23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, pl. Mariański 7/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8117219 , fax. 074 8117227
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ
pl. Mariański 7/8 7/8
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8117219, fax. 074 8117227
REGON: 89005373100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ciekłej mieszanki azot/tlen wraz z dzierżawą zbiornika i transportem. Postepowanie Nr 16/PN/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki azotowo - tlenowej o zawartości tlenu od 19 - 21 % i azotu od 81 - 79 % z tolerancją 2 %, która jest czynnikiem roboczym kriokomory, w ilości określonej w załączniku nr 3 do SIWZ. dostawa transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy wraz z dzierżawą zbiornika, który jest własnością Wykonawcy. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach ustalonych przez Zamawiającego zgodnie z wcześniejszym telefonicznym zamówieniem złożonym przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzonym faksem lub listownie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241118000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł ( pięć tysięcy )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie art 22 i art 24 Pzp ( patrz SIWZ rozdział V ). Ocena: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ rozdział VI: 1. Oświadczenie ( art 44 ); 2. Oświadczenie o opłatach do ZUS/KRUS i U. S.; 3. wpis do ewidencji działalności gospodarczej / KRS; 4. Pełnomocnictwo ( jeżeli jest wymagane ); 5. Koncesja, zezwolenie lub oświadczenie o jej nie wymaganiu; 6. Polisa OC; 7. Certyfikaty / atesty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną