Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji inwestora zastępczego w zakresie nadzoru technicznego i zarządzania umowami o roboty budowlane nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku koszar szyjowych Fortu Nr 52a Łapianka w Krakowie na potrzeby Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Bolesława Czerwieńskiego 16
    31-319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji inwestora zastępczego w zakresie nadzoru technicznego i zarządzania umowami o roboty budowlane nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku koszar szyjowych Fortu Nr 52a Łapianka w Krakowie na potrzeby Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn.: Rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku koszar szyjowych Fortu Nr 52a Łapianka w Krakowie na potrzeby Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego. Wykonanie robót budowlanych inwestycyjnych w zakresie budowy nowo projektowanego budynku wraz z robotami instalacyjnymi: gazowymi, klimatyzacyjnymi, wentylacji mechanicznej, wod-kan i elektrycznych. Roboty budowlane dotyczące budynku koszar wynikające z połączenia budynków, w zakresie robót rozbiórkowych, murowych, dachowych, rozprowadzenia wentylacji. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu w zakresie odtworzenia nasypów i skarp od strony południowej, wykonaniem ostatniego etapu drogi. Wartość realizowanego zadania: ok. 20.000.000,00 zł netto. Czas realizacji zadania przez Wykonawców: 24 miesiące. Opis zadania: Sprawowanie funkcji inwestora zastępczego w zakresie: - pełnienie nadzoru technicznego nad realizacją inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, właściwymi decyzjami i postanowieniami administracyjnymi, normami, przepisami techniczno-budowlanymi, udzielenie wykonawcy robót właściwych wskazówek i zaleceń, pilnowania kosztów budowy oraz terminów realizacji robót, - zarządzanie umowami o budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego, obejmujące w szczególności bieżący nadzór nad przebiegiem budowy oraz czynności faktyczne i prawne wynikające z zakresu uprawnień i obowiązków Zamawiającego, niezastrzeżonych bezpośrednio dla Zamawiającego, - informowanie inspektorów nadzoru ZBK o terminach odbiorów robót zanikających z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych oraz zawiadomienie o zakończeniu robót i gotowości do odbioru końcowego, - organizowanie narad na budowie jeden raz w tygodniu oraz dodatkowych gdy istnieje taka potrzeba, sporządzanie protokołów z narad, - organizowanie i udział w komisjach konserwatorskich, - sporządzanie protokołów konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zmian projektowych, - przekazywanie zamawiającemu uwag dotyczących realizacji budowy, - rozliczenie całkowite budowy z uwzględnieniem Ustawy oraz decyzji pozwolenia na budowę, - sprawdzenie obmiarów i kosztorysów powykonawczych oraz nadzór nad przekazaniem dokumentacji powykonawczej, - zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącej inwestycji, - zapewnienie wykwalifikowanego personelu do realizacji zadania, - przygotowanie materiałów w ramach obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy o dofinansowanie inwestycji ze środków NFRZK oraz umowy o dofinansowanie z RPOWM na działanie: Ochrona i opieka nad zabytkami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt. 7.7 SIWZ. 3.Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach