Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa kolektora deszczowego ul. Paderewskiego i ul. Zacisze w Czechowicach - Dziedzicach”

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147110 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147110, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 52360800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa kolektora deszczowego ul. Paderewskiego i ul. Zacisze w Czechowicach - Dziedzicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa kolektora deszczowego ul. Paderewskiego i ul. Zacisze w Czechowicach - Dziedzicach”. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji zadania oraz w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu robót budowlanych. Charakterystyka nadzorowanego zakresu prac: Pełna dokumentacja przetargu na realizację robót budowlanych do pobrania na: www.bip.czechowice-dziedzice.pl w zakładce „Zamówienia Publiczne” Znak sprawy: ZP.271.35.2020. Zakres obowiązków Wykonawcy: Podstawowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów ustawy Prawo budowlane. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto m.in.: • reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji zgodnie z dokumentacją projektową, z pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej, • ochrona interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych, • analizowanie i proponowanie wszelkich zmian w projektach, specyfikacjach, dokumentacjach technicznych, które mogą się okazać niezbędne lub pożądane podczas lub po wykonaniu prac budowlanych, • szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową nadzorowanego zadania, terenem inwestycji i jego uzbrojeniem przed rozpoczęciem robót budowlanych, • kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, • prowadzenie pod względem merytorycznym i rachunkowym kontroli i weryfikacji kosztorysów budowlanych dotyczących nadzorowanych robót, • organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, roboczych itp. dotyczących realizowanych robót budowlanych, w tym przygotowywanie materiałów na narady, sporządzanie z nich protokołów, Przekazywanie ich Zamawiającemu oraz egzekwowanie podjętych w nich ustaleń, • w razie zaistnienia z uzasadnionych przyczyn, uzgadnianie z Projektantem oraz kierownikiem budowy wprowadzenia niezbędnych zmian i poprawek do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót, mieszczących się przedmiotowo w zakresie objętym umową, • rozwiązywanie na bieżąco problemów technicznych zgłoszonych przez Wykonawcę robót instalacyjnych i budowlanych, a możliwych do rozwiązania w ramach posiadanych przez Wykonawcę uprawnień zawodowych, • informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, mogących mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania robót, pogorszenie jakości prac, • stała kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów b.h.p i ochrony p.poż. w trakcie realizacji robót, • przeciwdziałanie awariom, zagrożeniom bezpieczeństwa ludzi i katastrofom budowlanym konstrukcji z uprawnieniami do zlecenia Wykonawcy robót budowlanych wpisem do dziennika budowy koniecznych do wykonania w tym przypadku robót zapobiegających z obowiązkiem niezwłocznego powiadomienia o tym Zamawiającego, • przeprowadzania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia gotowości Wykonawcy robót budowlanych do tych odbiorów, • potwierdzanie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót lub odmowy gotowości – w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbiorów wykonanych robót, • sprawdzanie kompletności sporządzonej przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej, zatwierdzanie dokumentacji odbiorowej, • kontrola rozliczeń finansowych i udział w rozliczeniu końcowym zadania inwestycyjnego w tym m.in. sprawdzanie faktur częściowych i faktury końcowej wraz z weryfikacją i zatwierdzeniem dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych, w terminie do 4 dni od daty dostarczenia dokumentów, • kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i bieżące dokonywanie w nim zapisów dotyczących przebiegu nadzorowanych robót, • uczestnictwo we wszelkich spotkaniach / komisjach przekazania-przejęcia, odbiorowych, przeglądach gwarancyjnych itp. dotyczących nadzorowanych robót, • wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i formalnych związanych z wykonanie robót budowlanych, • nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji robót, • prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy, poszczególnych elementów robót budowlanych, również czynności odbiorowych i archiwizowanie za pomocą zdjęć w formie cyfrowej, z pisemnymi komentarzami dla Zamawiającego. • przygotowywanie i sporządzanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, • składanie Zamawiającemu dwutygodniowych sprawozdań wraz z dokumentacją fotograficzną z przebiegu realizacji inwestycji obejmujących stan zaawansowania nadzorowanych prac (wersja papierowa + elektroniczna), • złożenie końcowego sprawozdania z pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie od rozpoczęcia realizacji zadania do odbioru końcowego (wersja papierowa + elektroniczna), • profesjonalne doradzanie i świadczenie na rzecz Zamawiającego stałych usług doradczych związanych z prawidłową realizacją umowy na roboty budowlane i prace projektowe, • prowadzenie regularnych inspekcji na terenie prowadzonych prac w celu sprawdzenia jakości wykonywanych prac oraz wbudowanych materiałów i urządzeń zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, • Inspektor nadzoru przed każdorazowym przybyciem na budowę informuje telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego o godzinie przyjazdu, jak i planowanym wyjeździe. Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.4. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach