Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Obrazów w granicach administracyjnych gminy oraz sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Obrazów w granicach sołectw gminy.

Urząd Gminy Obrazów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-641 Obrazów,
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8365162 , fax. 015 8365551
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Obrazów
    27-641 Obrazów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8365162, fax. 015 8365551
    REGON: 00054537200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.ipzp.pl/Obrazow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Obrazów w granicach administracyjnych gminy oraz sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Obrazów w granicach sołectw gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Obrazów w granicach administracyjnych gminy oraz sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Obrazów w granicach sołectw gminy o pow. 7186 ha. Przedmiot zamówienia obejmuje szczególności: a) sporządzenie zmiany studium i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z: - ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku, - ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego b) przeprowadzenie pełnej procedury formalno - prawnej wynikającej z art. 17 (art. 11 dla zmiany studium) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie trzech ostatnich lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 uchwalone plany zagospodarowania przestrzennego dot. obszarów powyżej 10,00 ha każdy (w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r.) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. urbanistycznymi, branżowymi, które są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ust. 1 pkt 1-3 2) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu?mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania za?wiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonaw?cy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 3 do SIWZ 4) Wykaz wykonanych usług dot. planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzony wg Załącznika Nr 4 do SIWZ potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 2 SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane plany zostały wykonane należycie, 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 2 SIWZ, 5a) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 5 do SIWZ posiadają uprawnienia wymagane w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ tj. uprawnienia we wszystkich branżach wymienionych w SIWZ wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 7) Zakres rzeczowy wraz z realnymi możliwościami wykonania poszczególnych etapów prac we wskazanych terminach harmonogram - Załącznik nr 1 do umowy - stanowiący złącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.obrazow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach