Przetargi.pl
Sprawa NA-P/105/2009 dostawa kombajnu zbożowego dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3205133 , fax. 071 3205164
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3205133, fax. 071 3205164
    REGON: 00000186700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawa NA-P/105/2009 dostawa kombajnu zbożowego dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprawa NA-P/105/2009 dostawa kombajnu zbożowego dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 163400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oudzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełniają wymogi określone w art.11 ust.1 ustawy PZP 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy- w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Ponadto Wykonawcy muszą spełniać poniżej wymienione warunki 6. Złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami, w sposób określony w niniejszej specyfikacji 7 Udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące - Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny przez okres gwarancji - gwarancja powinna obejmować :bezpłatne naprawy, regulację, koszt transportu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem - czas reakcji na zgłoszoną usterkę- 3 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy - czas naprawy - do 14 dni roboczych - w przypadku trzech napraw tego samego modułu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy , liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych - każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu - transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy Z ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców ( w oparciu o art. 24 ust.1 i 2 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy- załacznik nr 2 3. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 4 Zaakceptowany i podpisany projekt umowy - załącznik nr 4 5 Wykaz zrealizowanych dostaw - załącznik nr 5 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencjidziałalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7 Stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach