Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Sobieskiego 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3785467 , fax. 034 3785468
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
ul. Sobieskiego 9 9
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3785467, fax. 034 3785468
REGON: 15140600900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdczestochowa.4bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót wykazanych w PZD 3540/87/2009 - Przebudowa uzupełniającej sieci dróg powiatowych Subregionu Północnego, tj. przebudowa drogi powiatowej nr 1007 S Siedlec - do granicy Miasta Częstochowa i od granicy Miasta Częstochowa - Jaskrów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót wykazanych w PZD3540/87/2009 - Przebudowa uzupełniającej sieci dróg powiatowych Subregionu Północnego, tj. przebudowa drogi powiatowej nr 1007 S Siedlec - do granicy Miasta Częstochowa i od granicy Miasta Częstochowa - Jaskrów, tj. zapewnienie nadzoru nad wykonywaniem robót drogowych oraz obsługi laboratoryjnej inwestycji (w tym finansowanie badań) w zakresie: a) zagęszczenie gruntu (koryto, podłoże itp.) - dla jezdni i pobocza 1 pkt na 600 m2 b) badanie kruszyw na podbudowę - szt. 2, c) zagęszczania podbudowy - dla jezdni i pobocza 1 pkt na 600 m2, d) akceptacja receptur na masy bitumiczne - szt. 5 e) badania mas z nawierzchni (warstwa wiążąca i ścieralna) - co 500 mb, f) pomiar równości warstwy ścieralnej - na całej długości, g) opracowanie elaboratu odbiorowego (końcowego) - szt. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę tożsamą z przedmiotem niniejszego postępowania. Określenie usługi tożsamej z przedmiotem niniejszego postępowania oznacza: wykonanie usługi polegającej na nadzorowaniu roboty drogowej o wartości min. 1.000.000,00 zł. brutto. 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:dysponują osobami - inspektor nadzoru - posiadającymi uprawnienia budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robót drogowych) bez ograniczeń w pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru, zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.).; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w-w warunków 2.1. Ocena spełnienia w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej siwz. 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 2 do siwz. 2. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda: 2.2.1. wykaz wykonanych usług, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę tożsamą z przedmiotem niniejszego postępowania polegającej na nadzorowaniu roboty drogowej o wartości min. 1.000.000,00 zł. brutto wraz z referencjami potwierdzającymi, że nadzorowane roboty budowlane zostały wykonane na podaną przez wykonawcę kwotę, a nadzór został wykonany z należytą starannością (w tym celu należy wypełnić zał. nr 3 oraz załączyć referencje wykonanych usług), 2.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda; 2.3.1. wykaz osób - zgodnie z pkt 5.2.1.2 siwz, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, lat praktyki zawodowej i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru w zał. nr 4 siwz) -Zamawiający nie wyraża zgody, poza przypadkami losowymi, na zmianę w trakcie prac składu zespołu- konsorcjum nadzorującego roboty budowlane składającego ofertę, 2.3.2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.3.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdczestochowa.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.Uzbrojenie terenów ul. Elektrownia - Racjonalizatorów w Bytomiu
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5904S, ul. Jagiellońskiej w Lędzinach w zakresie chodnika oraz dwóch zatok autobusowych
Dodano: 2016-06-21 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (2)
Dodano: 2016-06-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 1 (wraz z robotami towarzyszącymi) w Górkach Małych
Dodano: 2016-06-06 - Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole Miejskie Nr 20 przy ul. Śliwki 38 oraz Nr 47 przy ul. Piłsudskiego 92 w Sosnowcu)
Dodano: 2016-06-02 - Szkoła Podstawowa 32 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 - modernizacja boisk - Inżynier Kontraktu (2)
Dodano: 2016-05-27 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Budowa budynku biurowo-usługowego wraz z hostelem dla potrzeb Centrum Aktywności Obywatelskiej dzielnic Centrum i Stare Miasto ul. Krakowska 34
Dodano: 2016-05-16 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Pracy Pozaszkolnej przy ul. Bukowego 23 w Świętochłowicach wraz z jego przebudową w celu poprawy efektywności energetycznej w infrastrukturze publicznej
Dodano: 2016-05-13 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34,) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.
Dodano: 2016-04-27 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików w Bieruniu w zakresie nawierzchni jezdni, chodnika i ciągu pieszo-rowerowego oraz budowa ścieżki rowerowej
Dodano: 2016-04-25