego, 17) reprezentowania Zamawiającego przed organami administracji oraz innym stronami w sprawach związanych z realizacją zadania, 18) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych powstających na budowie, 19) opiniowanie i potwierdzanie prawidłowości wykonywanych przez Projektanta opracowań projektowych, zamiennych, dodatkowych i rysunków oraz realizacji nadzoru autorskiego, 20) monitorowania postępów robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i czuwanie nad terminowością realizacji robót, 21) współpraca z projektantem oraz zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zarówno własnych jak i wykonawcy robót budowlanych i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, 22) nadzór nad tym aby zmiany w dokumentacji nie spowodowały istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego oraz nie spowodowały zmian w realizacji inwestycji na niekorzyść Zamawiającego, 23) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania nadzoru autorskiego, wzywanie projektanta na budowę po akceptacji Zamawiającego, potwierdzanie wykonania nadzoru autorskiego, 24) organizowanie i prowadzenie koordynacyjnych narad z udziałem przedstawicieli Zamawiającego na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych gdy zaistnieje taka potrzeba, 25) sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich Zamawiającemu u Wykonawcy robót budowlanych po zakończeniu narady , 26) sporządzanie protokołów konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym, 27) przekazywanie Zamawiającemu uwag dotyczących realizacji inwestycji 28) sprawdzenie obmiarów i kosztorysów powykonawczych oraz nadzór nad przekazaniem dokumentacji powykonawczej, 29) potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy 30) zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącej inwestycji, 31) zapewnienie wykwalifikowanego personelu do realizacji niniejszej umowy, 32) przygotowywanie protokołów konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, 33) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji, w tym robót zanikający lub podlegających zakryciu, stanu nieruchomości przed i po realizacji inwestycji, kolejnych etapów budowy itd., 34) niedopuszczenia do nieuzasadnionego zwiększenia kosztów zadania inwestycyjnego, 35) opiniowania i rekomendowania każdej propozycji zmiany do umowy na roboty pod względem finansowym, rzeczowym i formalnym – zgodnym z Prawem zamówień publicznych - z podaniem skutków co do kosztów i terminów wykonania umowy, 36) weryfikacji, analizy i zatwierdzania do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zadania, 37) identyfikowania wszędzie tam, gdzie jest to możliwe ryzyka powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich i informowania o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom, 38) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg, interpelacji i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją robót budowlanych, 39) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, oraz przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich, 40) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania (odstąpienia od umowy), 41) informowania Zamawiającego o obecności nie zgłoszonych podwykonawcach na budowie w ciągu 2 dni od powzięcia informacji o obecności nie zgłoszonych Podwykonawców lub obecności Podwykonawców zgłoszonych których umowy wygasły lub uległy zakończeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta Wykonawcy przygotowana na specjalnym druku (druk formularza oferty) załącznik do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 9 lub 10 do SIWZ 4) Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 11 5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza również informacji o tych w postępowaniu, które stanowią załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ. 7) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców. 9) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 w/w ustawie przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 w/w ustawie. Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Druk oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 10) Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe osoby przewidzianej jako koordynator zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego( dotyczy kryterium oceny oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach