Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót wykazanych w PZD 3540/87/2009 - Przebudowa uzupełniającej sieci dróg powiatowych Subregionu Północnego, tj. przebudowa drogi powiatowej nr 1007 S Siedlec - do granicy Miasta Częstochowa i od granicy Miasta Częstochowa - Jaskrów

Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3785467 , fax. 034 3785468
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 9 9
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3785467, fax. 034 3785468
    REGON: 15140600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdczestochowa.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót wykazanych w PZD 3540/87/2009 - Przebudowa uzupełniającej sieci dróg powiatowych Subregionu Północnego, tj. przebudowa drogi powiatowej nr 1007 S Siedlec - do granicy Miasta Częstochowa i od granicy Miasta Częstochowa - Jaskrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót wykazanych w PZD3540/87/2009 - Przebudowa uzupełniającej sieci dróg powiatowych Subregionu Północnego, tj. przebudowa drogi powiatowej nr 1007 S Siedlec - do granicy Miasta Częstochowa i od granicy Miasta Częstochowa - Jaskrów, tj. zapewnienie nadzoru nad wykonywaniem robót drogowych oraz obsługi laboratoryjnej inwestycji (w tym finansowanie badań) w zakresie: a) zagęszczenie gruntu (koryto, podłoże itp.) - dla jezdni i pobocza 1 pkt na 600 m2 b) badanie kruszyw na podbudowę - szt. 2, c) zagęszczania podbudowy - dla jezdni i pobocza 1 pkt na 600 m2, d) akceptacja receptur na masy bitumiczne - szt. 5 e) badania mas z nawierzchni (warstwa wiążąca i ścieralna) - co 500 mb, f) pomiar równości warstwy ścieralnej - na całej długości, g) opracowanie elaboratu odbiorowego (końcowego) - szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę tożsamą z przedmiotem niniejszego postępowania. Określenie usługi tożsamej z przedmiotem niniejszego postępowania oznacza: wykonanie usługi polegającej na nadzorowaniu roboty drogowej o wartości min. 1.000.000,00 zł. brutto. 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:dysponują osobami - inspektor nadzoru - posiadającymi uprawnienia budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robót drogowych) bez ograniczeń w pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru, zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.).; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w-w warunków 2.1. Ocena spełnienia w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej siwz. 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 2 do siwz. 2. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda: 2.2.1. wykaz wykonanych usług, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę tożsamą z przedmiotem niniejszego postępowania polegającej na nadzorowaniu roboty drogowej o wartości min. 1.000.000,00 zł. brutto wraz z referencjami potwierdzającymi, że nadzorowane roboty budowlane zostały wykonane na podaną przez wykonawcę kwotę, a nadzór został wykonany z należytą starannością (w tym celu należy wypełnić zał. nr 3 oraz załączyć referencje wykonanych usług), 2.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda; 2.3.1. wykaz osób - zgodnie z pkt 5.2.1.2 siwz, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, lat praktyki zawodowej i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru w zał. nr 4 siwz) -Zamawiający nie wyraża zgody, poza przypadkami losowymi, na zmianę w trakcie prac składu zespołu- konsorcjum nadzorującego roboty budowlane składającego ofertę, 2.3.2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.3.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdczestochowa.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach