Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
Bolesława Czerwieńskiego 16
31-319 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
REGON: 35076836500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie funkcji inwestora zastępczego w zakresie nadzoru technicznego i zarządzania umowami o roboty budowlane nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku koszar szyjowych Fortu Nr 52a Łapianka w Krakowie na potrzeby Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn.: Rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku koszar szyjowych Fortu Nr 52a Łapianka w Krakowie na potrzeby Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego. Wykonanie robót budowlanych inwestycyjnych w zakresie budowy nowo projektowanego budynku wraz z robotami instalacyjnymi: gazowymi, klimatyzacyjnymi, wentylacji mechanicznej, wod-kan i elektrycznych. Roboty budowlane dotyczące budynku koszar wynikające z połączenia budynków, w zakresie robót rozbiórkowych, murowych, dachowych, rozprowadzenia wentylacji. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu w zakresie odtworzenia nasypów i skarp od strony południowej, wykonaniem ostatniego etapu drogi. Wartość realizowanego zadania: ok. 20.000.000,00 zł netto. Czas realizacji zadania przez Wykonawców: 24 miesiące. Opis zadania: Sprawowanie funkcji inwestora zastępczego w zakresie: - pełnienie nadzoru technicznego nad realizacją inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, właściwymi decyzjami i postanowieniami administracyjnymi, normami, przepisami techniczno-budowlanymi, udzielenie wykonawcy robót właściwych wskazówek i zaleceń, pilnowania kosztów budowy oraz terminów realizacji robót, - zarządzanie umowami o budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego, obejmujące w szczególności bieżący nadzór nad przebiegiem budowy oraz czynności faktyczne i prawne wynikające z zakresu uprawnień i obowiązków Zamawiającego, niezastrzeżonych bezpośrednio dla Zamawiającego, - informowanie inspektorów nadzoru ZBK o terminach odbiorów robót zanikających z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych oraz zawiadomienie o zakończeniu robót i gotowości do odbioru końcowego, - organizowanie narad na budowie jeden raz w tygodniu oraz dodatkowych gdy istnieje taka potrzeba, sporządzanie protokołów z narad, - organizowanie i udział w komisjach konserwatorskich, - sporządzanie protokołów konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zmian projektowych, - przekazywanie zamawiającemu uwag dotyczących realizacji budowy, - rozliczenie całkowite budowy z uwzględnieniem Ustawy oraz decyzji pozwolenia na budowę, - sprawdzenie obmiarów i kosztorysów powykonawczych oraz nadzór nad przekazaniem dokumentacji powykonawczej, - zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącej inwestycji, - zapewnienie wykwalifikowanego personelu do realizacji zadania, - przygotowanie materiałów w ramach obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy o dofinansowanie inwestycji ze środków NFRZK oraz umowy o dofinansowanie z RPOWM na działanie: Ochrona i opieka nad zabytkami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt. 7.7 SIWZ. 3.Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1782K w km od 9+450,00 do km 10+158,00 w miejscowościach Kopytówka, Marcyporęba; Powiat Wadowicki”
Dodano: 2020-11-19 - Nadzór inwestorski dla inwestycji p.n. przebudowa ul. Garncarskiej w Andrychowie w ciągu drogi powiatowej nr 1737K Andrychów – Rzyki Jagódki na długości ok. 524 m.
Dodano: 2020-10-02 - Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1741K-ul. Długiej w miejscowości Targanice w km 0+000,00 do km 0+989,00, Powiat Wadowicki”
Dodano: 2020-09-18 - Nadzór inwestorski dla inwestycji p.n. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1768K Tomice-Brzeźnica w m. Witanowice poprzez budowę chodnika dla pieszych wraz z poprawą jej odwodnienia na dł. ok. 0,2 km w kilometrażu 9+960-10+220”
Dodano: 2020-08-26 - Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1761K Graboszyce-Głębowice w m. Przybradz w km 2+550
Dodano: 2020-07-21 - Sprawowanie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn. Rewitalizacji Fortu nr 52 Borek przy ul. Fortecznej w Krakowie – etap IV
Dodano: - Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr nr 1707K w miejscowościach Lanckorona i Skawinki: - odcinek nr 1 (w km od 2+985,00 do km 4+885,00), odcinek nr 2 (w km od 4+903,00 do km 5+346,00)
Dodano: 2020-06-15 - Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1772K w km od 0+576,00 do km 1+146,00 w miejscowości Ryczów, Powiat Wadowicki”
Dodano: 2020-05-25 - Nadzór inwestorski dla inwestycji p.n.: „Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1743K w gminach Andrychów i Wieprz, stanowiącej bezpośrednie połączenie z istniejącymi i planowanymi terenami inwestycyjnymi”
Dodano: 2019-11-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji p.n.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1792K ul. Sienkiewicza w Wadowicach: odcinek 1: od km 0+007 do km 0+045, odcinek 2: od km 0+045 do km 0+470, odcinek 3: od km 0+470 do km 0+649, powiat wadowicki”.
Dodano: 2019-11-21