Przetargi.pl
Nadzór inwestorski dla inwestycji p.n.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1792K ul. Sienkiewicza w Wadowicach: odcinek 1: od km 0+007 do km 0+045, odcinek 2: od km 0+045 do km 0+470, odcinek 3: od km 0+470 do km 0+649, powiat wadowicki”.

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 734 200 , fax. 338 232 433
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 338 734 200, fax. 338 232 433
    REGON: 72183421000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski dla inwestycji p.n.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1792K ul. Sienkiewicza w Wadowicach: odcinek 1: od km 0+007 do km 0+045, odcinek 2: od km 0+045 do km 0+470, odcinek 3: od km 0+470 do km 0+649, powiat wadowicki”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi, decyzją pozwolenia na budowę oraz innymi pozyskanymi uzgodnieniami, warunkami technicznymi, decyzjami, dokumentacją projektową oraz zakresem zamówienia określonym umową z Wykonawcą robót. Zamówienie to obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski wielobranżowy w następującym zakresie: a. drogowym wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego, b. sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego. c. nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego. d. sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego, 3)Wykonawca skieruje do wykonania umowy niżej wymieniony personel: a) 1 osoba - pełniąca funkcję inspektora nadzoru posiadająca uprawnienia do kierowania robotami specjalności inżynieryjnej drogowej robót drogowych bez ograniczeń– osoba ta, pełnić będzie rolę (funkcję) koordynatora wiodącego inspektorów nadzoru; b) 1 osoba - pełniącą funkcję inspektora nadzoru posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i zastępujący koordynatora (wiodącego) inspektorów nadzoru w razie jego nieobecności; c) 1 osoba- pełniąca funkcję inspektora nadzoru, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń d) 1 osoba- pełniąca funkcję inspektora nadzoru, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, Osoby wskazane jako inspektorzy nadzoru poszczególnych specjalności będą uczestnikami procesu budowlanego (w myśl przepisów Prawa budowlanego), a także będą czynnie uczestniczyć przez cały okres realizacji zamówienia. Uwaga - Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektorów poszczególnych specjalności wymienionych powyżej, pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do kierowania robót dla odpowiedniej branży, z zastrzeżeniem, że jedna osoba nie może pełnić więcej niż dwóch funkcji. 4) Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania nadzorowanych robót określa dokumentacja dla inwestycji „Przebudowa drogi powiatowej nr 1792K ul. Sienkiewicza w Wadowicach: odcinek 1: od km 0+007 do km 0+045, odcinek 2: od km 0+045 do km 0+470, odcinek 3: od km 0+470 do km 0+649, powiat wadowicki” wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty drogowe: NIZ.272.PN.69.2019 – link do ogłoszenia na roboty : https://bip.malopolska.pl/spwadowice,a,1670025,ogloszenie-o-zamowieniu-nr-niz272pn692019-pn-przebudowa-drogi-powiatowej-nr-1792k-ul-sienkiewicza-w-.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach