Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na realizowanym zadaniu - Przebudowa zagospodarowania placu oraz szaletu miejskiego na Placu Wolności w Olecku realizowane w ramach projektu - Rozwój turystyki transgranicznej - dziedzictwo kulturowe dla przyszłych pokoleń (LT-PL/067)

Urząd Miejski w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 520 21 68 , fax. 087 520 25 58
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3 3
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 520 21 68, fax. 087 520 25 58
    REGON: 00052334700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.olecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na realizowanym zadaniu - Przebudowa zagospodarowania placu oraz szaletu miejskiego na Placu Wolności w Olecku realizowane w ramach projektu - Rozwój turystyki transgranicznej - dziedzictwo kulturowe dla przyszłych pokoleń (LT-PL/067)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branżach: drogowej, konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, nadzór nad prawidłowym wykonaniem: a) instalacji sanitarnych na placu (sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, odwodnienie liniowe); b) sieci i instalacji elektrycznych (w tym oświetlenie - 13 słupów); c) zagospodarowania i uporządkowania powierzchni zielonych na placu; d) utwardzonych powierzchni na placu i schodów terenowych (płytkami granitowymi jasnymi oraz ciemnymi; cegłą klinkierową brukową, kostką granitową szarą) - łączna powierzchnia - 1780 m2; e) nowych chodników i przebudowy istniejącego chodnika o łącznej powierzchni - 1060 m2; f) sceny letniej o powierzchni - 220 m2; g) wyposażenia placu w infrastrukturę (ławki, śmietniczki); h) fontanny na placu o łącznej powierzchni zabudowy - 96 m2; i) przebudowy szaletu miejskiego na placu - łączna powierzchni zabudowy 105 m2; j) instalacji elektrycznych w budynku szaletu miejskiego; k) instalacji sanitarnych w budynku szaletu miejskiego. 2. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonywanie usługi zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) wykonawca ubiegający się w postępowaniu posiada udokumentowane doświadczenie z prowadzenia nadzoru inwestorskiego w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie): - na co najmniej dwóch zadaniach dotyczących wykonania robót budowlanych o podobnym zakresie robót (place, chodniki, drogi o nawierzchni z płyt lub kostki betonowej, granitowej, brukowej, polbruku); - na co najmniej jednym zadaniu dotyczącym wykonania robót budowlanych o podobnym zakresie robót (obiekty kubaturowe); - wartość kontraktów na dwóch z w/w zadań za nadzór nie była mniejsza niż 20 000 PLN na jednym obiekcie; b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio: Stanowisko Posiadane Kwalifikacje Inspektor nadzoru robót budowlanych1) - Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; Inspektor nadzoru robót budowlanych - Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń Inspektor nadzoru robót budowlanych - Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Inspektor nadzoru robót budowlanych2) - Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Uwaga: zakres uprawnień budowlanych nie opisanych szczegółowo co do wymagania, winien być dostosowany do rodzaju, stopnia skomplikowania obiektu i innych wymagań związanych z pełnieniem funkcji wyżej wymienionych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 1) inspektor posiada dodatkowo uprawnienia zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). 2) jeśli w wierszu pierwszym będzie osoba o uprawnieniach konstrukcyjno - budowlanych bez ograniczeń tutaj nie jest wymagana.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: a) formularz ofertowy /wg załączonego wzoru/; b) potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współprace tych wykonawców; c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca; d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wraz z zaświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie inżynierów budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami/. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: a) pkt c - e - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 5 stosuje się odpowiednio. d) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości; b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli zamawiający wyrazi zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olecko.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach