Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - 3 zadania

Starosta Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551 , fax. 32 67 219 71
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, fax. 32 67 219 71
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: 1) Zadanie nr 1: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla wsi Wiesiółka o długości ok. 0,9 km- w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania -Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013 2) Zadanie nr 2: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla wsi Chruszczobród Piaski o długości ok. 9,8 km- w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. 3) Zadanie nr 3: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla części wsi Chruszczobród o długości ok. 11,22 km w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Do obowiązków Inspektora będzie należało w szczególności: 1) udział w pracach komisji przetargowej przy wyborze Realizującego w charakterze członka komisji przetargowej 2) reprezentowanie Zamawiającego w pracach związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej, tj. sprawdzania kompletności i zgodności projektu z umową, wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli i sprawdzanie zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, umową zawartą z Realizującym roboty budowlane, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Realizującego, 5) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy 6) wykonanie w trakcie trwania każdego etapu robót budowlanych co najmniej 3 kontroli i odnotowanie ich w dzienniku budowy , 7) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu prac i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 2 dni od daty sporządzenia, 8) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i używanych materiałów, zlecanie Realizującemu przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości, zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, a także sprawdzanie czy użyte materiały posiadają niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty, gromadzenie dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 9) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i sprzętu, 10) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 11) ustalenie we współpracy z Realizującym harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 12) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Realizującego o wykrytych wadach, egzekwowanie usunięcia wad przez Realizującego oraz poświadczanie usunięcia wad, a także ustalanie rodzaju i zakresu prac koniecznych do usunięcia wad 13) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: wykonywania prac, dokonywania poprawek, ponownego wykonywania wadliwie wykonanych robót, usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych 14) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 15) udzielanie Realizującemu informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących wykonania robót budowlanych, 16) udział w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego, 17) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót, zgłoszenie gotowości do odbioru oraz uczestniczenie w odbiorze, 18) złożenie Zamawiającemu przed końcowym odbiorem robót drogowych pisemnego raportu z realizacji przedmiotu umowy, 19) kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz wydawanie poleceń w tym zakresie, 20) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową, projektem lub innymi właściwymi w tym zakresie przepisami (BHP, ppoż. itp.) 21) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Realizującego , 22) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności z normami stosowanych metod wytwarzania, 23) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 24) sprawdzenie i potwierdzenie zakresu rzeczowego i finansowego wykonanych prac przed ich odbiorem, 25) zatwierdzenie przejściowych rozliczeń i przekazywanie ich Zamawiającemu wraz z wszystkimi załącznikami, 26) zatwierdzenie wartości robót do wypłaty dla Realizującego 27) zatwierdzenie końcowego rozliczenia i przekazanie go Zamawiającemu wraz z wszystkim załącznikami, 28) sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z końcowym rozliczeniem oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do przejęcia całości robót, 29) decydowanie o konieczności przedłużenia terminów wykonania poszczególnych etapów prac budowlanych po stosownych konsultacjach z Zamawiającym 30) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 31) udział w przeglądach dróg w okresie gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Realizującego roboty budowlane i wydawanie opinii w sprawie usterek; kontrola usunięcia przez Realizującego roboty budowlane stwierdzonych wad oraz udział w odbiorach wykonanych prac związanych z usunięciem wad w czasie okresu gwarancji, 32) po zakończeniu okresu gwarancji oraz usunięciu usterek, Wykonawca dokona odbioru pogwarancyjnego i sporządzi protokół odbioru pogwarancyjnego z kopią dla Zamawiającego podając datę, w której Realizujący zakończył swoje obowiązki wynikające z okresu gwarancji, 33) inne zadania wynikające z przepisów prawa, w tym zadania wykonywane przez inspektora nadzoru przewidziane ustawą Prawo Budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach